Acer reviews

Acer reviews

Very low
2.7

Ikke eksisterende support

Har opgivet at få kontakt med teknisk support, da der altid er over 20 min kø på telefonen.

Fornem support

En nyindkøbt Acer aspire V3 771 G fik pludselig den ide at koble sig af internettet flere gange i løbet af ganske kort tid efter en opdatering.
En anden maskine der kørte over samme router havde ingen problemer.
En henvendelse til Acer support Danmark resulterede i 2 modtagne links som skulle downloades og installeres.
Her efter 5 dage har fejlen ikke vist sig .
Yderst flinke mennesker hos Acer.

Venlig hilsen
Anker
SNID 23404061272

ikke godt

i første omgang kunne man ikke gå full screen, nu slukker computeren pga overophedning ved relativ normal brug.

Fantastisk, intet mindre!

Købte en PC ved Wupti.com sidste år.
Tastaturet er så begyndt ikke at ville virke med Enter-tasten, og til tider vil backspace heller ikke.

Jeg ringer derfor til Wupti, som viderestiller mig til Acer support, hvor jeg får fat i en høflig, om end ikke lidt tungnem ung fyr, der forklarer mig hvordan reparationen kommer til at forløbe.

De sender en UPS-label, og jeg får smidt computeren i en kasse, pakket ind, og ringet til UPS som kan afhente mellem 10 og 16 - der knækker filmen lidt, men det er altså UPS´ service der fejler her, ikke Acers.

Nå, men UPS henter min PC, og den bliver sendt til Hannover i tyskland, her om fredagen. Mandag får jeg en mail om de har modtaget min computer, og onsdag, at den er er færdig igen.

Torsdag eftermiddag står UPS manden med min PC retur.

Det er fandeme god service - jeg ved godt hvilket firma jeg køber mine fremtidige PC´er fra!

Mvh.

Vil ikke sende recovery cd

De vil havde 400 kr for at sende en recovery cd som burde havde været med i pakken når man købte notebooken.

Hold jer væk fra Acer, de snyder så vandet driver.

Kundepleje og teknisk mangel!

Det sjovt som der er ligheder med Packard bell.

Det ser ud til, at Acer har en del problemer med nogle forbrugere. – Det skal sættes op imod især den store mængde bærbare computere, som fylder godt op hos diverse butikker.

– Men som nogle af de få, producerer Acer også stationære computere – det er godt, at de tænker på dem, som ønsker stationære computere!

Det var en ren tilfældighed, at jeg faldt over Predator G3610, som er et godt bud på stationær computer. Og med en god brugerflade.

Selvom den er købt hos Fona, så har Acer den største producentviden. Men det er svært at komme i kontakt med Acer – bl.a. via en lidt rodet kontaktformular!

Acer burde have mere fokus på kundepleje via kundeservice/hotline!

Når det personlige ønske er kontakt via mail, så er det irriterende, at Acer kommer med kortfattede standardsvar, som ikke er målrettet den enkelte forbrugers problemer!

Acer følger heller ikke op på henvendelsen for at få en tilbagemelding, som visse andre gør!

Det er meget mærkeligt, at der efter et år kan opstå periodiske problemer, som Acer IKKE har taget højde for – og end ikke har beskrevet nogen steder! – F.eks. Log på med Start Crash

Det er altså for ringe, at bl.a. nogle af bogstaverne er ved at forsvinde på det medfølgende tastatur! Når man betaler en god pris for en stationær, ikke til spil, men til normal brug, så burde der være kvalitetssikring, så tastaturet kan holde i mere end et år! – Jeg har været nødt til, at købe et nyt tastatur!

Og så forstår jeg ikke deres idé med at have en skuffe til ekstern harddisk, når det tilsyneladende er svært at få en harddisk der passer til den!

Lidt irriterende, at Acer KUN tilbyder en reduceret udgave af Office-pakken – selvom det er med bannerreklamer, så er Word i det mindste med. – Og det med stavekontrol.

