Abtrans reviews

Abtrans reviews

7.0

** Masse snak på telefonen

** ABtrans - jeg kontaktede ABtrans, da varen ikke kom. ABtrans har en underleverandør i Jylland, som jeg fik nummeret på. Min vare var nok blevet væk, fik jeg at vide. De ville vende tilbage. Efter en uge havde jeg ikke endeligt fået at vide, om min vare var væk eller ej. Det dur ikke, at ABtrans giver mig nummeret på underleverandør, og jeg selv skal finde ud af, om min vare er væk eller ej - og ringe frem og tilbage - og vente på svar, som ikke kommer. Jeg kontaktede it-leverandøren - og nu sender han så mine effekter igen.

Levering som ønsket

jeg har bestilt en vare fra Olsen IT i København, som blev afsendt i mandags. I betragtning af sneføret i Jylland, er jeg fuldt tilfreds med at varen er leveret her torsdag.

Ingen hjemme - der lå en seddel i postkassen, at chaufføren havde lagt pakken i udhuset. Fedt - så var jeg fri for at skulle køre efter den!

perfekt

levering 3 dage efter køb fornemt 100% iorden

Rigtigt skidt

jeg har vente på mine vare siden jul og de er ikke komme i nu.
AB-transport er tæt på umuliglig og komme i kontatk med de tag ikke tlf og svare ikke på email, og få du fat i den få man en sludder for en sladder og de lover vare nok skal komme men der sker røv og gulvsand.
Feedback fra dem, glem det , der kom sne og deres vognmand stoppe med at køre i jylland de ikke engang ringe og sag det til mig.
Jeg komme ikke til at bruge dem igen :(

100% i orden

Vare leveret som lovet ++++++ herfra

"sne"forrygende aflevering

Da det lader til, at dette er den første anmeldelse af ABTRANS har jeg ikke andre anmeldelser at støtte mig til, men min oplevelse af firmaet kan sagtens stå for egen erfaring

Som tidligere ansat chef i Post Danmark kender jeg alt til transport af pakker. ABTRANS har til fulde indfriet mine forventninger til at levere min pakke.

Kl. 19.35 stod sneen så ned, og ABTRANS`s pakkebil parkerede foran min bolig. En yderst flink chauffør stod lynhurtigt og smilende og afleverede min vare på 3`sal.

Det ærgrer mig, at Post Danmark ikke længere leverer pakker om aftenen.

Her er så et friskt firma der har taget konkurrencen op.

Jeg vil se frem til, at bruge dette transportfirma en anden gang, og vil til enhver tid anbefale det til andre. Tak for denne gang - og rigtig god jul !!(:^)

Med venlig hilsen K.K.

Is Abtrans your company?