ADVODAN reviews

ADVODAN reviews

5.2

Ukompetente

Advodan i Næstved er bestemt ikke et sted, man skal stole på. Det har kostet mig ialt 800.000,- kr. fordi flere advokater ikke havde styr på noget som helst og har totalt vasket deres fingre - og de er stadig møgbeskidte.
Advokatnævnet er ikke et hak bedre. Klagefrist er kun på et år og forældelsesfrist kun på 3 år.
HVORDAN I ALVERDEN SKAL EN BORGER VIDE DET ???
Normalt er forældelsesfrist 5 år - men nej - det gælder ikke her - Advokaterne holder hånden og hinanden og så kan borgerne bare betale ved kasse eet.
Giver INTET FOR ADVODAN
fandt ikke anmeldelsen nyttig fra min afdøde mands datter - kæmpe fejl

bedrageri mod klient

En advokat fra Nakskov, og som nu er med i Advodan, var værge for vores far i fra august 2004 og indtil vores far døde 1. oktober 2010. Årsagen, til at vores far fik en værge, var vores brors misbrug af en hævefuldmagt. Advokaten, som blev værge, havde desværre på forhånd lavet underhånds aftaler med vores bror, så han havde ingen ønsker om at rejse krav mod ham. Desuden nåede advokaten både at lave falske/sminkede værgeregnskaber, afholde udgifter udenom værgeregnskaberne, give sig selv salær udenom værgeregnskaberne, skjule formue for Statsforvaltningen, destruere bevismaterialer, forære varelager og EU-støtte væk til vores bror i forbindelse med handel, foruden at han gav vores bror yderligere 400.000 kr. bl.a. for at passe den frugthave som vores bror "forpagtede" vederlagsfrit. Pt. ligger der en klage i Advokatnævnet og der vil blive rejst et erstatningskrav mod den pågældende advokat.

Dyr og dårlig

Har brugt Advodan ifmb boligkøb.
Jeg valgte Advodan i den tro at jeg fik "noget for pengene" ifht billigere "pakkeløsninger".
Det kan jeg IKKE anbefale andre at gøre. Hos Advodan får du absolut ikke mere end du får de steder der tager 1/3 i prisen..
Aldrig mere Advodan for mit vedkommende.

ADVODAN A/S Details

ADVODAN er den nære og løsningsorienterede advokat, som i kraft af sit store netværk tilbyder advokathjælp og juridisk rådgivning på et højt kvalificeret niveau.

Visit ADVODAN

Write to: kontakt@advodan.dk