Abovo reviews

Abovo reviews

6.0

Meget tilfreds!

Jeg var lidt nervøs da jeg bestilte, da jeg havde læst flere negative anmeldelser på trustpilot. Jeg tog dog chancen, da de havde nogle rigtig gode tilbud. Kort tid efter modtog jeg min pakke, med pænt tøj i god kvalitet. Jeg fik til og med en bonus-sweater med fra "lykkeposen"! Der manglet en nederdel i min forsendelse, men efter en hurtig mail, var den i posten et par dage senere. Derfor vil jeg give Abovo 4 stjerner, for god og hurtig service. :)

Tøjet jeg modtog lugtet ikke rigtig af noget, andet end hvad tøj der er pakket i plastik nu engang gør. Så hvis man aldrig har bestilt fra et varehus før, kan jeg forstå at man måske synes tøjet lugter (det gør det fra alle steder jeg nogensinde har bestilt), når tøj hænger i butikken bliver det selvfølgelig mere luftet. Jeg plejer dog lige vel altid at vaske nyt tøj uanset om det købes i butik eller på net (pga. farverester, kemirester osv), så forstår ikke helt dem der synes det var forfærdeligt at skulle vaske tøjet en gang før brug....

Hmm...

Lidt lang leveringstid, og tøjet lugtede FÆLT. Efter to vask med parfumeret vaskepulver lugter det stadig af museum. Det må være opbevaret i en fugtig kælder e.l. Håber, det går af med tiden....

God og hurtig service

Jeg bestilte noget tøj fra Abovo, da jeg havde fået dem anbefalet af en veninde. Få dage efter modtog jeg tøjet. Der var desværre nogle tshirts iblandt der ikke svarede helt til forventningerne så jeg skrev en mail, og den blev besvaret positivt nogle timer senere. Pengene var endnu ikke trukket på min konto, da jeg modtog tøjet, det blev de først efterfølgende. Alt i alt en rigtig fin og hurtig service! Og klart noget jeg vil anbefale til andre (-:

Penge hævet fra konto, men intet tøj modtaget

Efter flere mails har jeg intet hørt! Hvor bliver mit tøj af! De skriver under salgsbetingelser, at pengene først hæves når varen er sendt. Men her 7 hverdage efter, ved jeg stadig ikke hvor min bestilling er! De kunne i det mindste skrive en mail, at den er på vej, eller et track and trace nr, som man får ALLE andre steder man køber online fra.
Jeg fortryder lige nu mit tøj, da jeg ikke har mange penge i julen, og nu blevet 750 kr fattigere, uden noget at vise for det.
Inden min bestilling ville jeg ønske at jeg havde læst disse anmeldelser, omkring grim tøj lugt. Så ville jeg nok ikke have bestilt noget overhovede! Kan man må at annullere alt og få penge tilbage!?????
Ikke særlig pænt mod en kommende mor:-(

Svar til T. Olsen

Kære T. Olsen
Jeg er rigtig ked af at læse din anmeldelse på trustpilot - at du ikke har fundet Abovos service tilfredsstillende. Vi har for nyligt flyttet lageret, har fået ekstra hjælp og gør ellers alt hvad vi kan for at få tilfredse kunderne. Vi sælger ud af et restlager, derfor kan vi sælge så billigt. Du kan naturligvis altid sende varerne retur og få returneret pengene. Jeg har ikke kunne finde dine mails i mit system, så vil du ikke sende en mail til info@abovo.dk så vi kan få løst problemet.
Venlig hilsen Lise Juhl Hansen

Dårlig returservice og stinkende tøj

Dårlig service, to stjerner udelukkende pga. prisen, men det er også det eneste gode. Tøjet stinker af gammel muggen kælder og skal vaskes 2 gange inden det er til at bruge. Har bestilt tøj derfra 2 gange, 1 gang med held til at få pengene igen, men ikke 2. gang. Har ca. 300 kr til gode og trods flere rykkere pr. mail påstår de, at det aldrig har modtaget mit kontonummer til at returnere pengene på. Hvis det er den måde de handler på, så er det da den eneste grund til at det kan løbe rundt for dem. Det går hurtigt med at modtage tøjet, men ved returnering og tilbagebetaling af pengene er det en anden sag.

