Activfoto reviews

Activfoto reviews

9.7

Reelt og godt. Super god pris og levering som lovet.

Købte et Sony Kamera som gave. Alt som lovet. Kan varmt anbefale Activfoto.

Hurtigt og nemt

Bestilte et canon objektiv den ene dag, og kunne afhente den den næste...super

Hurtig, præcis og konkurencedygtig

Hurtig forsendelse og bredt udvalg i alt foto udstyr og tilbehør, selvom hjemmesiden kan være lidt svær at fine rundt i.
Især at tilbehør er sorteret efter mærker og ikke funktion, mål eller data.
F.eks. er det hundesvært og tidskrævende at finde ALLE tasker der kan rumme et SLR med langt objektiv, to ekstra objektiver, en stor flash, filtre, batterier, lader og div. ledninger.
Giver alligevel 5* pga. det brede udvalg, den hurtige forsendelse og ikke mindst prisen.
- Der er altid plads til forbedringer :)

God og rael

God hurtig og rael betjening og til en god pris

En OK handel

Jeg købte et 40 mm Canon objektiv og en speedlite 430 EX II over nettet. Alt fungerede og jeg modtog varerne forholdsvis hurtigt. Linsen var ikke på lager, men firmaet tilbød at splitte ordren op uden ekstra omkostninger :-) . Jeg ventede dog og har nu fået mine ting. Nu afventer jeg bare Canon, der har accepteret købet mht til cashback. Så nu går der ca. 3 uger før min konto vokser med 600 kr.
Alt i alt ..... En god handel.

Extrem god levering

Varen blev leveret hurtigt og præcist.

helt OK

Købte et nikon hos activfoto, fordi firmaet har en fin vurdering hos trustpilot.
Som forventet gik alt, som efter en snor - hurtig ekspedition og levering

Fed service og hurtig respons på Post Danmark fejl

Bestilte et spejlreflekskamera på black friday dagen. Tror ikke rigtig det havde noget med black friday at gøre, at de havde tilbud på den men billigt var det i hvert fald. ActivFoto sendte ordren inden der var gået en halv time, der havde jeg både fået ordrebekræftigelse og et track and trace nummer fra Post Danmark.
Lige hvad Post Danmark angår, plejer jeg ikke at være så vild med at bestille fra firmaer, der sender med dem, men tænkte at ActivFoto havde styr på det siden de lå øverst herinde på Trustpilot.

Mandag morgen ser jeg at den ligger i den lokale postbutik, på track and trace. Jeg kører derover da de åbner kl. 10 og bliver mødt af verdens mest sure morgenmenneske. Hun mente ikke at den lå hos dem fordi de havde ikke scannet den ind og de scannede alle pakker ind i morges. Jeg viste hende track and trace på mobilen,
hvor der stod; 2. december 2013, 07:20, Pakke uden omdeling 5211 Tarup Postbutik. Da indformerede hun mig at den lå et andet sted for der ville have stået at den var afleveret og scannet ind.

Jeg kører hjem og ringer til Bjørn fra Activfoto for at høre hvad jeg så skal gøre. Han siger jeg bare skal afvente og så ville han få fat i Post Danmark Erhverv. Der går ikke mere end et kvarter inden han ringer tilbage og siger at Erhvervscenteret har ringet og fået postbutikken til at scanne pakken ind, fordi de lå hos dem.
Når den var scannet ind ville jeg få en sms med at jeg kunne hente ordren. Jeg fik dog aldrig nogen sms og kørte på ny over til postbutikken. Der blev jeg heldigvis mødt af en anden ekspedient som synes det var underligt, når den nu stod inde på track and trace som om at den var der. Hun gik ud bagved og ledte efter kassen med mit navn på.
Og selvfølgelig var den der.

En ovenud tilfreds kunde herfra pga. Activfoto/Bjørns fantastiske og hurtige respons og en halvsur smiley til Post DK. Skal lige huske at sige at det langtfra er første gang, jeg har oplevet den form for sløseri fra Post Danmarks side af.

Tak for en god handel.

Johann Valdimarsson

Hurtig levering og god personlig service :)

Bestilte et kamera om formiddagen, blev kort tid efter ringet op og spurgt hvornår jeg var hjemme. Jo, sælger kunne jo lige så godt selv aflevere kameraet om aftenen (han boede i nærheden), Se, så bliver man glad :-)

Fin handel og god service

altid en fornøjelse at handle med Bjørn - og så har han ofte priser der der ikke kan findes bedre.

Uproblematisk oplevelse og hurtig levering.

