ADVODAN reviews

ADVODAN reviews

3.4

Bondefangeri af værste skuffe !

Vi kontaktede Advodan i Køge med henblik på advokat bistand - mødet blev aftalt og efterfølgende blev vi bedt om, at fremsende sagens dokumenter. Den efterfølgende dag modtog vi en møde accept fra Advodan mod indbetaling af D.kr. 30.000 - hvilket vi naturligvis afviste.

Efterfølgende modtog vi en uspecificeret opkrævning på D.kr. 5.400,77 for arkivering af sagen. Vi indgav en klage til advokatforeningens ankenævn som ikke uventet gav Advodan medhold. Det skal præciseres, at Advodan ikke har ønsket at specificere det fremsendte krav for arkivering af stk. 3 dokumenter.

Afslutningsvis kan vi meddele sagen blev overdraget til Dreist Advokaterne i Køge ved advokat Jesper Køppen Mieritz som har behandlet og gennemført sagen til vores store tilfredshed og for et samlet honorar på D.kr. 35.000.

NB. Advodan `s krav er afregnet den 24 marts 2014.
ADVODAN A/S

Reply from ADVODAN A/S

Kære Mads Johansen

Under tiden giver vurdering af sagsomfang og klient anledning til at bede om forudbetaling af forventede sagsomkostninger – i dette tilfælde kr. 25.000,- + moms.

Ønskes sagen ikke fortsat på betingelserne, udtræder vi naturligvis og fakturerer medgået tid i forbindelse med det indledende arbejde ved sagens gennemgang og vurdering.For herværende sag kr 3.500,- + moms.

Der fremsendes faktura med angivelse af, hvad salæret dækker, og sagen lukkes.

Du protesterer mod fakturaen og anker sagen til Advokatklagenævnet, som afgør anken med fuldt medhold til ADVODAN Køge, der har overholdt alle regler og praksis for god advokatskik.

Det fakturerede beløb for sagens indledende vurdering og afslutning afgøres ligeledes rimeligt i forhold til faktisk og forventelig medgået tid. Herefter betales faktura.

Vi er naturligvis kede af, at det ikke har været muligt at opnå din accept og forståelse for vores tidsanvendelse i forbindelse med vurderingen af, hvad du selv beskriver som en kompliceret sag med et omfangsrigt materiale, men glæder os dog over, at tredjeparts afgørelse understøtter en fuldstændig korrekt og rimelig sagshåndtering fra ADVODAN Køges side.

Administrationschef Peter Rassing, ADVODAN Køge

Perfekt, Professionelt og Effektivt

Kunne jeg give 10 stjerner havde jeg givet det til Advodan, i Helsingør.
Jeg havde brug for bistand til en sag imod min tidligere arbejdsgiver, og kontaktede derfor Advodan i Helsingør. Advokaten var yderst empatisk, lyttende, og ikke mindst en rigtig god støtte under sagens forløb. I løbet af kort tid, fik min advokat ordnet og afsluttet min sag, med et fint forlig, samt sørgede for alt.
Der var klare og rene linier, omkring salær, og fakturering, alt foregik professionelt, og ikke mindst menneskeligt. Jeg kan kun anbefale Advodan, på det varmeste, og sige at skulle jeg, i fremtiden få brug for advokat bistand, ja, så ved jeg hvor jeg skal henvende mig. Tillid, og troværdighed, samt effektivitet og professionalisme, så er det Advodan i Helsingør. En stor tak fra en MEGET tilfreds klient.

Som en kommentar til den bruger/anmelder der har kommenteret/samt rejser tvivl om ægtheden af denne anmeldelse af Advodan i min hjemby Helsingør, vil jeg sige dette: du anmeldte min anmeldelse for værende falsk, uden nogen saglig begrundelse, og som du ser, er min anmeldelse også blevet slået op igen, hvilket beviser at du tager grueligt fejl, og grundløst, usagligt, og ikke mindst urimeligt, har forsøgt at så tvivl om min integritet. Dette gør mig rasende. Jeg fik simpelthen den bedste behandling, og var meget glad og tilfreds, med min advokat, og den indsats der blev ydet, på min sag. Hvad mit fagforbund ikke magtede, på to måneder, klarede Advodan på 2 dage, og alt var klart fra starten, rene linier omkring salær osv. Du burde tage et blik på dig selv, før du mistror andre. Trustpilot er til for, at man som bruger, kan anmelde virksomheder og firmaer, og dermed hjælpe andre. Jeg kan kun varmt anbefale Advodan, i Helsingør.

