Advis reviews

Advis reviews

Very low
1.6

Forfærdelig dårlig inkassoskik.

Jeg har udført noget frivilligt arbejde hvor jeg bl.a har hjulpet nogle udsatte unge med at få styr på deres økonomi. I den forbindelse har jeg lagt mærke til et mønster fra netop inkassofirmaet Advis A/S - Advis sender intimiderende og skræmmende trusselsbreve, hvor de bl.a truer med inkasso, foged, RKI, 'konsulentbesøg', yderligere omkostninger og chikane i brevform. Men man skal ikke lade sig skræmme eller intimidere - hvis du ved det er en falsk opkrævning, så bare bed om dokumentation for at du skulle skylde dem noget som helst.

Nu citerer jeg teksten direkte fra et brev, en ung kvinde har modtaget fra Advis: >>Hvis du mod forventning ikke genoptager denne afdragsordning, så kan vi love, at du IKKE FÅR RO på samme måde: "SÅ LAD OS STOPPE LEGEN NU - OG LØSE PROBLEMET MED DENNE GÆLD SAMMEN"!!<<

Advis A/S sender deciderede trusselsbreve, underskrevet af en M. Larsen. Tydeligvis et falsk navn. Hvis man bruger LinkedIn, kan man dog nemt finde både navn, efternavn, ansigtsbillede og CV på en lang række medarbejere hos Advis A/S. En bekendt af mig har forbrudt sig mod Persondatalovens § 6 og gemt så mange personlige oplysninger om en en lang række af Advis medarbejere, blandt andet er der en hel sagsmappe på Fatih Kekec, Jimmy Damm, Louise Matell, Kim Schrøder, Sofia Hamed, Jesper Reimer, Lonnie Elizabeth Remier-Dahl, Nadja Bøgegaard Jensen og Anja Larsen. Vedkommendes ulovlige database bliver gradvist udvidet, mens han samler informationer om de nævnte personer samt forsøger at finde frem til flere der arbejder for Advis. Formålet med den ulovlige database er, at oprette et offentligt tilgængeligt register over dårlige inkassoindrivere. En slags modpendant til registret over dårlige betalere. Registret er pt. ikke offentligt tilgængeligt.

Advis A/S opfinder imaginære regninger og rykkerskrivelser og sender det til tilfældige 'kunder' i håb om at et par stykker af dem bare betaler uden at undersøge om Advis A/S overhovedet har krav på penge.

Hvis man nogensinde modtager en regning fra Advis A/S så skal man *ALTID* tage følgende forholdsregler:

- Kontakt Advis A/S og bed om dokumentation for at du skulle skylder de penge, de påstår du skylder. De henviser som regel bare til det selskab de inddriver for, men det er ikke godt nok. Selskabet de inddriver for skal kunne producere en underskreven kontrakt, som Advis A/S automatisk burde få en kop af, så snart de modtager en sag.

- Kræv 100,00 kroner i administrationsgebyr for hvert stykke fysisk brevpost du måtte modtage. Det sætter en dæmper for brevchikanen. Advis har selv nogle underlige gebyrere - blandt andet et gebyr på 52,00 dkk for "adressesøgning i CPR-registret". Det er kreativt, men der er intet der forhindrer almindelige mennesker i også at være kreative. ;) Skriv "RETUR TIL AFSENDER" på samtlige breve Advis sender og send dem direkte tilbage med henvisning til mangel af indbetaling af administrationsgebyr, hvis de ikke betaler administrationsgebyret.

- Advis A/S spørger om CPR nummer og en masse andre personfølsomme oplysninger. Oplys intet og underskriv intet. De har INGEN ret til at vide disse ting om dig. Istedet, så spørg inkassorådgiveren om h*n har lyst til at oplyse sine egne personfølsomme oplysninger. Det har vedkommende helt sikkert ikke.

