Acer reviews

Acer reviews

Very low
2.7

Cashback langt om længe

Købte en S7 pc i slutningen i november med lovling om 1200 kr i cashback.
Udfylder det nødvendige på nettet - og så er det bare at vente...... og vente .....
- Skriver en mail til dem - ingen svar
- Ringer til kundeservice - han fortæller at de kun kan klare tekniske problemer og giver mig en email jeg skal sende til
- Sender email - for 1 minut efter at få et autosvar om, at mailen ikke findes
- Skriver igen til kundeservice - får nu svar om at de har problemer, men mine penge nok skal komme
- I går modtager jeg beløbet. 3 mdr efter jeg har været berettiget til det. Meget dårlig service og overhovedet ingen info om, hvor lang tid der går.
Meget mangelfuld kommunikation!

En tur i køen som Acer-cashback narret kunde.

Ja så blev det min tur til at blive narret af Acer, og det er faktisk første gang nogen har snydt mig i en handel.
Acer's Cash Back tilbud er som andre skriver på siden, tilsyneladende et stort fusk nummer. (PAS PÅ!) (PAS PÅ!)
I starten af december købte jeg en "Iconia W3" i BILKA Hundige. Tilbuddet var godt, og Acer lovede i kampagnen kr. 400,00 retur indenfor 4. uger hvis man udfyldte et formular på Acer's hjemmeside.
Jeg har kontaktet Acer pr. e-mail og spurgt om det kan være en fejl jeg ikke har modtaget beløbet, og får det svar, at kampagnen der kørte i December er forhandlerens kampagne, så det er ikke Acer jeg skal rette henvendelse til. ??
Det fremgik dog helt tydeligt af Acer's reklamer og brochurer i BILKA, at det var Acer der stod for kampagnen.
Jeg lever nok uden Acer's -cashback tilbud... men informerer selvfølgelig min omgangskreds om "fupnummeret".
Det eneste der ærgrer mig er, at jeg ikke lige tog mig tid til at undersøge anmeldelserne på Trustpilot før købet.

Venligst, Søren Meyer

Endnu en Acer cashback narret kunde

Har aldrig modtaget min cashback for W510. Kundeservice svarer ikke. Selve pcen er elendig og går konstant ned. Den ryger direkte tilbage til Elgiganten.

Mage til fusk skal man lede længe efter....

ugh..

Ringede for to uger siden til ACER, da min tablet var gået i stykker.

Gutten fra kundeservice var flink nok, snakkesalig og informerede mig om alt det han skulle.
Men til sidst, da han informerede mig om at hvis jeg selv havde påført skaden, så ville garantien ikke dække, indikerede han at det jo nok var mine børn der havde tabt den.
Jeg har ingen børn, hvilket jeg også fortalte ham, men han blev ved med at sige at "den slags jo kan ske".
Jeg er ret sikker på, jeg ville have opdaget det, hvis jeg havde tabt min egen tablet.

Der ud over, er det meget fint at de ligefrem får en fragtmand til at hente produktet hjemme hos kunden, men ifølge emailen fra ACER, skal produktet være pakket helt sindssygt ind. 6cm isolerende stads på hver side af tabletten.
De foreslår endda, at man pakker den ind i mange kasser.
Så har man ligesom brugt ret mange penge på at pakke produktet ind og deres gratis afhentning giver ikke længere mening.

Jeg vil til enhver tid anbefale, at hvis du har købt dit acer-produkt i en butik, der anbefaler dig at kontakte acer selv, så insister på at butikken sender produktet ind, også selvom det tager længere tid.
Så er det butikken der står med ansvaret, hvis fragtmanden/acer smadrer produktet yderligere.

Acer's support/RMA service er en stor joke.

Hvis du får problemer med dit Acer produkt, så forvent ingen hjælp eller service fra Acer, heller ikke selvom du er villig til at betale over forretnings pris for at få dit produkt ombyttet.

