Adlibris reviews

Adlibris reviews

7.1

Rigtig god side og altid aktuelle bøger

Meget alsidig side, med rigtigt meget at vælge imellem. Især er der mange e-bøger og det går lynhurtigt fra bestilling til at jeg enten har bogen gennem posten eller på ipad. Er specielt glad for at få bøger på svensk til en fantastisk billig pris.

God side

En rigtig god side med gode priser. Der er dog lidt lang leveringstid, men jeg har ikke oplevet, at der går længere tid end de har oplyst ved de enkelte produkter.

Jeg har altid fundet de bøger, jeg skulle bruge billigst her. Jeg har dog kun købt fagbøger indtil videre.

Jeg har brugt siden 2 gange og har lige bestilt for 3. gang og kommer nok til at bruge den igen.

Starter ALTID min søgning efter bøger på adlibris.

For det første er de oftest rimeligt billige i pris, i hvertfald á niveau med de andre, og dernæst den billige fragt.
Når man regner fragt har de, de 6 gange det sidste halvår hvor jeg har handlet bøger, hver gang været billigst.

Giver min varmeste anbefaling når du skal shoppe dansksprogede bøger!

Gik som smurt

Har bestilt en bog derindefra 2 gange (den samme bog, som min kæreste ønskede sig, og derefter skulle jeg bruge en gave til min far).
Alt gik som smurt begge gange, og modtog bogen efter få dage.
Thumbs up herfra :-)

En gang, men ingen problemer.

Har kun købt en bog der - som man ikke kunne få på nogle andre danske sites, og der var ingen problemer. Men jeg foretrækker nok saxo, fordi udvalget er større og rabat-ordningerne bedre.

Udemærket

Har bestilt fra dem to gange og begge uden problemer. Ofte billigere end andre og fri fragt, alt i alt kan de sagtens anbefales.

Stort udvalg go god service

Billigt, effektivt, brugervenligt og et kæmpe udvalg af både skøn- og faglitteratur. At fragten oveni er gratis og man kan følge sin pakke hele vejen - plus at fragtmanden ringede mig op da jeg ikke var hjemme og vi aftalte hvor han skulle lægge pakken. Meget tilfreds! :)

Ok, men lang leveringstid.

Jeg har bestilt her fra et par gange nu. Priserne er meget fine, og udvalget det samme. Dog synes jeg siden er lidt uoverskuelig, og deres levering tid er ofte ret lang (omkring 1 til 2 uger) ... men saa er det selvfoelgelig et plus at fragten er gratis.

Utrolig langsom levering

Når de 4 bøger, jeg bestilte, alle stod som lagervarer, kan det ikke være rigtigt, at det skal tage 10 dage, før de kommer - en uge før de bliver sendt fra firmaet.

Kræver CPR nummer for at købe en bog!

Bestilte en bog og betalte med Dankort. Bestillingsformularen bad om CPR nummer eller 6 første cifre. Jeg ønsker ikke at oplyse nogen af delene, så jeg indtastede en konstrueret men gyldig fødselsdato og bestillingen gik igennem - samme konstruerede fødselsdato virkede i øvrigt for et år siden da jeg bestilte hos dem sidst. Dagen efter kom følgende mail:

"Tak for din bestilling. Vi kan devsærre ikke behandle / ekspedere din ordre når du som det fremgår af vores hjemmeside - ikke har oplyst dit personnummer eller som minimum de 6 første cifre (Betaling med Kreditkort)"

WTF? Jeg vil købe en bog og betale med Dankort! Jeg skal ikke oprette en kreditaftale eller anden abonnementsordning. Hvad skal I med mit CPR nummer?
I den følgende mailudveksling skriver kundeservice så at "sådan er reglerne og det ikke er noget adlibris.com har fundet på".
Jeg handler næsten dagligt på nettet og INGEN andre steder beder man om disse personfølsomme oplysninger.

Det rigtige produkt, til den rigtige pris, fin service og hurtig levering.

Bestilte en bog torsdag aften, med øjeblikkelig mailbekræftelse på ordren.
Fik besked om at bogen var afsendt, fredag morgen kl. 08:00
Modtog bogen med posten lørdag.
Perfekt (men glad for at jeg ikke havde set alle de andre anmeldelser før jeg bestilte)

Den ene bog i bestillingen beskadiget

Pga dårlig indpakning var den ene af de bestilte bøger beskadiget. Den anden bog var stor og havde ikke gledet frem og tilbage i pakken som den anden lille bog...

Varer ikke på lager og langsommelig tilbagemelding

Jeg bestiller d. 15/1 en bog og en dvd hos Adlibris. De står til at kunne leveres på hjemmesiden. D. 18/1 får jeg besked om, at bogen er udsolgt. Jeg venter i spænding på dvd'en...

D. 22/1 får jeg besked om, at dvd'en er forsinket fra forlaget, men snart afsendes. D. 23/1 sender Adlibris mig en mail om, at de ikke kan levere den alligevel.

Jeg synes det er en ærgerlig proces, og jeg ville ønske, jeg havde handlet et andet sted fra starten.

Jeg anbefaler ikke firmaet, og handler her ikke selv igen.

Alt for længe levering, og dårlig tilbagemeldinger

Har d. 28.12.2012 bestilt bogen "Low carbs", med ordrenummer: 28978736. På hjemmesiden stod der (indtil igår hvor jeg IGEN påpegede det) afsendes inden for 2-5 dage.

De er klar over at bogen er i rest, og giver kun info når man skriver til dem. Jeg vil på ingen måde igen købe fra dem, og vil bestemt heller ikke anbefale dem til andre.

DÅRLIG SERVICE (LEVERINGSTIDEN)

HAR STORT SET HVER ENESTE GANG JEG KØBER PÅ NETTET - OG DET ER EN DEL - ER VAREN BLEVET SENDT DAGEN EFTER - VED GODT MAN FÅR OPLYST AT DET TAGER 2-4 DAGE, MEN JEG TILFØJEDE SOM KOMMENTAR, OM IKKE DET VAR MULIGT BØGERNE BLEV SENDT SENEST 2 DAGE EFTER BESTILLING, DA DE SKULLE BRUGES TIL UNDERVISNING - MEN NEJ DER SKULLE GÅ 4 DAGE!!!!!!
BARE IKKE I ORDEN.

Godt

Bog kom til tiden og uden skader. 5 stjerner.

God bog side

Jeg har ofte brugt denne hjemmeside og har aldrig oplevet nogen problemer.
De er næsten altid de billigste priser.

God service, men lang leveringstid

Super at de har så stort udvalg og billige priser (også på levering).

Men deres leveringstid er alt for lang. Jeg ventede 14 dage på min bog (selvom de havde den på lager). Nu får min far så ikke lige sin julegave til tiden desværre :/

Nemt og billigt

Nu har jeg bestilt bøger flere gange på siden - De har altid været billigst (jeg har brugt bogpriser.dk). Det eneste lille bitte minus er, at leveringstiden er nogle dage længere end andre steder. Jeg har bestemt ikke handlet her for sidste gang.

Læg mærke til leveringstiden

Jeg bestilte en bog søndag den 9/12, og modtog den fra Sverige tirsdag den 18/12 - altså 6-7 hverdage. Virksomheden lovede, at leveringen ville tage i alt 4-9 hverdage, så den har levet op til sit løfte.

Men det er en ret lang leveringstid, som man skal være meget opmærksom på, hvis man skal have en gave frem før jul eller fødselsdag.

Alt andet - pris, bogens tilstand osv. var meget fint.

www.adlibris.dk Details

Visit Adlibris