Fup og Svindel

Så fik jeg sandelig et brev fra et fupfirma ved navn Advis A/S. Jeg skylder åbenbart Telia Danmark kr. 3.947,64. Hold da op. Jeg har ikke været kunde i Telia i over et halvt år og har efter hvad jeg ved afviklet alt. Jeg har ikke modtaget påkrav af nogen art fra Telia, der kunne indikere at jeg skylder noget. Derudover er skrivelsen fra Advis A/S skrevet ubehjælpsom dårlig og slet ikke i det sprog som sådanne skrivelser skal føres i. Det er så bare synd at Advis A/S har valgt lige mig som skyldner, da jeg til daglig sidder med netop rykkere og lign. Så nu skal jeg bruge weekenden til at gnide mine små hænder i fryd over hvor uprofessionelt det er. Først skal jeg lige have fat i Telia, således at jeg kan få tilsendt et skriftligt tilsagn om at jeg ikke har noget skyldig forhold til Telia. Endvidere skal jeg have fat i min egen advokat, da vi lige skal have lagt en strategi, da det jo kan komme til en politianmeldelse af firmaet.

Advis A/S, en Dødsejler med konsekvens ligegyldighed. Startet hos call me

Jeg har oprettet en kontrakt for en telefon hos call me. Det er ca 1 år siden. Fra juli måned 2013 første gang, blev der pludselig tilsendt mig giro på restbeløbet. Call me begrundede det med, at jeg ikke havde overholdt mine betalings forpligtigelser
Dette er ikke korrekt, hvilket jeg naturligvis kunne dokumentere. Dette mailer jeg til dem, og får da også mail tilbage fra call me (jeg undlader bevist her, at skrive personernes navne iht persondata lovgivningen.
I svar fra call me, skriver de at det var en fejl fra deres side, og jeg skulle se bort fra skrivelse om fuld indfrielse. den oprindelige aftale ville træde i kraft igen.
Ovenstående gentog sig frem til oktober 2013, hvor jeg igen ikke modtager giro fra dem. Derimod modtager fra brev fra Advis a/s (Den kære M. Larsen) hvor der bliver til skrevet diverse gebyrer m.m. beløbet bliver herefter sammen lagt til knapt kr 3900. Oprindelig hovedstol er kr 2050
Jeg tager selvfølgelig kontakt til advis på mail. De fastholder at jeg ikke har reageret på call me´s rykkere (fra 1. oktober Det er nu 13.oktober) Det er et kort forløb på 13 dage. fra forefalden betaling, til overdragelse til inkasso.
Til d. 1. november kommer der ikke girokort igen, men rki indberetning, denne bliver naturligvis slettet ved kontakt til Experian (RKI)
Call me vil slet ikke gå ind i sagen når den er overdraget til inkasso. Advis inkasso henviser til at det er min egen pligt at rykke for manglende girokort. Det har jeg gjort hver måned i 5 måneder. Alligevel fastholder de deres krav. Og jeg fastholder mit. Løbende siden oktober 2013 har jeg taget uopfordret kontakt Advis, samt Call me med tilbud om afdrag 500 kr pr måned (oprendelig 185Kt pr måned), forudsat at de frafalder deres krav på renter gebyrer m.v.
Det er de ikke interesseret i.
De fastholder deres krav.
Jeg har opfordret dem at indgive sagen for foged retten. Det har de desværre ikke svaret på.
Pas på call me. Pas på Advis A/S større svindler firmaer findes ikke.

De ignorere deres egne skrivelse omkring betaling

De glemmer deres egne skrivelser og sender rykkere for beløb som er betalt ijf. deres egne regler:

att. "M. Larsen"

Jeg har modtaget jeres skrivelse af 27-3-2014 angående, at i har modtaget mit udestående på kr. 726,97.

Jeg vil imidlertid bede jer læse jeres egen skrivelse af dato 18-3-2014, hvori i skriver:

"Hvis De betaler senest den 31-3-2014, er jeg instillet på at mit inkassosalær nedsættes til 250,00 kr., således at sagen kan afsluttes ved betaling af 726,97 kr."

Dette blev endvidere bekræftet ved telefonisk henvendelse til Advis.

Kan kun grine af denne amatørvirksomhed, som iøvrig sender skrivelser skrevet i "jeg-form" og underskrevet: M. Larsen.

Det er da for morsomt!!!

sender rykkere selv om man har betalt

Jeg betalte min regning d.10/3 og blev overrasket over at der så lå en rykker i min postkasse d. 17/3 som var udskrevet d. 12/3. Jeg ringede endda til dem den 10/3 og spurgte om der efterhånden kunne komme flere breve fra dem når jeg nu betalte denne regning.hun lovede mig at jeg ikke ville høre mere fra dem hvis jeg betalte d. 10. Så jeg forstår ikke at man så 2 dage senere sender en rykker ud...pengene må være på daværende tidspunkt være kommet frem. Det bekræfter de da også når jeg så ringer til dem d.17.