Docken til min Iconia W510 gik i stykker grundet spildt væske og jeg har nu efter snart 2 måneders kamp måtte opgive at få lov til at købe en ny hos dem. Deres support er simpelhen helt, helt væk. De læser tydeligt vis ikke hvad der bliver skrevet til dem og sender blot en 1-2 liners standard svar på alle henvendelser.

Så ´jeg vil anbefale dig at købe Acer produkter hvis følgende lige er noget for dig:

1: Alle papirer skal tilbage sendes via fax til et nummer i Tyskland. Det er eneste mulighed.
2: De vil kun levere med UPS og derfor skal du sidde klar hjemme imellem 8-16 på den dag din pakke kommer, ellers ryger den direkte retur til Tyskland.
3: Alle henvendelser besvares efter en 7-10 dage med svar på 1-2 linier, som ikke besvare noget som helst du måtte have spurgt dem om.

Magen til sløv og idiotisk kunde behandling har jeg aldrig været ude for tidligere og jeg har nu ellers prøvet en del. Ærgeligt at man ikke kan give 0 stjerner, for det havde været mere passende...

Aldrig mere Acer produkter!

Cash Back tilbud er tilsyneladende fusk - måske ved at gå konkurs?

Så pas på med at købe fra acer. Jeres garantier ryger sikkert når de går ned.

Selv om jeg tidligere har erfaring med at acer produkter er noget juks så var der et tilbud hvor man via en billig pris og med et Cash Back tilbud kunne få en bærbar til en rimelig pris. Så på trods af tidligere erfaringer så slog jeg til.

Selv om jeg har gjort krav på Cash Back bonussen på 1.200 så kom de selvfølglig aldrig.

Det er rent SCAM og de er nok ved at gå konkurs siden de ikke kan betale.
Deres support er vist bare telefonpaasere. De kan i hvert fald ikke svare på noget.

Til info er computeren en S7-520 god nok, men håber virkelig ikke den går i stykker :)

Acer understøtter KUN Windows 8---

Nye Acere ( bl.a Acer V3 - 772G ), som jeg lige har købt , understøtter kun windows 8(.1)..
Slut med drivere til Windows 7 på www.acer.dk.
Acer og Windows ( Bill Gates ) er gode venner. Så sælges der flere Windows 8...
Har altid rådet venner og bekendte til at købe Acer og har selv haft mange Acere , men NU !!
ALDRIG ALDRIG nogensinde Acer igen..
Windows 8 ( .1 ) som kun understøttes nu er ikke et godt styresystem...
Prøver både at være til touch-skærme / mobiler og PC på èn gang...
Dårligt styresystem uden brugervenlighed.. Men nu skal det åbenbart presses ned over hovedet på os
og firmaet Acer hjælper til... ALDRIG Acer igen., Dårligt køb !!

Cashback FUSK og elendig service

Købte en Iconia w510 tablet i Elgiganten tilbage i september, hvor Elgiganten reklamerede med at Acer ville give 1000 kr tilbage. Jeg uploadede alt de bad om, og efter meget lang tid fik jeg at vide at EAN barcode var forkert. Skulle herefter uploade det igen. Efter nu godt og vel 4 måneder har jeg fået at vide jeg ikke er kompatibel til at få 1000 kr. tilbage!!! :S
Umuligt at få at vide fra deres support staff hvad der gør jeg ikke er kompatibel. De bliver ved med at snakke uden om, hvilket virker til at være bevist. Det er som om de prøver at få en til at give op, ved at gøre det så besværligt for kunden som overhovedet muligt.

Køb aldrig et Acer produkt ud fra en Cashback kampagne. Det er det rene fusk, du får aldrig pengene...

Mest uetiske firma jeg nogensinde har handlet med.

Dårlig kvalitet af både support og produkt.

Jeg købte i slutningen af august en Acer Aspire V3 772G bærbar, og den har indtil videre ikke fungeret på noget tidspunkt optimalt.

