Abusiness reviews

Abusiness reviews

8.6

Profesionelt firma.

Min kone og jeg har brugt Abusiness i mange år og er altid blevet hjulpet uden forbehold.

Service, stabilitet og fleksibilitet

Jeg kan varmt anbefale Abusiness, som jeg - direkte eller indirekte - har næsten 10 års erfaring med. De er sikkert ikke de billigste på markedet, men når hjælpen behøves er de på banen, og har altid løst sagerne på en meget tilfredsstillende måde. Og dermed er prisen meget konkurrencedygtig.

Hej Michael
1000 tak for den flotte anmeldelse og for de 10 års samarbejde. Vi glæder os til at tage hul på de 10 næste :-)

Lars Skjoldby, Abusiness

God, venlig og hurtig support

Vi får god og hurtig support når vi har problemer. Også ud over hvad man strengt taget er berettiget til.

Hej Mikkel
Jeg er glad for vi kunne hjælpe. :-)

Lars Skjoldby, Abusiness

Et hostingfirma du kan have tillid til.

Altid klar,. Super og solid service. God personlig kontakt. Et hostingfirma du kan have tillid til.

Hej Søren
1000 tak for de flotte ord. Vi er glade for at have dig som kunde.

Kan anbefales

Har benyttet Abusiness siden tidernes morgen og kan varmt anbefale dem. Venlig og kompetent support samt fornuftige priser.

Opload problem

Karakteren er for hurtigt svar
tak for hjælpen, efter jeres anvisning kom vi frem til at at der nok var en brist i vores oploading, men problemet blev løst.
Knud Jørn Nielsen

Fungerer generelt godt

Sjældne nedetider på serveren.
Hurtig respons på supporten.

Er ikke tilfreds med min remote back up, der er for indviklet til en alm. bruger.
Lige hurtig nok på aftrækkeren mht. fakturering
5 dages ventetid efter betaling af nyt domæne.

P.S. Jeg har ikke noget at sammenligne med indenfor branchen.

Hej Michael
Tak for din feedback. Ja, fakturaen bliver genereret i samme øjeblik ordren bliver lavet. Rent regnskabsmæssigt kan vi ikke ændre på det.

Jeg kan se din seneste ordre har du betalt via indbetalingskortet og ikke kreditkort og det er årsagen til den lange behandlingstid. Når det går via indbetalingskortet er forretningsgangen bare langsommere. Fra beløbet forlader din konto, kan der godt gå et par arbejdsdage før beløbet rammer vores konto, og endvidere skal vores bogholder lige matche betaling med ordren. Med en kreditkortbetaling opretter vi typisk samme dag.

Mht. din remote backup, så giv os et kald på supporten når du har et ledigt kvarter. Så giver vi dig en gratis gennemgang af programmet, så du ved hvordan du kommer igang. Er din prøveperiode udløbet, så laver vi bare en ny.

Godt og stabilt

God og nemt at bestille og god opfølgning

Stabilt system og god support

Jeg har gennem flere år haft Abusiness som udbyder og brugt dem til kunder i min virksomhed.

Kun yderst sjældent har der været noget at påtale omrking driften, som generelt er ret stabil.

Imidlertid kan de til tider sidde lidt tungt på informationerne, f.eks. spurgte jeg på et tidspunkt, hvordan jeg kunne sikkerhedskopiere min MSSQL db fra deres db server.

Svaret lød at jeg kunne benytte SQL dump eller søge efter et andet 3. parts program på nettet.

Altså ikke nogen angivelse af hvordan det kan gøres og det skuffede mig en del, da jeg gennem årene trods alt har skaffet dem en hel del kunder.

Abusiness tager trods alt ikke så lille et beløb for at gendanne ens filer og database fra deres backup i tilfælde af noget går galt.

Min nye udbyder har bl.a. en ren step-by-step guide til netop backup spørgsmålet under "support" på deres hjemmeside.

For godt 12 år siden hvor jeg indledte mit forhold til Abusiness var de meget stærke, både når det kom til support såvel som drift og prisen var blandt de billige ift. stabilitet og tilgængelighed.

Desværre er det primært kun prisen der har flyttet sig opad siden dengang.

Dog har andre ting også ændret sig, f.eks. tog det dengang op til 10 arbejdsdage at oprette et webhotel, mens det sidste gang jeg gjorde det skete indenfor samme dag.

