Acesdirect reviews

Acesdirect reviews

Acceptable
5.5

Toch niet direct leverbaar..... NIET op voorraad!

Na een enorme teleurstelling bij centralpoint.nl heb ik acesdirect.nl gemaild met de vraag of de aangegeven voorraad en levertijd van de Lenovo ThinkCentre Edge 92z correct zijn en of ik het systeem wanneer ik het do 20/06 zou bestellen en betaling deze snel binnen zou kunnen zijn. Binnen enkele minuten antwoord (dat is altijd lekker!): "Ik kan u bevestigen dat dit artikel goed in voorraad ligt. Wanneer dit voor 16u besteld en betaald wordt kunnen we het vandaag nog versturen, zodat er morgen of uiterlijk maandag bij u geleverd wordt."

Dus zo gezegd, zo gedaan! Vanmorgen ma 24/06 nog altijd geen bericht, dus op de website gekeken en helaas: de order is nog niet verzonden!!!

Direct gemaild, vrijwel direct antwoord: "Navraag bij mijn leverancier leert dat zij de batch momenteel kort vasthouden doordat Lenovo deze heeft uitgeleverd met een Belgisch toetsenbord. Zij ontvangen woensdag (26/06) de juiste toetsenborden. Wij waren hier niet van op de hoogte gesteld helaas."

Ik baal hier van! Ik aangegeven de order te willen annuleren en het aankoopbedrag terug te willen ontvangen. Kijken of dit net zo snel gaat als de e-mail.

NIET KOPEN HIER ALS JE MORGEN JE SPULLEN IN HUIS WILT HEBBEN!

Perfecte afhandeling

Perfecte afhandeling: snelle levering, veel statusupdates over het verloop van de order, persoonlijk contact en zeer goede verpakking. Voor herhaling vatbaar.

ACES Direct Details

ACES Direct (zakelijk), Preferred Gold Partner van HP en Microsoft Gold Certified Partner, is dé ICT leverancier voor bedrijf en overheid. Wij bieden u een volledig aanbod van hardware, software en gerelateerde producten. Door het aanbieden van online professionele reviews en een persoonlijke accountmanager, kunnen we u helpen om tot de ideale ICT oplossing voor uw bedrijf te komen. GRATIS bezorging!!

Visit Acesdirect

Contact information