Brug IKKE Advodan

Benyttede mig af Advodan Lyngby, i forbindelse med et huskøb. Desværre havde jeg ikke fået tjekket Trustpilot først - meget dumt! Det var en meget dårlig oplevelse. Inkompetance, sjusk og begynderfejl. De har simpelthen ikke tid til en. Det handler bare om at komme videre til næste kunde. Man starter med en advokat, som jo er det man betaler for. Men bliver så hurtigt sendt videre til en ejendomsmægler - som jo formentlig er billigere i løn. Og i hvert fald ikke særlig dygtig. Så slappede egentlig ikke af på noget tidspunkt. Dertil var fejlene for mange og for store. Hvis så bare de havde været billigere end de fleste andre. Men det er de jo langt fra. Det ser vist i det hele taget ud som om, man generelt skal holde sig langt væk fra Advodan. Ikke så mange anmeldelser her på Trustpilot, men dem der er, er jo ekstremt dårlige.
ADVODAN A/S

Reply from ADVODAN A/S

Hej Marianne

Tak for din kommentar. Jeg er oprigtig ked af, at du har haft en dårlig oplevelse hos ADVODAN Lyngby. Vi gør os netop umage for, at vores kunder får en god service og en god oplevelse i samarbejdet med os.

Da alle vores sager behandles med fortrolighed, kan jeg desværre ikke gå i egentlig dialog om din sag og vores håndtering af den her på Trustpilot, men jeg vil rigtig gerne drøfte din oplevelse med dig og vil derfor opfordre dig til at kontakte mig på tlf. 45 88 05 55 eller kaho@advodan.dk.

Karin Høier, ADVODAN Lyngby

ADVODAN Køge: Udokumenterede kæmperegninger, lader kunde i stikken, lav kvalitet

Undertegnede aftalte i efteråret 2011 at ADVODAN Køge ved [Navn] skulle varetage mine interesser i forbindelse med bodeling. Estimatet fra [Navn] var, at arbejdet ville koste ca. 8000,- kr. I slutningen af 2012 og efter fakturaer på 50.000 kr. endte sagen i Skifteretten. I stedet for at kæmpe for mig, valgte [Navn] da at opsige aftalen, så jeg måtte finde en ny advokat. Denne startede forfra og har løst sagen for ca. 25.000 kr.

Fakturaer fra ADVODAN er uspecificerede og da jeg i slutningen af 2012 bad om specifikation, vistes tidsforbrug, som ikke afspejles i korrespondance. Der er simpelthen ikke arbejdet for pengene!

Kvaliteten af den juridiske rådgivning var samtidig ringe, lærte jeg efterfølgende, da min nye advokat kunne konkret lovgivning etc. på et helt andet niveau.

Indsatsens fra ADVODAN gav intet resultat. Undervejs var jeg tilmed i tvivl om [Navn]s loyalitet til mig, ligesom hun ved et par lejligheder truede på melodien ”hvis du havner i retten, så må du klare dig selv”.

Enhver fornuftig leverandør (håndværker eller andet) vil i en tilsvarende situation være opmærksom på sin kundes tilfredshed og løse problemerne eller kompensere økonomisk. Men ADVODAN har i stedet ignoreret og truet mig med inkasso.

[Navn] udviser ligegyldighed.

Advokatrådet afviste i september 2013 at vurdere en honorarklage fra mig. Argument: ADVODAN sagde til, da [Navn]s oprindelige estimat blev overskredet, så der er ikke noget at komme efter. Også derfor må jeg skrive denne anmeldelse, så andre kan være advaret.

På den baggrund vil jeg advare mod ADVODAN og i særdeleshed [Navn]: Dyr, uspecificeret, truende, udygtig, illoyal.

Langt dygtigere og meget mere effektive og loyale advokater kan fås billigere.