Nu håber jeg at jeg er færdig med det her uretfærdige firma med deres latterlige og urimelige gebyrer

Skulle ha 0 stjerner

Magen til Mafia virksomhed skal man lede længe efter og deres usle samarbejde med Bonnier. Det må stoppes nu, så lad os gøre noget ved det!

Jeg vil gøre mit for det nu, se mere her:

Plattenslagere!

Jeg er fyr på 31 år der altid har betalt mine regninger til tiden, og jeg har af samme grund aldrig stået i RKI! Derfor kom det også som et chok for mig, da jeg modtog et krav fra Advis A/S i sommeren 2013. De mente, at jeg skyldte dem ca. 950 kr., hvoraf de ca. 450 kr. var hovedstolen, et beløb som jeg efter Advis' mening skyldte Oister tilbage i 2009. Bare mærkeligt at der skulle gå næsten 4 år inden de fandt ud af det. Efter en længerevarende mailkorrespondance, hvor jeg blandt andet rykkede for dokumentation som jeg aldrig fik, truede jeg til sidst Advis, med "M. Larsen" i spidsen, med en anmeldelse for chikane. Også stoppede pinslerne - troede jeg da i hvert fald! For i går lå der sgu endnu en opkrævning i postkassen da jeg kom hjem. Stort set magen til de tidligere henvendelser, eneste undtagelse er, at nu får jeg "en chance til" for at bringe forholdet ud af verden. Hvad fanden bilder de her amatører sig ind? Jeg har nu besluttet mig for at anmelde dette fupfirma til politiet, også selvom jeg ikke har den store forventning til hvad de kan gøre, men så er det da i hvert fald gjort. TIL ALLE der IKKE skylder de her amatører penge - LAD VÆRE MED AT BETALE ÉN ENESTE ØRE TIL DEM, det her chikaneri skal stoppes snarest muligt.

Urimelig opkrævning

Jeg er en ung kvinde på su der har modtaget en besked fra advis. Øv
Men efter at ha åbnet brevet finder jeg ud af at det er sendt fra oister og jeg har aldrig haft oister eller 3 fordi jeg ved de kræver penge fra folk uden grund, men jeg kunne ikke slippe ved ikke at have noget med 3 at gøre. Jeg skulle af med 977,62 kr. For hvad aner jeg ikke heller ikke efter at jeg har haft ringet til advis som melder at der nok er nogen der har misbrugt mit navn ( vilket lyder helt vildt underligt) og nu vil de lige snakke med oister og så vil de sende det til retten, alt i alt er jeg ligeglad jeg betaler ikke de penge, men jeg er da lidt bange for hvor godt de har styr på at få det til at se ud som om jeg har haft oister og ikke betalt dem 977,62 vilket i mine egne øjne virker helt absurd ?!
Jeg håber at der en dag er nogen der tør stoppe 3 i forhold til at svindle folk under advis. Jeg har en veninde og en søster der har oplevet det samme nemlig.
Hilsen Laura brinkmann, 22

Halvkriminelle amatører

Har din kreditor grund til at sende dig til inkasso, skal du naturligvis betale din regning. Men er inkassokravet ubegrundet, så lad dig på ingen måde skræmme af fupfirmaer som Advis A/S, eller Glatis A/S som jeg vælger at kalde dem. De truer med ekstra omkostninger RKI og retten. Og hvad så? Har du dit på det rene, så taber disse andenrangs advokater, hvis de overhovedet er advokater jo i retten. Og inden det når så vidt, har de højst sandsynligt overtrådt loven flere gange. Har du en ufuldendt dialog med en kreditor, må kreditor ikke sende dig til inkasso. Det ved et firma som Glatis A/S udmærket godt, men ignorerer loven for nogle håndører. Ved at bede om dit fulde personnr. har de igen overtrådt loven, det ved de også godt. Når du åbner en dialog med Glatis A/S, så får du svar fra Sofia, Louise, Anne Mette osv. når det så bliver lidt mere alvorligt får du brev pr post og mail fra M. Larsen. Ingen af dem med fulde navn... Hvorfor? Jeg identificerer mig da altid med mit fulde navn, men jeg laver selvfølgelig heller ikke noget, jeg ikke kan vedstå. Og hvorfor er der ikke bare én kontaktperson om den enkelte sag? Der er da ingen firmaer, som bruger ressourcer på at fire personer skal sættes ind i samme sag. Personligt tror jeg det er én og samme person, men vi skal tro det er et kæmpe firma med uanede ressourcer, som kommer efter os. Og desværre lader langt de fleste mennesker sig jo skræmme, og betaler den påståede regning plus inkassogebyr på 600,- til Glatis A/S. Mit råd til folk med rent mel i posen... Betal ALDRIG den slags fupmagere. Og til min retarderede fattesvage penneven M. Larsen... Jeg håber vi ses i retten! Med venlig hilsen Søren Malmstrøm

