Actionshoppen.dk reviews

Actionshoppen.dk reviews

9.3

Fantastisk service

Jeg blev ringet op da en af de vare jeg havde bestilt ikke var på lager og fik derfor muligheden for at få en anden lidt dyre version af samme slags så jeg kunne få det hele til tiden. Det er nok ikke en standard service men det er godt nok noget man kan sætte pris på!
Pakken blev afsendt kort efter samme dag og jeg modtog en mail fra postdanmark om at pakken ville blive leveret den følgende dag.

Fine priser, stort udvalg, ærlig handel og super service!
Kan helt klart anbefales og det er ikke sidste gang jeg handler hos dem :)

perfekt

action shoppen er perfekt bortset levering vilket er post danmark....

Fremragende service

Jeg havde en e-mail "dialog" med Actionshoppen gennem flere uger, hvor jeg sendte dem flere billeder, fordi jeg havde brug for specielle monterings ringe til luftgeværet. Actionshoppen brugte tid og energi på at hjælpe mig videre, så jeg endte med at modtage det rigtige udstyr. Jeg endte med at købe lidt mere end først planlagt ;-) ... fordi jeg modtog en super service.

Højprofessionel virksomhed

Jeg oplevede at blive ringet op af virksomheden der spurgte ind til detaljer mht.. de bestilte varer for at sikre jeg fik bestilt de rigtige ting. Efter sælgers rådgivning vælger jeg at ændre bestillingen til et bedre produkt. Varene ankom dagen efter.
Totalt professionelt forløb.

Nem bestilling, hurtig levering, og god service

Kan ikke sige andet end at jeg er tilfreds de gemmer ikke noget af vejen eller skriver "det med småt" det er bare ligetil ;-)

Rimeligt

Oplevelsen var gennemsnitligt, leverings tiden kunne have været bedre, men ellers fint produkt til prisen .

Hurtig og god service

Det er første gang jeg har handlet hos Actionshoppen.dk.
Jeg var desværre uheldig og fik en forkert vare tilsendt.
Til gengæld reagerede Simon fra Actionshoppen hurtigt ved telefonisk henvendelse.
Simon sendte med det samme (før de havde modtaget returvaren fra os).
Jeg havde den korrekte vare dagen efter.
Jeg har en klar forventning om at kunne opgradere til 5 stjerner næste gang!

Jeg handler til hver en tid gerne hos Actionshoppen.dk igen.

Meget fin service - også når der er problemer!

Vores dreng har fundet fine varer til fornuftige priser. Og da der opstod problemer med et produkt efter kort tid, fandt butikken også en løsning på det. Meget fornemt!

Kan godt anbefale actionshoppen til andre, der måtte have behov for. Deres sortiment af, hvad de nu sælger. Hurtig og fin levering uden problemer!

Nemt og hurtigt

Var nemt at finde det jeg skulle bruge, og der gik kun 4 dage inden pakken kom, så alt i alt en meget positiv oplevelse at handle hos Actionshoppen

PERFECT, God og venlig betjening og hurtig forsendelse.

Hos ActionShoppen Oplevede jeg en God Betjening af folk som ved vad de har med at gøre og selv om min bestilling ikke var noget de havde hjemme, så modtog jeg min pakke samme uge som jeg bistilte den. Så Hurtig levering. udover det har de mange vare som andre steder ville tage lang tid at få hjem. Så hvis man skal have Hardball Så er ActionShoppen Stedet at handle
Actionshoppen

Reply from Actionshoppen

Hej Jens
Tusind tak for de pæne ord. Vi forsøger hele tiden at gøre os bedre og holde vores varelager 100% opdateret.

Nem og hurtig handel

De havde lige det jeg skulle bruge, men kunne godt tænke mig det var lidt nemmere at finde kikkerter til gamle geværer det fremgik lidt nemmere, samt udvalget af skyde skiver til luftgevær kunne være større, men det er så små ting at det er personlige valg og ikke selve butikken der er noget galt med, for den er i sig selv er rigtig god og de har et godt udvalg og hurtig levering :), jeg handler der helt sikkert igen.

Fint

Hvorfor skal man skrive en anmeldelse på mindst 10 tegn !

God, og super service

Jeg kan anbefale Actionshoppen. Man får en god, og hurtig service. Selv når der er, som hos mig opstod en lille fejl med mit postnr, ringede de straks så fejlen kunne rettes. Er yderst tilfreds.
Jens

God service og kundevenlig.

Jeg rettede en henvendelse til firmaet sent fredag eftermiddag pr. tlf og fik venlig og god vejledning.

Fed og hurtig levering

Fed, billigt, nemt, hurtig levering

Gaverne nåede frem til jul

Det var et sats 8 dage før jul at handle på nettet i Actionshoppen. Men No Problem - gaverne kom 3 dage. God service!

super godt og levering dagen efter

jeg bestilte onsdag formidag og havde min pakke dagen efter så det var super

En god jule handel

Der er ikke noget at bemærke til handlen
den gik hurtigt og smertefrit
god proffesionel betjening da jeg spurte på mail

Actionshoppen Details

Visit Actionshoppen.dk