Første problem var touchpadden som bevægede sig selv, acer kendte ikke problemet, og jeg måtte derfor selv finde frem til en løsning som bestod af opdatering af driver.
Andet problem indtraf efter kun 1 måned, her stoppede computeren, og ville ikke tænde.
Acer kendte igen ikke problemet, og deres support var abnormt imkompetent, og tilbød på intet tidspunkt en reperation.
Tredje problem indtraf efter tre måneder, hvor jeg for første gang ville tilkoble computeren til tv med hdmi - her var der ingen lyd. Denne gang opgav jeg helt at ringe til Acer, da deres hjalp er ubrugelig. Jeg fandt på nettet dog ud af, at det skyldes præinstallerede konfliktende lyd drivers, hvor den ene skulle afinstalleres. Det virkede.
Fjerde problem indtraf så i dag. Denne gang ville jeg for en af de første gange prøve de integrerede højtalere. Det viste sig dog at hvis man skruede over 50% raslede de så meget at man næsten mistede hørelsen.

Alt i alt må det altså siges at mit 7000kr. køb er lidt af et mareidt, og jeg vil aldrig overveje et produkt fra Acer igen, og det kan ikke anbefales til andre Obs. Efter denne anmeldelse først blev skrevet er computeren decideret begyndt at falde fra hinanden. 3 skruer at faldet ud af bunden på en uge, til trods for ekstremt nænsomt brug. Acer skulle skamme sig.

Acer lider under europæisk centralstyring.

Har ringet flere gange til supporten og selv om de er flinke og rare at snakke med så løser det ikke mit problem. Det ender med at jeg skal sende den bærbare til rep. Får efter 14 dage en status som fortæller at pga. væskeskade skel jeg selv betale. for rep. Fint nok for jeg ved at der er blevet spildt juice på den. I mailen fra acer skriver de at man skal faxe accepten. Vildt besværligt at finde en fax men det lykkedes da. 14 dage efter ringer jeg for at høre på status. Nej vi har ikke modtaget en fax. Det er også bedre at sende det som en indscannet dokument via e-mail. Fint nok men det nævner brevet fra jer intet om. Der skal man faxe.
Så min rep. blev forsinket 14 dage. Men som sagt. De danske supportere er meget flinke og hjælpsomme.

Elendig og dyr reparation

Min computer kom hjem i aftes. Det kostede kr. 981,- og tog 49 dage. Alt i alt et oplevelse lige i lokummet. Acer glemte min maskine, lovede det ene og det andet i flere uger - bl.a. at stryge prisen på rep. pga. ventetid, lovede at ringe om levering og status, men nej. Sørgeligt at Acer også har valgt giv-fingeren-til-forbrugeren-strengen, når det gælder service. Det bliver ikke en Acer-computer næste gang!

Elendigt! køb ikke Acer produkter!!!

Har brugt hele formiddagen på min 12 år gamle søns bærbare der er 2 år gammel og nu pludselig ikke virker. Dette sammen med meget dyr 4 kr minut helpdesk fra Acer hvor jeg efter endelig at komme til en person flere gange bare bliver hægtet af. Har nok brugt 50-60 kr, på denne måde hvorefter jeg ringer til Hovednummer og de på meget uvenlig måde bare siger det er mit problem. Det er rent røveri, ikke hjælp at hente kun endnu en pengemaskine for Acer. Køber aldrig et produkt herfra igen og vil resten af mine dage råde alle andre til det sammen.

Bedste service!!

Har en 4 år gammel acer bærbar, som jeg havde tabt så der var noget galt med lader porten sender den derfor til service hvor de reparere den hurtigt og derefter sender den tilbage til mig uden at jeg skal betale noget

LOVE YA ACER!'
#cut4acer

lortefirma

har en acer bærbar der er udløbet af garanti......... hos deres support skal du så betale 4 kr i minuttet som bliver trukket over din tlf regning, når det er ude for garantiperioden.De kunne ikke lige løse problemet men ville ringe tilbage der er gået flere dage og intet hørt..........det sku nogle dyre minutter for intet

god oplevelse

købte forkert cover til tablet og fik pengene retur uden problemer...