5 stjernet service

Havde problemer med min 1 1/2 år gamle Acer eMachine.
Henvendte mig til Acer support, der bad mig sende den til service.
De mailede mig en adressemærkat, som jeg satte på æsken med min bærbare 17".
Kontaktede UPS der kom og hentede den hjemme fredag.
Torsdagen efter kom den retur fra Tyskland med nyt motherboard.
Mange firmaer kunne lære noget her om kundeservice.

I andet forsøg fik jeg super god service, meget ud over det sædvanlige!

I forbindelse med en reklamationssag fik jeg i første forsøg fat på en kvinde i kundeservice som insisterede på at jeg henvendte mig til den tekniske afdeling, så de lige kunne bedømme om det kunne ordnes med en update eller lignende, hvilket var ret fjollet da der var tale om en skærm med grå skygger på, som sitrede og gik ud når man rørte ved den (ret åbentlyst en hardware-fejl)...
Anyway, da jeg så kom igennem til den tekniske afdeling var den en helt anden og SUPER service jeg fik! (Havde jeg kunne dele stjernerne op ville første del få 3 og den sidste 5)

Ham jeg snakkede med tog uden slinger i mod min klage og forklarede at de selvfølgelig ville se på den, og hvis der ikke var noget som tydede på en åbenlys skade påført ude fra ville de reparere eller ombytte (ellers kunne jeg få den returneret for ca. 300 kr, eller destrueret). Som sagt som gjort, jeg fik en udførlig guide til at returnere den, UPS hentede den, og på under en uge havde min pc været forbi Tyskland og var tilbage igen! (Undervejs fik jeg sms og mails så jeg hele tiden var klar over hvad der foregik og hvor den var).
Da jeg åbnede pakken lå min pc og ventede, med ny harddisk og display - Og lur om ikke også de som en lille bonus havde ordnet min c-tast som ellers var gået i stykker af en ganske selvpåført skade, som jeg i øvrigt overhoved ikke har omtalt over for dem. :D
Mange tak Acer!

Helt uacceptabel forløb

Jeg har købt en Acer gennem D.E.R, den er fra september sidste år altså under reklamation. Jeg sendte den til rep, da den var skæv i skærmen, samt var ved at gå fra hinanden mellem skærm og cover. Acer påstår det var en selvforskyldt skade, men hånden på hjertet, her i huset passer vi rigtig godt på vores ting, men det bliver jo altså påstand mod påstand. Heldigvis havde jeg tegnet en forsikring på den, som gik ind og dækkede, gad helt enkelt ikke at "slås" med dem fra Acer om det.
Det korte af det lange er at min computer blev indsendt til rep den 21 maj 2012.Jeg har løbende været i kontakt med dem, da jeg synes det er helt uacceptabelt at den skal være til rep så lang tid. Ikke nok med det, flere gange i forløbet så var der tusinde undskyldninger omkring min computer, alt fra det ikke havde modtaget den ( hvilket jeg kunne så på et trance nr de havde), så var den væk, så fik den et nyt rep nr ( den havde i alt 3 rep nr jeg kender til)og jeg kunne forsætte. Oveni alt det bøvl, så kunne Acer heller ikke finde ud af da min computer skulle tilbage til mig, at forsikringen skulle betale. Jeg tror alt er i den skønneste orden og bliver glad da den endelig kommer tilbage fra rep den 9 juli, men men men. Det er bare lige det ved det at fragtmanden fra UPS nu forlanger betaling for computerens rep, hvilket jeg naturligvis nægter, da jeg jo ved at forsikringen skulle ha betalt det. Så han tager computeren med igen, og sender den tilbage til Acer. Jeg kontakter Acer som tydeligvis ikke kan finde ud af det og har 117 undskyldninger og påstande om at forsikringen ikke har betale osv. Jeg kontakter forsikringen som påstår acer intet har sendt til dem, og jeg er virkelig kastebold. Helt enkelt noget svineri!!!!!!. Jeg kontakter dem efterhånden dagligt for at holde dem i ørene, så jeg kan få min computer, som har været inde over 2 mdr på det tidspunkt.Den 18 juli modtager jeg en mail fra forsikringen om at de har betalt for rep. Jeg kontakter acer nogle dage efter for at følge op på det, de påstår atter de intet har modtaget, da jeg kontakter dem igen den 24 juli er det samme besked jeg får, altså at de intet har modtaget, og får tillige med at vide jeg skal ha lidt tålmodighed (hvilken frækhed , jeg har sørme være tålmodig meget længe synes jeg nok ), jeg gør dem klart at min tålmodighed er opbrugt og, at sker der ikke noget meget snart bliver går til forbrugerklagenævnet, og vupti havde jeg så computeren dagen efter, altså i går den 25 juli 2012. Efter laaaaaaaaaaaaaaangt tids venten .

