Adservice reviews

Adservice reviews

9.3

Perfekt affiliate netværk

Adservice har været en troværdig samarbejdspartner i mange år nu. De har altid betalt til tiden, leveret markedets bedste priser og givet professionel sparring. Jeg vil til enhver tid anbefale Adservice.

Hjælpsom, troværdig samarbejdspartner som giver god service hver gang!

AdService har kampagner, andre ikke har, hvilket giver en kæmpe fordel i forhold til andre aktører.
Der er altid hurtig respons på eventuelle spørgsmål og forslag. Du kan altid få fat i kontaktpersonen (i mit tilfælde Johnny), som altid giver sig tid til at lytte til initiativer og løse udfordringer, oversættelser mm. Det kunne ikke være bedre.
Samarbejdet giver synergi og derfor er det kun naturligt at udvide samarbejdet til andre lande.
De varmeste anbefalinger herfra!

God kontakt & bølgelængde

I mit samarbejde med Adservice, har jeg opdaget, hvor skarpe de er til kontakt. De har aldrig for travlt til at snakke med en, og er gode til at kommunikere via skype, mail og telefon, hvis der er noget der haster. Derudover har de bare et udvalg af kampagner, som man ikke ser andre steder, og hvis man er indenfor de store brancher såsom a-kasse, telefoni og lån, så kan man ikke undgå og kigge forbi Adservice!

Tak til især Johnny Nielsen for stærkt samarbejde til dags dato og fremadrettet :)

Troværdige, hurtige og flinke!

AdService er et seriøst affiliatenetværk. De har hvad der skal til:
- troværdighed
- betaling til tiden
- de bedste lead-/klikpriser
- lytter til deres partnere
- gode funktioner i deres kampagnesystem

Som affiliate partner er det vigtigste for mig troværdighed - og det har AdService. Jeg kan stole på at konverteringerne trackes korrekt og de har et transparent system som giver mig et godt overblik.
Derudover har de god betjening og som partner føler man at de sætter pris på en.

Jeg kan kun anbefale AdService!

Danmarks bedste affiliate netværk

Alle der vil noget seriøst med affiliate netværk bør vælge ADservice.dk.
De har en super service som er personligt. Deres udbetalinger er altid til tiden. Efter jeg skiftede til dem er min affiliate indtjening 5 doblet.

Skidt godt gået. Jeg ser frem til et langt og lukrativ samarbejde :-)

A quick, serious and friendly partner!

I'm working with Adservice by just some months, but it is a very good way of working! Always available for advices, comparisons and talking about how our market is going, i think it represents a real example of good organisation of work and high ability on human relations.
A partner really friendly and speedy when you have no much time to think about decisions to take: for this, a personal thanks to Johnny Nielsen, a friend before being a collegue.

Excellent network partner

Adservice is one of the select few who believe in good quality, customer service, and honest business through and through. It's been a pleasure working with them and I will continue to do so in the future.

Fantastisk service

Jeg har kun gode erfaringer med adservice!

Deres support er yderst effektive og venlige. I gennem mit samarbejde med dem har jeg kun oplevet positive ting og er blevet overrasket over hvor god og hurtig deres service er.

Og deres nye re-designede system giver et meget godt overblik over ens kampagner og priser, og derudover ser det bare pisse godt ud.

Super affiliate netværk med gode kampagner

Vi har som publisher arbejdet med Adservice i snart 3 år og har altid været godt tilfreds. Adservice er altid åben for nye forslag til både deres system og nye kampagner og har nogle af de højeste leadpriser på deres kampagner sammenlignet med andre affiliate netværk.

Hos Adservice arbejder der nogle yderst kompetente mennesker bl.a. Øystein og Franck og Adservice betaler altid til tiden (og nogle gange før) og der er aldrig uoverensstemmelser mellem det optjente og udbetalinger.

Solidt affiliate netværk

Har benyttet Adservice fra primo 2008 med fuld tilfredshed ligesiden. Alle personer jeg har været i forbindelse med hos Adservice er fornuftige og forstående folk med en professionel tilgang til branchen. Det gør det nemt og trygt at samarbejde med dem.

