Accessorylab.dk reviews

Accessorylab.dk reviews

9.1

Mange fine ting på hjemmesiden :)
Super service og hurtig levering.

Fuld tilfredshed! God service:)

Der har på ingen måde været nogle problemer med bestillingen... alt gik nemt og hurtigt! Indpakningen er rigtig flot:)

Perfekt.

Er meget imponeret over denne side. Alt er perfekt. Er også meget imponeret over kundeservicen. Fik flere sms´er fordi varen var på fjernlager hvilket betød 2 dages længere leveringstid. Da jeg skulle bruge varen på leveringsdagen, blev det pakket ind så det kunne komme i postkassen og jeg ikke skulle vente en dag ekstra på at hente det på posthuset. Jeg kan varmt anbefale at handle her.

Tip top

Intet at udsætte på accesorylab.dk. Service er helt i top. En ring skulle byttes til noget andet, og det var absolut helt uden problemer. Handler helt sikkert her igen og kan også varmt anbefale andre at gøre det samme :-)

God service, hurtig levering

Det har været en fornøjelse at handle på accessorylab.dk. Jeg blev holdt opdateret på min ordre, da den var placeret og leveringen, der foregik mellem jul og nytår, var utrolig hurtig. Produktet var super og levede fuldt ud op til forventningerne. Ville bestemt handle her igen - og kan fuldt ud anbefale accessorylab.dk til andre.

Julegave

Virkelig god service fra Accessorylab. Øreringene kom flot indpakkede og lynhurtigt, kan kun anbefale at bruge accessorylab.

julebestilling

Første gang nogensinde vi har købt gennem Accessorylab.

Professionel betjening, virksomheden holdt mig konstant orienteret om status på købet - det er ikke sidste gang vi har brugt Accessorylab.
Tak fordi i som virksomhed gjorde det muligt at få en ønsket julegave på trods af den korte bestillingstid - flot klaret

Hurtig leverance

Super hurtig levering, flot indpakning & gratis levering ;-)
Pia Wagner

Ekstra god service og hurtig levering

Bestilte et armbånd søndag aften og fik samme aften en sms om at jeg kunne få armbåndet pakket ind, hvis det var en julegave.
Fik pakken leveret om tirsdagen.
Rigtig godt gået.

Super fin

Har haft den fineste kontakt og med hurtig tilbamelding fra accessorylab og fået super fin behandling. Kan kun anbefales :-)

Mvh, Sussanne Frimer

Handel trygt her :)

Super og hurtig betjening. Tog kun ganske få dage fra jeg bestilte og til jeg modtog pakken. Fik endda en sms, om det var en julegave, for så blev den pakket fint ind :) Handler bestemt igen her.

Super god service, nemt at bestille og få kontakt til firmaet.

Rigtig fede varer

Nem og meget hurtig handel. Lækre varer og godt udvalg:-)

Perfekt!!!

En lækker side der får mine varmeste anbefalinger. Hurtig levering i fineste indpakning. Et sted jeg helt sikkert vil handle igen!

Mine bedste anbefalinger

Super lækker shop og kvik levering

Nemt at finde, hvad jeg ville have. Nemt at bestille. Hurtig levering. Varen lever helt op til mine forventninger. Glad kunde, der har anbefalet sitet videre til andre.

Hurtig forsendelse, fin vare

Min vare kom virkelig hurtigt og var i perfekt stand - intet at klage på overhovedet.
Eneste lille aber dabei i shoppeoplevelsen: Jeg synes det er lidt strengt at tage 45 kr i porto/forsendelse, når kuverten max koster 10 kr og frimærket koster 8 kr...
accessorylab.dk

Reply from accessorylab.dk

Tak for den flotte anmeldelse! Det er vi glade for.. Mht. porto er de 45,- et standard gebyr, uanset om vi sender varen som brev- eller ved dyrere varer, som pakke (80,-). De bedste hilsner jeanette & Iben, Accessorylab.dk

30.10.11
Vi har taget kritikken til os og ændret vores handelsbetingelser. Et køb under 500,- koster nu 20,- i porto og bliver sendt som brev. Varer over 500,- koster 45,- i porto og bliver sendt som pakke:-)
De bedste hilsner Jeanette & Iben, Accessorylab.dk

God, hurtig levering. Rigtig dejligt!

Synes det er dejligt at man får den lille personlige note, underskrevet af forhandlerne. :)

accessorylab.dk Details

Accessorylab.dk er navnet på vores webshop med lækre kvalitetssmykker- og accessories. Efter mange år i branchen- og som tidligere kollegaer, er det en stor drøm, der endelig er gået i opfyldelse. Nemlig at dele vores passion for accessories med andre kvinder landet over. Vi er stolte af at kunne præsentere en shop, hvor du hjemmefra kan se spændende accessories fra både kendte- og upcomming brands samlet på ét sted. Vi vil altid være opdateret- og er der kommet ny kollektion eller styles, kan du være sikker på, at vi har det! Vi sætter en ære i at tilbyde kvalitets-produkter, som alle kan have råd til. Netop kvalitet er nøgleordet for vores accessories, og alle smykker er derfor kun udført i lækre materialer, tasker i det blødeste læder og tørklæder i fx. cashmere, uld og silke. Vi har alt ligefra det klassiske udtryk, til accessories med mere kant. Vi bestræber os på, at her skal være noget for enhver type kvinde...

Visit Accessorylab.dk

We live here: Denmark