Jeg håber ALDRIG mere min computer går i stykker så den skal til rep, med sådan en dårlig service der er både hos Acer, men så sandelig også gennem D.E.R .
Et er sikkert jeg køber ikke noget der mere!

Næsvis kundesupport

Har aldrig oplevet sådan en næsvis kundesupport tidligere. Han lægger røret på pga. en lille bemærkning. Hold da kæft siger jeg bare.

Ros

deres support er blevet meget bedre og de har også gjordt det nemmere for kunderne at få kontakt til dem

Dårlig supprt - ekstrem dårlig kundeservice!

Købte to Acer pc'er i december og den ene virker udemærket, mens den anden endnu aldrighar virket. Startede med total malfunction - en skræm der stod og blinkede to min. efter start. Den blev indsendt til Acer og kom tilbage - nu var det så ikke længere muligt at gå på nettet - "Software fejl" fik jeg besked på ... men jeg har jo ikke haft pc'en i brug og dermed ikke downloaded noget eller benyttet mig af software! Jeg har købt en pc der burde virke når jeg tændte den første gang - det har den så aldrig gjort. Og nu sidder jeg så med en pc jeg aldrig kommer til at bruge - for Acer vil ikke fikse den og jeg kan ikke! Hvor meget skal man poste i en pc?! Tror ikke at jeg køber Acer produkter igen. Nogensinde.

GOD SERVICE

Min computer er en Packard Bell, eges af Acer. Jeg må sige at jeg er meget tilfreds.. Den køre super og jeg har ikke så meget negativt at sige på den front.
Den har en gang været til reparation, hvilket selvfølgelig aldrig er sjovt, men her må jeg sige at der virkelig blev udvist god service. Reparation blev forsøgt først i telefonen, hvis det kunne lade sig gøre. Det kunne de ikke og jeg skulle derfor sende den ind. De tilsendt en mail med en blanket der skulle på kassen og de fik et anerkendt pakkefirma til at hente pakken. 3 dage efter modtog jeg computerne og den kørte igen. HVAD SIGER MAN SÅ! Fantastisk!!!

Dårlig support!

Jeg har prøvet at min skærm gik i stykker. Det var selvforskyldt. Ringer til deres service linje som fortæller mig en procedure jeg skal følge. Det gør jeg så. Heri står bl.a. at man skal ringe til et bestemt nummer og få et RA-nummer. Hvilket jeg så forsøger på.
Jeg får at vide at opkaldet koster 25 øre og derefter også 5 kr. i minuttet. Den ringer op én gang, hvorefter den så stopper med "duut"-lyden og tiden begynder at tælle på min mobil (som at nu er samtalen igang). Der er bare ikke nogle i den anden ende der svare. Total stilhed mens uret tikker og pengene bliver mindre og mindre.

Der ud over er det nogle elendige taster jeg har på min computer.. de rigistrerer ikke altid at der bliver trykket på dem.

Crap

Deres computere falder fra hinanden, allerede inden for kort tid. De bliver meget langsomme meget hurtigt!

