Adlibris reviews

Adlibris reviews

7.1

Mit yndlingssted at købe bøger online!

Det er nærmest altid billigere end andre steder. Leveringstiden kan godt være lidt lang, men venter gerne for at spare mere. Har både købt mange studiebøger og julegaver her, og har aldrig haft et eneste problem.

Endte med at afbestille...

AdLibris tog over en uges behandlingstid, for at finde ud af, at de ikke kunne skaffe bogen. Vi afbestilte de andre bøger, som blot var blevet tilvalgt for at spare porto...Vi kan nu ikke nå at købe bøgerne andet steds og få dem inden jul! De kunne have reageret prompte og spares os for en masse bøvl!

Leveringstid på 22 dage!

Jeg bestilte en bog d. 15 november og modtog den d. 7 december..
Da jeg havde ventet på min pakke i 10 dage, henvendte jeg mig til Adlibris og fik at vide, at pakken var blevet væk i forsendelse, men at de ville genbestille den, jeg skulle bare bekræfte min adresse pr. mail, hvilket jeg gjorde fem minutter senere. Der gik en uge, hvor jeg intet hørt, og jeg henvender mig igen og får at vide, at de stadig venter på, at jeg bekræfter min adresse.. Dette gør jeg så igen og fortæller, at jeg allerede har bekræftet min adresse for en uge siden, da de jo bad mig om det.. Her efter går der en god uge, og så bliver bogen leveret - 22 dage efter bestilling!
Kundeservice var hele vejen igennem forløbet lidt ligegyldige overfor mine henvendelser, og jeg er ikke imponeret af, at de først mister min pakke, hvorefter de misser min bekræftelse af adressen, så jeg må vente yderlig en uge..
En mere serviceminded betjening havde hjulpet en del, eller at Adlibris selv havde gjort noget i forhold til at kontakte den kunde, hvis pakke de har mistet, en pakke der var betalt, men det bliver kun til to stjerne. Desuden forstår jeg ikke, at de benytter Bring som leveringspartnere, firmaets dårlige ry og anmeldelse taget i betragtning..

Lang leveringstid, lave priser

Lang leveringstid for mange bøger, også efter afsendelse. Ellers fungerer alt fint

Ok Handel

Alt i alt er det en god hjemmeside med bøger på flere sprog. Købte en norsk bog til julegave den kom 3 dage efter bestilling. Mangler dog track&trace for at være helt i top.

God og hurtig service

Jeg har brugt Adlibris et par gange nu, og har udelukkende fundet mig tilfreds med deres service. Intet negativt herfra :-)

Pakken kom aldrig frem

Adlibris og deres fragtfirma kan tilsyneladende ikke finde ud af at overholde deres aftaler, så de bøger jeg havde købt nåede aldrig frem og jeg endte med at spilde mange timer på at vente forgæves.

Så fint!

Jeg har allerede flere gange handlet hos adlibris og har altid været tilfreds. Fin hjemmeside, gode priser og ok leveringstid.

Perfekt!

Købte 2 bøger der, fordi de prismæssigt var langt under andre bogbutikker på nettet. Fik dem leveret 2 dage efter lige til døren. Gratis fragt super service. Her handler jeg meget gerne igen:-)

Bare okay

Adlibris er en fin side at handle bøger på. Men de er langt fra altid de billigste! Udvalget er dog i orden og forsendelsestiden er rimelig.

Fantastisk!

Har købt bøger på adlibris.dk tre gange nu og det har virket perfekt hver gang! Sidste gang bestilte jeg en bog om fredagen og fik den leveret om mandagen, gratis. Jeg er virkelig imponeret og har sparet mange penge på at købe bøger her. Vil klart anbefale denne hjemmeside til andre.

Meget tilfreds og billigt

Jeg har nu brugt denne virksomhed to gange, og har været meget tilfreds. De har været hurtige og billige. Jeg har været hjemme begge gange ved leveringen, hvorfor jeg ikke har oplevet de samme problemer som jeg kan se, at andre kunder har været udsat for.

Gode priser, men så er det vist også det!