Deltager i moderne bondefaneri

De er håndlangere for amoralske bladhuse som Bonnier, etc.

Real adviser for the cheaters

Mærkeligt, hvad er det for noget adviser uden at vide grunden eller uden dokumentation, der sender en rigning til betaling.
Advis kraver penge fra mig. Desuden har jeg aldrig hørte om denne a/s. Jeg syndes denne virksomhed har noget i sig, der er kun ensidigt, hvis det var ærligt det kunne kontakt mig enten via adressen eller via telefonen for at finde ud af om jeg har beviser om sagen, men det gjorde ikke, insted for har de sendt mig rigning til at betale. Hvis jeg spørger dem der sider der ved A/S om der er muligt at være kunde hos Telenor uden aftale og underskrift?

Historien er den 29.06.2013 har jeg ringet til kundeservice for at bytte min gamle bredbånd dunke med en ny ca.kl.12:30 mens jeg var på vej til Tilst Telenor butikken. En af medarbejder fra kundeservice har lovet mig til at sende en ny dunke til mig men når jeg komme til Tilst telenor butikken fik jeg lov til at låne. Mens jeg var i gang at underskrive aftalen, har jeg spurt om han kan annullere den jeg har bestilt via telefonen. han har ringet selv og jeg har også ringet igen men medarbejderen fra kundeservice har sagt at hans computer er nede, derfor kunne han ikke annullere den på samme dag.
Jeg ringede igen til og han fortalt mig at jeg kan returnere brevet tilbage. Jeg troede han var ærligt adviser. som aftalen har jeg afleveret den første til Åbyhøj posthuset og resten har jeg afleveret til Tilst telenor butikken (OBS) alle er almindelige brev. Men i 01.07.2013 virksomheden snuppede over 550kr direkte fra min bank kontor når deres rigning er kun 180kr. alligevel, det vil gerne har at jeg skal betale for en dunke jeg har aldrig set i 6 måneder som de kalder den smart aftale.
Jeg har afleveret den ny dunke som jeg fik fra butikken den 29.06.2013 og internet forbindelsen er også afsluttet men uden for vores aftale de har kravet en mandes opsigelses betaling derfor står der, den 28.07.2013. stadigvæk virksomheden kraver mere penge fra mig. på trods alt jeg skulle har haft tilbage betaling fra juli manede. Desuden er Advis involveret og har sendt mig et mærkeligt brev at jeg skal enten betale 852kr eller sender deres vilje med underskrift, hvad er det for noget advis eller alvis. Jeg har alt beviser i hånden jeg skal nok melde dem til politi og der afslutter sagen ikke fordi de har misbrugt mit dankort. (Telenor)
Fra Telenor har aldrig forventet, Men jeg syndes der er nogen der vil skade virksomheden på den måde kunderne gå amok til siden.
Michael

Stol ikke på krav fra Advis A/S

Jeg har d.d ringet til Advis på baggrund af en opkrævning til min søn fra Telia. Jeg var i tvivl om kravet, da den stod som betalt hos Telia, men fik oplyst at det var korrekt af Advis, fik forhandlet noget af rykker gebyret ned, og aftalt om overførsel. Dernæst talte jeg igen med Telia for en sikkerhed skyld, og fik oplyst at sagen var trukket tilbage, og der ikke var nogen incasso sag. Kontaktede så Advis, men fik en død uhøflig person i telefonen der saged det var de ligeglade med, de opretholdt kravet med mindre Min søn kunne dokumenterer det var betalt. Hmm.. Så igen igen kan det kun sige, tag aldrig deres rykker for gode varer, de har ingen orden i sagerne.. Og jeg forstår slet ikke Telia gør brug af et sådan uprof. selskab, med så dårlig service.