Elendig support

Det er virkelig et forhindringsløb at komme igennem til supporten, der er nok venlige automatiske stemmer som lover at jeg meget snart vil komme til at tale med en medarbejder, men virkeligheden er en anden. hver gang når jeg havde ventet 4- 5 minutter kom der en stemme som fortalte at der var meget travlt, men jeg kunne indtaste mit telefonnummer så ville jeg blive ringet op, det gjorde jeg så, men istedet for at gentage mit telefonnummer kom der en svensker som fortalte at der er problemer med internettet, og så spørger den venlige dame om det var det nummer jeg havde indtastet og så får jeg mulighed for at indtastet nummeret igen, og det samme gentager sig, jeg behøver næppe fortælle, at jeg ikke blev ringet op, jeg prøvede fem seks gange inden jeg opgav.
Det er ikke første gang jeg har forsøgt at komme i kontakt med supporten, da jeg havde købt min stationære PC for 1½ år sidenskulle jeg selv brænde sikkerhedkopi af styresystemet, det slog fejl, og ved søgning på internettet kunne jeg se at jeg ikke var den eneste der havde haft den oplevelse. Jeg skrev så til Acer via deres hjemmeside, hvor jeg oplevede at bedst som jeg var færdig med mit brev så lukkede siden ned inden det var sendt.
Til sidst lykkedes det dog at få sendt brevet, men jeg måtte rykke adskillige gange for at få tilsendt 5 sikkerheds CD'er, og det var da først da jeg fandt frem til den ansvarlige for supporten, at det lykkedes, men det var heller ikke nemt at få hans navn oplyst, den supporter jeg talte med ville ikke fortælle mig det, selv om jeg fortalte at jeg ville klage. Hvis jeg skulle klage så kunne jeg bare klage til den forretning jeg købt maskinen i.
Maskinen har ellers været god nok intil den strejkede i går.

Ingen vilje til at give en rimelig assistance

Hjælper en nabo, der har en 2½ gammel Acer bærbar. Harddisken er gået i stykker. Nå, men der er jo lavet restore-skiver, så den klarer vi. Ny HD af samme fabrikat, størrelse og type - skiverne i. Men nej - "Windows kan ikke konfigureres til denne HW". Forsøger at få hjælp via Acer support - på hjemmesiden svarer de at jeg skal køre et program - hun sender et link til en image-fil. Det viser sig at det eneste den gør er at slette og partitionere HD - det havde jeg gjort. Samme resultat.
På den igen - skrive frem og tilbage - nogen gange mail andre gange chat - selv om sagen er i deres system skal man hver gang starte forfra - ender med at de siger jeg skal sende den ind for en startpris på 72£ plus forsendelse (rep ligger i UK) - ca. hvad jeg skal give for at få en ny Windows licens på... ...når jeg ringer til Acer DK vil du kun hjælpe mod minutbetaling, men de kan ikke gøre andet end net-supporten!
En opringning til Microsoft bekræfter at fejlen alene er et check Windows laver for at forhindre man bruger den på andre PC'er - så årsagen til fejlen er en mekanisme Acer har lagt ind, men kun mod MEGET høj betaling vil hjælpe med at løse!
Så jeg har en lovlig licens og en fuld funktionel PC - men kan ikke bruge den til noget!
Kan bestemt ikke anbefale en virksomhed, der på den måde forhindrer deres kunder i at anvende det man allerede har købt og betalt for! Find en leverandør, der har bedre kundesupport!

Det bedste

Det er den bedste computer man kan få. Så er der jo dem som køber noget LORT bruger i lidt flere penge så for i en meget bedre computer og Acer er MEGET MEGET MEGET bedrer en HP, Asus og Thosiba sådan vil det altid være

Aldrig haft problemer!

Jeg købte min Acer Aspire 6930 for 2½ år siden. Der har aldrig været problemer med den. Den bliver brugt dagligt til skole, og der klager den ikke.

Acer Denmark A/S Details

Visit Acer