Hold dig væk fra [Navn] fra Advodan i Odense

Han er en ekstremt arrogant mand. Jeg har været udheldig, at starte et forløb med [Navn]. Han lytter ikke til hvad man siger, men er glad for at kunne fakturere overpris for forløbet. Han har været som at snakke til en dør. Find dig en løsningsorienteret advokat, der lytter til dine behov.

Advarsel Advodan i Aalborg er et svindler firma!

Advarsel imod Advokat [Navn] han modarbejder hans klienter i retten
fik ham beskikket af retten i Aalborg men han modarbejder klienterne og får dem dømt til mest muligt i straf.

Desuden samarbejder han med anklageren, Alt man siger til ham ryger direkte videre til anklageren uanset hvad at det drejer sig om. jeg hade lavet en note om hvad jeg ville sige i retten den gav Advokaten til anklageren. plus at jeg sagde hvad at der ville ske hvis jeg blev dømt og hvad at jeg ville sige til dommen det hørte jeg Advokaten fortælle anklagerne i pausen udenfor Ret salen.

jeg skulle have haft en betinget dom, men takket være Advokat [Navn] fik jeg max straf ubetinget fængsel hvilket betyder at jeg skal bruge dobbelt så mange penge på en ny Ret sag og en ny Advokat.

ADVODAN tager pis på deres klienter og misbruger deres sitration til til at tjene mange penge, det eneste formål er at tage klienterne hårdt bag i.

Advodan begik kæmpebrøler - vi står nu uden Ejerskifteforsikring!

Vi skulle købe et familiemedlems hus, som dette familiemedlem lige havde arvet. Vi mødtes hos deres advokat - Advodan i Næstved. Advokaten havde meget travlt med at skynde på os - vi skulle sælge vores eget hus meget hurtigt, hvis vi ønskede at købe familiemedlemmets hus....vi fik 3 måneder til at sælge vores hus (hvilket blev til under 2 måneder da advokaten var 5 uger om at skaffe Tilstandsrapport etc. Denne rapport skaffede vi selv på under 1 uge på vores eget hus! Men det værste er, at de tilbyder at finde en Ejerskifteforsikring til os - de sender et tilbud og vi returnerer det personligt på advokatkontoret. Nu viser det sig, at de ikke troede vi ville have den - så den er ikke tegnet! De har ikke kigget de dokumenter igennem vi returnerede til dem! De kræver 17.000 kr. for at udfærdige kontrakt og Tinglyse (som andre advokater tager 7.000 kr. for) og nu har de ikke tegner Ejerskifteforsikring for os. Det er beklageligt siger advokaten - men det er os der står med et hus fra 1825 UDEN forsikring! Jeg har været ansat i Danmarks største advokatfirma - der begik vi ikke sådanne fejl!

et dårlig firma

der er arbejder uuddannede mennesker!

Opkrævning uden godkendelse

Modtog tilbud fra flere advokater ang. samejeoverenskomst, men dette advokatfirma satte sit mærke og dette glemmes ikke.

- Der blev bedt om mailkospondance, men trods det blev der ringet til en.
- Der blev opl. pris på 3000 kr. for en samejeoverenskomst, trods svogers far opl., at man kan hente en sådanne formular på nettet og få den fodkendt for ml. 250-500 kr.
- Da et møde med [Navn] fra Aalborg-afd. skal aflyses, efter denne nye information, bliver man mødt med sætninger som "Og hvad har du så tænkt dig, at betale for den tid jeg har brugt på jer?", "Du kan da ikke forvente at tiden for, at tilsende jer et tilbud er gratis?", stemmen blev hævet, der blev talt nedladende og samtalen blev afsluttet med denne sætning "Så bliver det på din måde, farvel", hvorefter han smed på.

Aldrig har jeg oplevet magen til dårlig kundeservice.
Vil da mene, at man ikke skal betale for noget før man har godkendt, at man vælger det gældende firma og deres tilbud/løsning, men sådan er [navn] fra Advodan åbenbaret ikke oplært til at tænke.
Havde jeg været naiv og mindre begavet, så havde jeg nok været faldet i og betalt for absolut intet andet end et par mails md tilbud, hvilket jo ikke kan være rigtigt.