Strider mod reglerne om god inkassoskik - klag til Rigspolitiet!

Nu er Advis jo ikke en virksomhed som man som debitor selv vælger at handle med, men trods denne type virksomhed er hadet af natur, er dog et sæt regler de skal følge i det der kaldes reglerne om god inkassoskik. Det har Advis tydeligvis valgt at ignorere.

Der findes stadig virksomheder som tager mennesket seriøs og lytter til indvendinger, vender stenene og er løsningsorienteret, selvom det handler om penge nogen skylder andre. Advis er ikke en af dem. Når de får en sag handler det kun om en ting, at få dig til at underskrive et frivilligt forlig. Uanset som det er gældende i mit tilfælde, at jeg ikke har erkendt at skylde det påståede beløb hos Telenor OG at der er pågået en dialog herom som skal undersøges i en enhed hos Telenor, fortsætter Advis, med det jeg kalder trusler, som med fed at råbe i brevet at jeg skal indgå en afdragsordning nu! og at en retsbehandling vil give mig en masse omkostninger.

Faktisk er det jo ikke sandt, det behøves ikke koste meget at tage sagen i retten, mange vil endda kunne få fri proces og/eller klare det selv. Tilgængæld får du en fair og rimelig behandling.

Indgå ALDRIG frivillig forlig med Advis hvis du er uenig i at skylde beløbet, i betingelserne eller hvis du ved du ikke kan betale!

Send derimod en klage over Advis' sagsbehandling til Rigspolitiet og undgå at handle hos de virksomheder som samarbejder med Advis. Telenor er en af dem..

Advis går målrettet efter psykisk syge

jeg har en kammerat som bliver forfulgt af Advis. Min kammerat er alvorlig psykisk syg og er de seneste 3 år blevet bombarderet med breve og telefoniske trusler fra Advis medarbejderstab. Det blev for meget for min kammerat som efterfølgende havde et mislykket selvmordsforsøg hvilket betød at hans Psykolog skrev til selskabet om at stoppe og sætte deres henvendelser i bero. Det gjorde det hele meget værre 2 dage efter fik min kammerat brev om at de ville sende en konsulent ud ud til ham på et given klokkeslæt og dato, men konsulenter kom aldrig og nogle dage senere kom der et brev om de ville sende bud om et nyt besøgstidspunkt, men istedet kom der så et brev om at de nu har sendt 5 sager i Retten. Samtidig med det har Advis rettet telefonisk henvendelse til min kammerats mor og truet med at få fogeden til at sætte hende ud af hendes lejlighed hvis ikke hun betaler sin søns gæld selv om hun ikke har noget at gøre med de gældsforhold som min kammerat har.

Advis burde lukkes af myndighederne.

Jeg har igennem Advis modtaget et krav om betaling af et mobilt bredbånd abonnement hos Oister. Dette abonnement er forudbetalt, hvilket betyder at Oister automatisk trækker kommende måneds pris på dit dankort/betalingskort. Når man så vælger at afmelde abonnementet, lukkes dette når allerede betalt periode slutter. Derfor kan man ikke komme til at skylde Oister noget som helst.

Alligevel har jeg af flere omgange modtaget krav fra M. Larsen hos Advis. Første gang klagede jeg, og fortalte hvordan det hænger sammen, hvorefter han sendte et svar, hvori han skrev at hans klient vælger at fortsætte kravet, og han derfor anmoder om at jeg betaler hurtigst muligt. Få dage senere modtog jeg så et brev, hvori M. Larsen beklagede at der var sket en fejl, og at jeg skulle se bort fra sidste besked.
Fint tænkte jeg, så har de fået styr på sagerne, og jeg kan glemme alt om dette.

