Afac reviews

Afac reviews

5.5

Stol IKKE på videoen

Reklamen på hjemmesiden roser en 3" raket som den bedste kl 24-raket i Danmark gennem flere år. NOT. Den var langt fra som vist!
Et bomberør angives som 100mm i diameter hvilket burde betyde at røret skulle have en luftbombe på ca. 100 mm, viser sig at indeholde 3 enkelte rør på ca. 25 mm. Effekten var under al kritik, og temmelig langt fra det der er vist på hjemmesidens video.
Overvejer Forbrugerklagenævnet, for det er i den grad vildledning!
Lunten virkede på begge. Derfor en stjerne.

Afac over alt forventning

Afac lever fuldt op til deres rygte fyrværkeri fåes ikke større smukkere og billigere
Afac er bare et must hjemme ved mig Intet nytår uden afac

Alle deres produkter er bare vanvittig gode og vidste man ikke bedre skulle man tro at det var fyrværkeri professionelle fyrværkere bruger man for virkelig noget for pengene og ikke kun nogen af dem :-)
Afacs produkter skal bare prøves og har man først det en gang så bliver det et must vært år
alle kan fejle end imellem men det er yderst sjældent at afacs produkter er en fuser

i alle de år jeg har kendt til afac har jeg aldrig oplevet nogle problemer

ønsker Afac et rigtig godt nytår det fortjener i sku

rigtig godt arbejde drenge

mvh en kæmpe fan

Dårlig kundeservice

Sidste år købte jeg for lidt over 1000 kr. Fyrværkeri hos AFAC.
Et batteri til 599, og resten i blandet fyrværkeri.

Nytårsaften gik fint, og for at skyde nytåret ind startede jeg med det dyre batteri, fuld af forventning. Det var en fuser.
Jeg henvendte mig hvor jeg havde købt det, og gav dem batteriet i håb om at få penge tilbage. Jeg ventede og ventede, og kontaktede forhandleren igen for at få afklaring. De havde fandeme glemt alt om det og lod som om der intet var sket. Efter det afleverer jeg ALDRIG noget mere, uden at få en skriftlig indrømmelse.
Efter det skrev jeg en mail til AFAC hvor jeg skrev om hele episoden, og jeg fik aldrig nogensinde svar.

Jeg handler ALDRIG der igen, og det her går videre til alle jeg kender.
Køb IKKE krudt hos AFAC, det holder simpelthen ikke.

Is Afac your company?

Ålborg Fyrværkerifabrik ApS Details