Uacceptabel service, krænkende medarbejdere og metoder

Dette firma har stået som midlertidig husejer for det tvangsauktionerede hus jeg fremlejede.

Processen bare for at få den begæret på tvang tog et helt år, men der var en masse PINLIGE episoder inden da.

Først har de sat en sekretærlærling til at varetage strøm, lys, varme osv. i 19 huse, denne sekretær tager så på 3 ugers ferie et tidspunkt hvor varmen i huset går i stykker, man kontakter vedrørende 3 dage efter når de overhovedet åbner og alle ens henvendelser ikke vil blive læst af andre, da de åbenbart mener det er bedst for deres kunder.
Først efter at have klaget til advokaterne og truet dem med at hive dem med i retten, fik de løst problemet.

Så bliver det lille juleaften og oliefyret går i stykker igen.. Man ringer til sin "husejer" og hele advodan har lukket indtil 4-5 januar engang, så havde intet varmt vand eller varme på ovenpå i ugevis pga. dette, havde jeg ikke haft brændeovn havde jeg også frosset ihjel og advodan var totalt ligeglade efterfølgende.

Det "årlige" tjek med oliefyr og brændeovn kommer også op, sikkert også længere da jeg kun ved fra datoen jeg flyttede ind og advodan skider igen direkte på loven og jeg må selv ringe efter en skorstensfejer. Så bliver advodan sure og vil ikke have jeg bestiller arbejde selv og må så lige minde dem om at det er dem der bryder loven og potentielt mit liv i fare ved brand.
De siger igen de er direkte ligeglade fordi de ikke vidste hvornår den sidste skorstensfejer havde været der.
Jeg betaler husleje til dem, de sidder med ALLE papirer på hvornår den sidste skorstensfejer havde været der og alt ansvar herunder.
Jeg skrev igen de bare kunne nægte at betale og så tog vi en tur i retten, men advodan føjede sig da heldigvis.

Skal lige siges advodan har fra første dag presset på at ALT skal ordnes administrativt korrekt, hver gang man har sendt et brev forkert eller bare rørt en lillefinger.
Derfor kan de kun mærke 1 behandling og det er deres egen.. hiv dem med i retten, fordi den butik kunne ikke engang varetage et hønsehus. Og det er den måde man handler med dette firma, de kender _kun_ den hårde vej.

Foruden direkte uacceptabel behandling 2 gange hvor oliefyret går i stykker og ansvaret af huset står ved en der er på costa del sol i 3 uger.
Frækhed nok til at være ligeglade både med folks huse, varme og liv, samt tage penge for det.
Ofte over en times ventetid i telefonen hver eneste gang man skal det mindste.

Kan kun konkludere at de værdsætter et par hundrede kroner mere end service og andre personers helbred hos Advodan, de fører forretning næsten umoralsk og ofte ulovligt.
Jeg foreligger meget gerne dokumentation for alt dette til dem der er interesserede på min mail hejzan@gmail.com

Elendig service. Vender ikke tilbage.

Jeg startede en sag mod min entreprenør i forbindelse med fejl og mangler på vores badeværelse.

Advodan tog tagen, men har siden ikke foretaget sig noget i sagen. Jeg har rykket, skrevet og ringet utallige gange, men de vender ikke tilbage.

Nu skal jeg finde en ny advokat og risikerer, at sagen bliver forældet.

Det er SÅ uprofessionelt!

Ualmindelig dårlig hjælp og vejledning.

Men uhyggeligt høje priser for en service på børnehave niveau..

Dårlig oplevelse af juridisk vejledning samt overpriser

Firmaet fakturerer ekstremt hårdt, oplevelsen af expertisen i firmaet var ikke særlig god. Man kunne godt ønske sig en mere gennemsigtig prissætning, ligesom en specifikation af faktura lader meget tilbage at ønske. Vær ekstremt varsom med at henvende dig - uden at få en pris oplyst først.

Vær ligeledes opmærksom på betalingsbetingelser.....

ADVODAN A/S Details

ADVODAN er den nære og løsningsorienterede advokat, som i kraft af sit store netværk tilbyder advokathjælp og juridisk rådgivning på et højt kvalificeret niveau.

Visit ADVODAN

Write to: kontakt@advodan.dk