Supergodt

Bestilte mit NIKON-kamera i onsdags og fik det i går. Kunne selv komme og hente det (det var mit eget ønske), da jeg ville være sikker på at få det i hænde inden weekenden (man kan ikke altid stole på posten op til jul). Stor imødekommenhed og god service. Kan varmt anbefale activfoto.dk. Det er ikke sidste gang jeg gør handel med denne virksomhed :)

Fremragende service

Skulle afsted på ferie og så at de havde et Olympus 45mm 1.8 objektiv hjemme. Skrev og spurgte og fik svar inden for en time plus hjælp til køb af filtre samt potentielt kommende taske køb. Hentede tingene dagen efter og fik det hele med på ferie.

kunne ikke ønske en bedre eller hurtigere service. Fremragende. Mine fotoindkøb kommer helt sikkert til at ligge her fremover

Super hurtig og imødekommende kundeservice!

Jeg bestilte et kamera hos Activfoto mandag. Posten leverede det tirsdag formiddag. Desværre var kassen revet meget i stykker, så derfor ringede jeg til Activfoto. Jeg fik med det samme fat i kundeservice/ejeren, som bad mig sende billeder af den ødelagte kasse. Han ringede hurtigt tilbage og sagde, at jeg skulle indlevere pakken til reklamation på posthuset, da pakkens stand var uacceptabel. Herefter ville activfoto selv køre hjem til mig med et nyt kamera! Det er den bedste og hurtigste service jeg længe har fået! Kan varmt anbefale at handle hos Activfoto, der hurtigt svarer på både telefon, sms og email.

Ekstraordinær service.

Bestilte en optik til spejlrefleks-kamera, men var i tvivl om købet, der var til en gave.
Endte faktisk med at måtte annullere købet, men vil bestemt handle der næste gang. Gennem hele processen var der prompte og klar kommunikation vedr. status for ordren. Samtidig var prisen den laveste jeg kunne finde. Egentlig giver en annulleret ordre anledning til ekstra og ulønsomt arbejde for butikken, men det blev håndteret yderst professionelt og venligt.
Samlet set giver dette indtryk af en særdeles veldrevet virksomhed, som jeg uden tvivl vil handle hos en anden gang.

Favorit!

Venlig og god service og lækkert produkt. Stødte på en forsinkelse i forsendelsen og blev gavmildt kompenseret. Hermed bogmærket som favoritbutik på nettet.

Super kundeservice!

Ledte efter nyt kamera, og fandt et stort udvalg og gode priser her.
Bestilte og modtog hurtigt mit kamera pakket forsvarligt ind.

Efter 3 måneder fik jeg problemer med mit indkøbte SD-kort, og her viste activfoto at jeg havde handlet det rigtige sted! Der var ingen problemer og hurtigt kontakt for at hjælpe med at redde indholdet. Da det ikke var muligt modtog jeg hurtigt herefter et nyt til erstatning.
Vil uden diskussion handle her igen, næste gang! Kan varmt anbefales.

Sådan kører man en perfekt virksomhed!

Jeg bestilte en Epson XP-600 en tirsdag kort efter midnat. Onsdag eftermiddag, kom posten med den. Hurtigere kan det vist næppe gå!
Det var første gang, jeg handlede hos Activfoto og valgte dem pga. gode anmeldelser samt klart bedste pris.
Jeg havde købt det sidste eksemplar på lager og desværre viste det sig, at maskinen ikke kunne printe.
Da jeg kontaktede firmaet pr. tlf, fik jeg en uovertruffet god service! Den perfekte service fortsatte mens min XP-600 blev returneret, var en tur omkring fabrikanten (Epson) og til jeg havde den igen, vedlagt en ny sort blækpatron, da det havde vist sig, at den ene sorte patron var defekt.

Det var min første handel med Activfoto, men absolut ikke den sidste :-)

Perfekt service og rigtig gode priser

Jeg kontaktede Activfoto dagen før min ferie, da jeg gerne ville have et nyt kamera med. Prisen var yderst konkurrencedygtig og kamera blev sendt samme dag og jeg modtog det næste morgen, så jeg kunne nå at få det med på ferie.
Jeg kan varmt anbefale at handle hos Activfoto.

Activfoto Support

Om virksomheden

Med 21 års erfaring i fotobranchen hos bl.a. Bingo Foto, Platan Foto og Digitalfoto.dk, har jeg valgt at starte Activfoto.dk. Målet er at blive totalleverandør inden for digitalt foto- og videoudstyr med konkurrencedygtige priser, hurtig levering, knowhow, og sidst men ikke mindst markedets bedste service. Dette er blot nogle af ideerne bag konceptet. Jeg garanterer en god oplevelse – tryghed og store besparelser - selvfølgelig med DANSK Garanti ! - Bjørn

Visit Activfoto

Write to: info@activfoto.dk