Imidlertid vil jeg ikke sige kvaliteten af produkterne har fulgt med hverken tiden eller prisen når man kigger på andre gode udbydere derude.

Tillige har jeg haft oplevelser med supporten der endte med, at koste mig usigeligt meget tid fordi de ikke ville acceptere muligheden for, at fejlen reelt set kunne ligge hos dem.

Helt konkret drejede det sig om en portalløsning med en MSSQL db under som pludselig kørte meget tungt (der opstod timeout) hver gang der blev kaldt en SP med INSERT eller UPDATE, ingen problemer med SELECT eller DELETE.

Jeg skrev til dem at jeg mente det lignede et problem på db serveren, men man gik mere op i at finde frem til at fejlen skulle residere hos mig/db'en snarere end selve serveren.

Der var andre tilsvarende løsninger jeg havde hostet hos dem som kørte perfekt, men alle havde det tilfælles, at de kørte på en anden db server.

Det endte med jeg måtte kopiere løsningen til et lokalt miljø i VMWare og da jeg nu kunne dokumentere at det altså kørte fint ved anvendelse af en anden db server, der fik jeg svar fra Abusiness med oplysning om, at løsningens db kørte på en meget gammel dbserver som de egentlig skulle have nedlagt og at det vel nok var tid at få det gjort så.

Der fra gik der ca. 3 dage og så blev db'en flyttet til en anden server og så virkede alt som det skulle.

Jeg vil give dem flg. bedømmelse:

Support: 3/5
Stabilitet: 5/5
Pris: 2/5

Hej Jacob
1000 tak for din feedback.

Problemet med MS SQL backups er, at de værktøjer Microsoft tilbyder, placerer backuppen lokalt på MSSQL serveren, og altså ikke på den server hvor dit webhotel er. I vores support artikler har vi faktisk en henvisning til en artikel hos SQL Server Central som beskriver hvordan man kan overføre en sådan backup til ens FTP. Pga. copyright kan vi ikke gengive den på vores egen hjemmeside, men må altså nøjes med at henvise.

Fra MS SQL 2005 og frem, blev det muligt at lave SQL dumps som man kender fra MySQL. Dette har vi faktisk også beskrevet på vores hjemmeside i en skridt for skridt vejledning. Dog er et SQL dump ikke den bedste måde at tage backup af en MS SQL på fordi backuppen kan mangle objekter som stored procedures etc.

Jeg erkender at ingen af disse artikler er voldsomt uddybende, derfor har jeg netop suppleret den med en videoguide. Vejledningerne kan findes her: http://www.abusiness.dk/kundeservice/online-support/database.aspx

Mht. den pågældende sag om den langsomme database beklager jeg og erkender at vi tog fejl. Det vi rådgiver ud fra, bygger på de erfaringer vi gennem tiden har opnået. Lige præcis med det portal system du brugte, har vi set mange hastighedsproblemer, som har været forsaget af det indhold kunden/brugerne har lagt på portalen, og ikke selve databasen. Da din sag kom ind, vurderede vi at det også var årsagen til dit problem.

Vi er klar over vi ikke er det billigeste webhotel. Den store faktor i det regnestykke er vores telefonsupport. Vi har rigtig mange kunder som nyder godt af at man kan ringe til os og få hjælp.

Men igen, tak for din konkrete feedback - det er en stor hjælp at vide hvad det er vi skal gøre bedre for at opnå den 5-stjernet support som vi stræber efter :-)

Lars Skjoldby

Hurtig, stabil support og ultra-nem bestilling

Anbefaler klart Abusiness. Deres produkter er nemt tilgængelige og deres kundesupport altid hurtig og effektiv.

Eneste mangel er enkelte opsætninger af f.eks. subdomæner, DNS mm hvor det kræver kendskab at navigere i login-området for kunder. Tilgengæld fixer supporten hurtigt evt problemer for kunden!!

Hej Christina
1000 tak for din feedback. Hvis du har tid, må du meget gerne sende en mail til support@abusiness.dk med de forbedringsforslag du har til kundecenteret. Det kan være vi nemt kan implementere de funktioner du efterspørger.

Stabil service til tiden

Igennem flere års samarbejde med Abusiness har jeg altid fået en god kundeservice og oplever et stort engagemant når jeg har en opgave der skal løses.