Men nej... Få måneder senere (for et par uger siden) modtog jeg atter et krav fra Oister, samme ordlyd som tidligere, og også fra M. Larsen.
Jeg klagede igen med reference til sidste gang, og med den begrundelse at alt hos Oister er forudbetalt, og at jeg derfor ikke havde modtaget noget produkt, eller nogen serviceydelse uden allerede at havde betalt. Nu sendte M. Larsen så en mail med påstået dokumentation, men men men... dokumentationen viste sig at være en ordreoprettelse med tilhørende vilkår, hvori der klart og tydeligt står, at ALT bliver betalt automatisk og FORUD. Derudover er der også vedhæftet en oversigt over betalingen af oprettelsen, og første måneds abonnement, som jo er blevet trukket automatisk på mit betalingskort INDEN Oister har afsendt ordren. Der er altså ikke forelagt noget dokumentation om det påstået krav, dette fortalte jeg selvfølgelig M. Larsen, og jeg foreslog selvfølgelig også, at han da lige sørger for at læse vilkårende igennem, inden han påtager sig en sag. Igen kom der svar om at M. Larsen havde talt med Oister, og de havde valgt at fortsætte deres krav, og jeg derfor skulle betale. Sjovt nok er brevet fuldstændigt magen til brevet han sendte sidste gang, ord for ord, så gad vide om det ikke blot er et standardbrev han sender ud, og at han ikke har snakket med Oister som han påstår.

Det sidste der er sket i sagen er at jeg hilser en retssag velkommen, og igen har udtrykt forundring over, at han kan sende krav ud uden at have dokumentation, men da dette åbenbart er muligt i hans verden, har jeg nu sendt ham et krav om at betale mig for de timer jeg har brugt på ham. Jeg har endda været så flink at tilbyde ham en afdragsordning, hvis nu han ikke kan betale det fulde beløb på én gang.
Jeg glæder mig, for som inkasso virksomhed må de jo sørge for at betale alle deres egne regninger, så om få dage burde jeg jo modtage en smule penge.

regulere beløbet uden doumentation

Kan det passe at en enlig mor på SU som har opsagt sit abbonnement hos call me og ikke kan betale en sidste regning på 4000 over 2 omgange , bliver sendt videre til AD AD ADvis som pludselig skriver at beløbet er reguleret til 5600 og kun vil lave afdragsordning over 5 omgange a ca. 1000 pr omgang. når nu jeg ikke har de penge. Er det ikke noget med at de skal godtage om så jeg tilbyder 100 kr. om måneden hvis det er alt jeg kan undvære???

Fuskervirksomhed

Det er en virksomhed som ingen midler skyer for at franarre folk penge... Jeg har ingen tillid til dem overhovedet.. De lyver og er ubehøvlet når man snakker med dem. ændre holdninger og bryder indgået aftaler..

Jeg vil anbefale alle IKKE at indgå nogen som helst form for forlig med dem..

Frivilligt Forlig

Jeg har nu gennem længere tid haft dialog med dem omkring en betalingsaftale via min mail, som vil blive fremsendt til mig som frivilligt forlig,MEN der er et stort men, i forliget vil de have oplysninger om mit telefonnummer OG HER ER DET, de skriver også at jeg skal udfylde forliget med mit fulde cpr nummer altså alle 10 cifre, DET er Ulovligt ifølge persondataloven om privatlivets fred, så derfor kan de kun få de første 6 cifre og altså ikke de sidste 4

fub & fidus

har helt klart ikke noget til overs for dette firma...

har modtaget en inkasso rykker, på nogle blade om have, hund m.m

vi bor i lejlighed og har kat!!! halllooooooo

har skrevet til Advis at hvis de dokumenter med min underskift, så var det noget andet, men nej, de kunne ikke sende nogle papir med underskrift på, det er simpelthen svindel og humbug, enten fra Advis side eller Bonniers side.. man skulle bare mene at en advokat kender reglerne og loven, men disse advokater gør da vist ikke, iflg vores egen advokat, kan de intet gøre uden bevise, men det enhver sq da! men nu kan vi mødes i retten, og se hvor langt de kommer med det, uden min underskrift!

Slyngel firma

Advis sender falske regninger ud til folk, og håber at de bare betaler.
Sender et B-brev d. 16 December, det kommer frem 22 December.
I brevet står, at man har til den 2 Januar til at betale.. hvor mange hverdage gir det os til at klage i år 2012/13? Ca. én, hvis man gider sidde flere timer i kø hos forbrugerstyrelsen/teleankenævnet.
En svinsk taktik, som garanteret får mange til bare at skrive under for penge som de sikkert ikke skylder.
Ud over det så nægter de at udlevere kopier som kan belyse sagen, end ikke en inkasso varsel kan man få kopi af ("vi har den, men du må ikke se den!!"). Ring til de andre? De andre siger ring til Advis. Advis siger ring til de andre.. se hvor vi er henne? Børnehave advokater.

Is Advis your company?

Visit Advis