Lækkert tøj - lækker pris

Jeg har fire gange købt tøj hos Abovo og er supergodt tilfreds. Tøjet sidder perfekt og holder både stil og farve. Dertil kommer hurtig levering. Mange anbefalinger og stjerner herfra.

Absolut alle pengene værdig!

Jeg bestilt en række varer og så efter få dage da jeg fik ingen email med information, søgt jeg på google og læste anmeldelser her på trustpilot. Jeg blev så bekymrede! Så jeg straks sendte en email til dem for at spørge om problemet. Jeg fik svar straks den anden dage med information om at de sælger varerne ud af et restlager og hvis der er noget der lugter, også efter vask, refunderer de penge uden problemer. I dag hentede jeg min pakke og jeg vil bare sige at de er alle pengene værd! Kvaliteten er rigtig god og de er alle så smuk! Til den udsalg pris få man meget mere for pengene!
Jeg vil også sige at den lugte mange af dem snakkede om her er overhovedet ikke så stærk. Jeg har handlede med nye tøj før og sådan lugt af i alle nye tøj som er pakket ind! De skal bare vaskes som man skal jo for alle nye tøj!
Jeg vil virkelig anbefale alle gravide kvinder at handle her :)

Meget for pengene

Jeg havde en fin oplevelse med Abovo.
Fik rigtig god service, hurtig levering og meget for pengene.

Ejerens info - ring til ham :)

Attention: Anders Juhl Hansen
Og...
Spættevej 3, 6900 Skjern
97 35 04 56
97 36 86 16

, er forbundet med Nordic Link A/S og "jh holding skjern aps" med andre familiemedlemmer.

Dårligt absolut dårligt :-(

Jeg bestilte herfra for 14 dage siden. Efter en uges venten og hverken havde modtaget ordrebekræftelse el. lign. skrev jeg til dem. Men intet svar. Deres meget dårlige hjemmeside skulle have skræmt mig væk, men jeg tog chancen...I går, 14 dage siden bestillingen modtog jeg pakken, og FØJ for en stank! Tøjet lugter rigtigt nok af muggent loft eller stald! Og det sætter tankerne igang -hvad har jeg dog handlet med?? Selve tøjet er pænt nok, men bukserne jeg bestilte er meget små i str. dog er en bluse meget stor i størrelsen! Øv Øv... Men det værste er nu den fæle lugt! Den er ikke til at vaske ud efter en vask! Det synes jeg er for ulækkert! Tøjet er meget billigt og det er der nok en grund til, spar hellere jeres penge og køb noget ordentligt tøj fra en ordentlig butik!

Skidt sted...

Købte for 600kr og fik ikke det som jeg havde bestilt.. forkert tshirt , og 2 varer var i en større størrelse end bestilt..

Efter 2 emails og stadig intet svar.... lad vær med at spilde dine penge eller tid det sted.. de er useriøse.

Fæl lugt

Tøjet lugtede fælt af gammel stald eller lager. Selv efter vask lugter det så meget, at det er ubrugeligt.

ufleksibel hjemmeside

Hjemmesiden er ikke voldsomt intuitiv. Det er ikke mulig, at forstørre eller zoome på alle (læs: stort set ingen) af billederne og det gør det svært, at vurdere kvaliteten af tøjet.

Jeg bestilte en del tøj, der blev fremsendt hurtigt, men ikke alt tøjet var i den farve jeg havde bestilt!

Tøjet lugtede og der var fejl i farve - og så snyder de med returporto

Jeg købte noget ventetøj hos Abovo.

Leveringen var hurtig.

Desværre stank tøjet af gammel fugt og stald. Derudover var der fejl i farverne i store plamager.

Jeg sender varerne retur, men får kun penge for tøjet retur og ikke de 85 kr. jeg havde betalt i porto oprindeligt, på trods af at Abovo SKAL give dette i henhold til e-handelsloven.

Kan bestemt ikke anbefales at handle her.

Is Abovo your company?

ABOVO ODENSE ApS Details