Jeg bestilte en bog som jeg skal bruge til studiet, den kom dog også hurtigt som lovet, dog havde jeg sat kryds ved at jeg gerne ville ringes op hvis jeg ikke var hjemme når bogen blev leveret..
Ved at det kan risikere at blive lidt vådt i vores postkasse, så ville ikke tage chancen omkring at min nye studiebog skulle der i..
jeg blev ikke ringet op, og alt det pap var helt gennemblødt, dog heldigvis ikke sket noget med bogen..

Jeg kontakter dem via mail og får så bare at vide dette:
"Hej Christina,
Tak for din mail.
Når du vælger gratisfragt bliver bestillingen sendt med enten Mypack(Post Danmark) eller Bring.
Hvis pakken vejer over 1kg bliver den sendt med Bring.
Hvis pakken vejer under 1kg bliver pakken sendt som brev med MyPack(Post Danmark) og der med leveret i din postkasse.
Hav en god dag! "

Men som jeg startede med at skrive til dem så var der jo pludselig ingen grund til at man kunne krydse af i det felt, hvis det faktisk var helt lige meget alligevel, og ikke bliver gjort alligevel.. Og der stod ikke noget om betingelserne for det, derfor valgte jeg at krydse af da jeg ikke ville risikere at min nye bog blev ødelagt af vand inden jeg skal begynde på skole nu her...

Så må man da lige oplyse det hvor man skal bestille det..
Desværre sidste gang jeg handler der...

Gode priser

Jeg har handlet hos Adlibris en del gange, da priserne altid har været markant lavere end hos andre online boghandlere. Jeg har altid modtaget mine varer uden problemer. Leveringstiden har været lidt svingende, men intet der har generet mig.

Dårlig kundeservice

Magen til fræk og ligeglad betjening skal man lede længe efter.
Dårlig forklaring med leveringstidspunkter og så tager de penge for at få leveret i døgnposten...
Nu må jeg så se om det tager lige så lang tid at få bogen som mange af de andre kunder skriver om herinde...

Nej så vil jeg straks gå tilbage til at bruge saxo.com, som jeg aldrig har haft problemer med! De havde bare ikke lige denne bog...

God pris .......lang leveringstid:)

Jeg vil sige, at man får hvad man betaler for ......forvent en lang leveringstid....men til den pris, må det være ok

Lang ventetid, dårlig information!

Jeg bestilte to bøger til studiebrug for over 12 dage siden og ahr stadig ikke modtaget én af dem. Om det er Adlibris' skyld eller deres leveringsfirma Bring kan jeg dog ikke afgøre. Jeg bestilte bøgerne, velvidende at der kunne gå op til 9 hverdage før leveringen ville være leveret, men priserne taget i betragtning tog jeg det med. Bestillingen på Adlibris gik fint - jeg fik en bekræftigelse med det samme og skulle nu blot vente. Pludselig et par dage senere får jeg en besked fra dem om at jeg nu har modtaget min første bog, og den anden er på vej. Da jeg så ringer til dem og forklarer jeg ikke har modtaget bogen bliver jeg sendt videre til deres leverandør Bring. Da jeg så spørger til den anden bog, er det åbenbart adlibris selv via. brev der står fra den, men da den sendes via. brev kan den ikke spores? Og nå ja forresten, så havde de først sendt brevet idet jeg snakkede med dem, så den ville jeg nok først få i starten af næste uge igen. Jeg synes det er ufattelig dårlig service! Især når de reklamerer med at være studerendes favorit 'boghandler'. Adlibris: Gode priser, men laaaangsom levering - absolut ikke stedet man som studerende skal købe bøger til brug inden for en tre ugers tid :(

Alt som det skulle være

Bestilte en bog, som jeg endda fik studierabat på.
Leveringen var gratis og jeg havde min bog inden for en uge
Jeg er super tilfreds :)

Genialt, billige bøger, fri forsendelse

Overskriften siger det meste... Genialt, billige bøger, fri forsendelse.

Jeg køber stort set alle mine bøger fra Adlibris, undtaget dem jeg kun kan få andre steder. Og det var et helt tilfælde at jeg opdagede dem... og gudske tak og lov for det :-P

Rigtig god info på siden, altid gode tilbud og så har jeg endnu ikke søgt en bog forgæves og som bonus er der gratis fragt :-)

www.adlibris.dk Details

Visit Adlibris