Jakob Ljung Munkstrup

Altid en god oplevelse

Abusiness har hosted flere domæner for mig gennem mange år, og jeg er mere end tilfreds. For nylig fik jeg hacker en af mine sider, men problemet var løst på få dage, ikke mindst p.gr.a. den support jeg fik fra Abusiness ... jeg kan til hver en tid varmt anbefale Abusiness

Hurtigt support

Jeg havde brug for en back-up, og det skete indefor meget, meget kort tid. Rigtig god service. Jeg fik Abusiness anbefalet af andre, og det har jeg ikke fortrudt. Super service.

Dårlig og langsom respons når der sker problemer

Vi har længe benyttet os af Abusiness. Servicen har altid været helt i top og hurtig.
Jeg har tidligere vurderet Abusiness til 5 stjerner.

Abusiness blev dog for nyligt opkøbt af ATZ Net, og for tre dage siden skete der fejl på vores servere.
Det var umuligt at få fat i teknikere, før 12 timer senere.
Da de fandt ud af at der var problemer, var der ingen løsning at finde.
De blev ved med at komme med beskeder som "Jeg har sat en tekniker på sagen", og når jeg så spurgte ind til om jeg måtte snakke med den teknikker, viste det sig at det var ren løgn, og at der ikke en gang var nogen igang med at løse vores server problemer.
Konklusionen er at vi nu idag har ventet 3 dage på en løsning. Vi har mistet flere kunder i vores egen forretning, pga. vores kunders forretning var afhængig af vores servere oppetid (som er hosted hos Abusiness / ATZ Net).
Der er stadig ingen løsning at finde i sigte hos ATZ Net i skrivende stund, og de virker mildest talt ikke som om de overhovedet ved hvad de laver.
Vi er nu igang med at flytte alle vores servere til ny hosting udbyder, så vi i det mindste kan fortsætte vores egen forretning.

Jeg vil umiddelbart anbefale at du bruger UnoEuro istedet for Abusiness.
Meget billigere, og laaaangt bedre service efter mine erfaringer (3 år med Uno Euro og 8 år med Abusiness).

Vi havde brug for hurtig ændring af vores mail server hvilket Abusiness løste super effektivt - oplevede god og hurtig service fra start til slut.
Vi kan klart anbefale Abusiness til andre virksomheder - De har nogle super gode løsninger og en god service.

Super-effektive !!!!

Abusiness har en hurtig & effektiv service : ser frem til supporten ifm. oprettelse af vores - www.kiermar.com - nye hjemmeside !

God service, support og funktionalitet til de lidt mere krævende internetsider

Jeg har benyttet Abusiness siden 2003 til de af mine internetsider, som kræver en høj oppetid, samt har behov for lidt mere avancerede funktioner som XML-import i mssql m.m.m.

Abusiness har altid været klar med en højt kvalificeret support-funktion, som har kunnet løse og sparre om tekniske komplicerede udfordringer.

Fem stjernet webhosting og support

Vi er alle her i firmaet fuldt tilfredse med A-business. De har altid tid til en når vi ringer og har brug for support og yder effektivt og hurtig service.

Vi er meget tilfredse med de løsninger vi har hos dem og den giver os den fleksibilitet som vi har brug for!

Vi anbefaler vamt a-business til andre der har brug for it-hosting af den ene eller anden art.

Mvh Ejendomsmæglerfirmaet HENSRIK

De gør webhotel, webhosting og domæneregisteringer til en leg!

Jeg har kun positive ord om Abusiness.dk, supporten er i top og jeg som kunde, kan fokusere på min egen forretning imens Abusiness klarer resten.

Jeg kan varmt anbefale Abusiness til webhotel, webhosting og domæneregisteringer for den nye websurfer som gerne vil have en hjemmesiden som den erfarne bruger der har brug for mere advancerede løsninger.

Mvh. Anders

Super sikker IT virksomhed med højt serviceniveau

Jeg har gennem 3 år samarbejdet med Abusiness, som er min eksterne IT virksomhed. Derudover hoster jeg alle mine hjemmesider på deres servere, og der er aldrig problemer med oppetid eller langsomme forbindelser til en hjemmeside. Jeg vil gerne anbefale Abusiness som en solid og stærk partner i din hverdag.
John Hilmer
Hilmer Consulting

Abusiness ApS Details

Vi er vores kunders foretrukne samarbejdspartner inden for webhotel og domæneregistrering. Vi hjælper både virksomheder og private med professionel service og vejledning, når de skal vælge de rigtige webhosting løsninger. Vi har høj oppetid samt god dansk kundeservice og telefonsupport.

Visit Abusiness

Call us on: 70205557