Adservice Media er stedet!

Alle, der arbejder med affiliate marketing, bør samarbejde med Adservice Media.

Adservice Media yder en yderst kompetent og professionel service med vel nok markedets højeste provisions-satser.

De fortjener absolut 5 stjerner!

Det bedste affiliate netværk i Danmark til dato!

Jeg har anvendt systemet i et halvt års tid efter jeg havde prøvet andre netværk.
Der er ingen tvivl om at Adservice slår alle rekorder på det innovative plan.
Således har man som partner den klart bedste gennemsigtighed hos Adservice.

Jeg kan klart anbefale dette netværk til både små som store, nye som gamle, affiliate udgivere.

Dbh
Joseph Favilla
Spark Identity

Et helt igennem godt annoncenetværk

Jeg har benyttet mig af Adservice siden deres start i 2007. Det var og er stadig et sikkert valg i en branche med store forskelle fra netværk til netværk. Blandt andet på baggrund af Øystein og Co's unikke evner til at skaffe de bedste kampagner til den bedste pris. Samtidigt har de altid tid til en snak om stort og småt, hvor de både er gode til at give og tage imod råd og vejledning.

Super bureau!

Jeg har brugt Adservice både igennem firmaer jeg har været tilknyttet, men også personligt igennem de sidste 3-4 år. De har et dejligt stort udvalg i kampagner, altid hurtigt svar på supporten (telefon/skype/e-mail) og så falder udbetalingen altid til tiden - mange gange endda før tid!

Kan absolut anbefales til alle der arbejder med affiliate.

Solidt netværk!

Jeg kan kun anbefale Adservice Media, som jeg har brugt i mange år nu - i min optik et af landets bedste netværk!

Adservice Media udmærker sig med en rigtig god og hurtig service, et bredt udvalg af reelle og gode kampagner og ikke mindst en ubesværet udbetalingsproces, som altid stemmer overens med det optjente beløb.

Thumbs up herfra!

En stor anbefaling

Arbejder du med affiliate marketing på et seriøst plan, kan jeg kun anbefale Adservice Media. De lytter til dine forslag, svarer hurtigt, udbetaler til tiden, og det er nemt at finde rundt i det hele. Jeg har ikke andet end positive oplevelser.

Troværdigt affiliatebureau

Jeg har kun gode erfaringer med Frank Rasmussen og Adservice gennem det snart halve år, jeg har benyttet mig af netværket. Betalinger til tiden og fornuftige programmer - og Frank er en særdeles behagelig mand at snakke med.

Anbefaling herfra.

Jeg kan kun sige gode ting, der er simpelhen ingen dårlige...

Jeg kan uden tvivl opfodre andre til at bruge Adservice Media. Jeg har igennem flere år brugt både Adservice Media og andre netværk. Jeg har til hver en tid fået de bedste priser, alle og jeg mener alle aftaler der er blevet lavet gennem tiden er overholdt. Adservice Media har i den grad været hjælpsom, når iderne eller mulighederne har været små. Et godt råd til en ny udklækket puplisher: "START HER"
Stor tak til folkene bag Adservice Media...... Specielt til Frank og Tom.

De Varmeste anbefalinger
Henrik Winther
Ad2lead Aps

Stabil partner og altid udbetaling til tiden

AdserviceMedia har vist sig at være en super stabil partner for mig og bruger deres kampagner på alle mine websites.

Herudover er der også super service når man ringer. :)

Kan kun anbefale dem til andre.

Mvh.
Simon Juhl
Ejer af Pricebook ApS

Perfekt!

Adservice betaler altid til tiden, svarer lynhurtigt på spørgsmål (tak til Franck :-)) og har som oftest de bedste priser på markedet.

Mit samarbejde med Adservice er vokset meget det seneste år, og det fortsætter det med :-)

Adservice Details

Adservice Media A/S