Fin support

Problemer med touchpad på min bærbare Acer 5742. Da supporten ikke kunne løse problemet, fik jeg tilsendt en adresselabel til Acer's tekniske afd. i Ahrensburg. PC afhentet/returneret på min adresse af UPS. Rigtig god kundeservice!

Svindel firma ! bryder loven,

vil ikke reperere min pc. siger jeg selv har ødelagt den ! jeg har kommet til at pille en lille stykke plastic side af, og nu siger de den er ødelagt indeni og harddisken er ødelagt og de gider ikke lave resten af fejlene. hvad er det for en service ?
ved indlevering til acer blev der noteret at det lille plastic cover manglede, (ingen funktion) og det er min egen fejl. nu afviser man så åbenbart alle fejlene maskinen har, og vil lave coveret og harddisken for 1800kr. hvad så med resten af de fejl den har ? det er en defekt mandags maskine, så hvad med i tager hånden ud af bukserne, følger loven, laver den service i påstår i har og giver mig en ny maskine ! jeg tror aldrig jeg har været så skuffet over et firma som jer. føj

D-tast faldt af og blev sat på af supporten lynhurtigt.

Min D-tast faldt af og blev sat på af supporten lynhurtigt, hvor UPS kom og hentede min PC og ligeledes afleverede den.

Det hele skete inden for garantien og var derfor gratis.

Service efter garantiudløb

Jeg har købt en Acer computer til over 12.000 kroner. En måned efter garantien udløb begyndte skærmen at blinke periodevis. Køleren i den bærbare computer begyndte at hvine, så man dårlig kunne holde ud at have den tændt en længere tid.

Jeg kontaktede min forhandler, der stillede mig videre til Acer. De ville gerne give en pris på at få den lavet. Den skulle blot sendes til Tyskland først. Efter en uges tid fik jeg et "tilbud" om at få køleren og skærmen udskiftet for DKK 3.118.
Jeg accepterede da jeg ikke rigtig havde andre valg, hvis jeg skulle have computeren retur uden at betale en bondegård i fragt.
Da jeg accepterer at få lavet computeren, har jeg kun en mulighed for at få den igen.
Jeg skal være hjemme mellem 9-17 og have kontanter parat ved modtagelse. Jeg får ikke at vide hvilken dag den ankommer. Det er den mest ufleksible kundeservice jeg overhovedet har været udsat for. Derfor ringede jeg til UPS for at høre hvordan de kunne drive forretning på den måde. De forklarede venligt at det var Acer der havde bestemt at dette var proceduren. UPS har mange andre løsninger.
Alt i alt vil det koste mig 2 eller flere arbejdsdage i form af ferie, for at få udleveret min computer. Det er helt uacceptabelt. Jeg ville ønske jeg aldrig havde købt et Acer produkt.

Når jeg køber dyre produkter hos andre procenter har de en form for premier service, der gør at man ikke føler sig snydt på samme måde.

Svindel

Jeg har for omkring en uge siden sendt min stationære computer til rep. jeg sad og så en video på youtube da jeg fik blå skærm og så slukkede, efter jeg prøvede at starte den igen bippede den bare 4 gange og så var den ellers død ud over blæsere der stadig kørte. nå surt tænkte jeg... pakkede den ind i den originale embalage og aflereverede den til computercity i glostrup som som sendte den videre. forkarede hva der var sket og gik hjem i troen om det nok var noget med de ram der var i eller en timer på bundkortet. Jeg modtager så en opringning i dag og får af vide der har været væske i min computer, jeg ved dette umuligt kan være sket hos mig! så det må jo komme for computercity, ved transport eller hos acer. Så vis jeres computer går i stykker så for guds skyld send den ikke til rep da de tilsyneladende har fundet ud af det er billigere at ødelægge jeres computer med noget der ikke kan modbevises!!!

Acer Denmark A/S Details

Visit Acer