Advokat Rosendahl reviews

Advokat Rosendahl reviews

4.1

Useriøs advokat

Hold dig fra dette firma. Du står tilbage med håret i postkassen og får ikke den hjælp du har brug for.
Overholder ikke tidsfrister, tager ikke telefonen.
Fik ikke den erstatning jeg var berettiget til. Ved at der er erstatnings krav på 3,9 mio.kr, hos hendes forsikringsselskab, men hun har kun en forsikring på 2,5 mio.kr

Er pludselig gået i skjul midt i en sag

Vi benyttede [navn fjernet] og havde indtryk af at der var styr på tingene - men pludselig kom der lidt pres på i sagen der var nogle frister der skulle overholdes m.m. - og pludselig kunne vi ikke længere komme i kontakt med hende pr tlf eller mail - og kontoret ser nærmest lukket ud ???? UTROLIGT hvad gør man mon så - advokat ankenævnet ????? pls help

hold jer fra dette firma

flere bøder for at tilsidesætte god advokatskik. tager ikke telefonen. overholder ikke frister . skandaløs forretning.

tager ikke telefonen og svare ikke på mail.

jeg står og mangler en advokat til en skadesag mod kommunen og har prøvet og ringe mindst 20 gange nogle gange har telefonen ringet over 40min uden og blive taget og sendt flere mails uden svar.

Ringer ikke tilbage, kan ikke træffes...

Vi står med en syg dreng på 2år, som har fået konstatret cystisk fibrose, og skulle i den forbindelse bruge en advokat mod kommunen. kontaktede advokaten før jul09, lavede aftale om et tlfmøde ca 15 jan10, der blev ikke ringet som lovet, da vi ringede fik vi sekretæren og advokaten var ikke at træffe. Derefter glemte advokaten yderligere 3 telefonmøder, også efter den sidste aftale ringede vi selv op da vi havde ventet ½time efter aftalt tid, den gik på telefonsvarer som fortalte firmaet havde ferielukket den uge som vi havde aftalt møde i. udover de brudte aftaler har vi ringet mere end 15 gange for at få istandsat et møde, og sendt i alt 8 mails. Grunden til vi ikke lavede et personligt møde er vi bor i KBH, og hun i Jylland. Der er åbenbart desværre ikke ret mange advokater som er inde i serviceloven, så udvalget er ikke ret stort.
Det skal til hendes forsvar nævnes hun ringede tilbage 1 gang, på et ikke aftalt tidspunkt, der sad vi på Rigshospitalet med vores dreng og kunne af gode grunde ikke tage den.

Is Advokat Rosendahl your company?

Advokatfirmaet Rosendahl Details

Visit Advokat Rosendahl