Actionvideo reviews

Actionvideo reviews

8.6

Hurtig meget Hurtig

Jeg handler en del på nettet men jeg har aldrig oplevet noget så hurtig.
Bestilte mine varer om eftermiddagen , varerne blev sendt om eftermiddagen, mail fra post Danmark at jeg ville få mine varer dagen efter, i skrivende stund er der ikke gået 24 timer og jeg sidder her med mine varer , Det er Hurtig, ikke sidste gang jeg handler med Actionvideo.dk smukt Arbejde.

Fremragende service!

Har igen fået fantastisk service hos Actionvideo.

Jeg kontaktede dem for råd og vejledning. Blev guidet til rette indkøb. To timer efter min bestilling, indløb en mail, der bekræftede at varene var pakket og på vej! BUM hvor herligt. Dagen efter kunne de hentes i Pakkeposten (Det sidste er dog PostDKs fortjeneste - dog ikke indleveringen ;-)

Men vigtigst af alt - varerne var dem jeg forventede og rådgivningen var også rigtig, idet det bestilte levede helt op til forventningerne.

Hurtig ekspedition, kompetent service

Bestilling via hjemmesiden kl. 14.00, afhentning i butik kl. 16.30. Bedre kan det ikke gøres.

Quick and painless

Snakkede med en venlig medarbejder over telefonen om en forespørgsel på et produkt jeg ikke kunne finde andre steder, placerede min ordre og havde varen dagen efter :)

Nul problemer

Ingen problemer, fik varen til passende tid, selvom den blev bestilt midt i juledagene!

Super godt!

Super god idé med en chat, hvor man kan spørge om spørgsmål, som man gerne vil have besvaret. Jeg fik i hvert fald selv en rigtig god behandling ved chat'en og så fik jeg besvaret mit spørgsmål :-)

Udemærket oplevelse

Jeg kontaktede Actionvideo med en del spørgsmål ang. Drone og Gopro kamera og evt et godt tilbud. Jeg må sige at de ydede en fantastisk service. Svarede super hurtigt og gav mig en virkelig god service. Jeg fik også en god pris og følte at jeg havde gjort en god handel.

Desværre har jeg så oplevet at efter jeg bestilte og betalte mine varer virker det som om servicen er dalet en smule. Fra svartider på et par timer går der nu snildt 3-4 dage inden jeg hører noget. Det er lidt ærgerligt.

Min følelse af en god handel dalede lidt, da jeg ugen efter opdagede at man nu kunne få 10% på deres site på stort set alt.

Jeg blev også lovede ingen gebyr, men der var et DK gebyr. Dog småt, så jeg ikke gad gøre noget, men generelt synes jeg at de DK gebyrer virker unødvendige og mener også jeg har læst at det ikke er lovligt... Men det er jeg ikke sikker på.

Min første handel blev leveret dagen efter - SUPER

Jeg har efterfølgende bestilt yderligere varer, hvor der stod 1-2 dages levering. Der gik mere end en uge og jeg hørte intet. Ringede og det viste sig at den ene varer ikke var på lager alligevel. Det kunne man godt lige have informeret om!

De er meget venlige og imødekommende når man ringer. Men kunne godt bruge en bedre telefonforbindelse, da der er meget støj på linien, så de kan være svære at høre.

Alt i alt en ok oplevelse og jeg kan sagtens handle hos dem igen, men der er småting, som kunne gøre det til en SUPER 5 stjerne oplevelse.

Det er vist på tide med en anmeldelse af actionvideo.dk

Jeg har handlet hos dem flere gange efterhånden. Een enkelt gang levede en vare ikke op til min forventning men den blev byttet/penge retur uden vrøvl.

I går da jeg klargjorde til et fotoshoot i morgen opdagede jeg at jeg manglede en tripod mount til gopro samt et naked frame så det skyndte jeg mig at bestille med afhenting i Birkerød. Jeg bor i NV så det var jo en lidt lang vej men de havde ikke alle varene på lager i Brønshøj. Desværre skulle det vise sig at de lukkede tidligt i Birkerød i dag så jeg kunne ikke nå til Birkerød for at hente varene. I stedet sørgede Poul Dobel for at varene blev sendt ind til Brønshøj så jeg kunne hente dem der alligevel. Super service. 5 stjerner.

Hurtig levering og personlig service

Jeg bestilte kl.15, og varerne var der dagen efter kl.12.
Ved spørgsmål om produkter fik jeg lange og uddybende svar på mail, så kan kun anbefale siden!

Utrolig god service og hurtig levering

Jeg er meget imponeret over serviceniveauet hos Actionvideo. Jeg fik kompetent svar på et hav af spørgsmål om diverse småting angående mit køb og varen blev leveret lynhurtigt. Helt klart et anbefalelsesværdigt sted at handle.

God stil

jeg bestilte varen, pr. mail aftalte levering sammen dag. Bedre bliver det ikke!

Bestilte kl. 12.30 og fik varene formiddagen efter

Dejlig let og overskuelig hjemmeside. Super hurtig bestilling og modtagelse.

Glæder mig til at bruge min GoPro HERO3 Silver :)

Support var magnifique!

Det kan godt være, at min vare blev sendt lidt for sent; men det er jo hvad man kan regne med, når man bestiller varer over internettet. Jeg kontaktede dem, og det gik helt fint. Nu er mit dejlige nye Flycam på vej :)

5/5

Super forretning

Kan på det varmeste anbefale at handle hos dem ;)
Hurtig levering og mail :)

+++ Hurtig levering +++

Hurtig levering, og fin service. vil ikke ha problemer med at handle der igen.

De er snorlige

Har handlet med dem flere gange de er snorlige kan varmt anbefales

Super service - og hurtig levering

De har alle de produkter jeg søgte, og oven i købet ringede de for en sikkerheds skyld for at sikre sig, at jeg var helt klar over sammensætningen af produkterne.
Meget god service :-)

ActionVideo.dk ApS Details

ActionVideo.dk er Danmarks største forhandler af sports kameraer, (herunder både GoPro, Contour og JVC ) og det er bestemt ikke helt uden grund. Gennem de seneste 4 år har vi opbygget en rigtig stor erfaring inden for dette felt - og vi står klar til at hjælpe dig med at få det rigtige udstyr fra starten. På ActionVideo.dk finder du (ud over kameraerne) et kæmpe tilbehørs sortiment, så uanset om du er til Ski, Cykel, båd, faldskærm, racing eller noget helt andet - så kan vi hjælpe dig godt på vej. I sortimentet finder man brands som GoPro, Contour, ISAW, JVC, Muvi, Rollei og DJI (droner). Så er der et spørgsmål der trænger sig på, må du ikke tøve med at kontakte os.

Visit Actionvideo

Call us on: +45 24636820