Afbudsrejser24 reviews

Afbudsrejser24 reviews

8.2

Super rejseside med god oversigt !

Dejligt at kunne finde billige rejse meget nemt .Altid med de bedste tilbud.

Super!

Jeg fandt mine sidste3 rejser gennem afbudsrejser.24 og vil helt sikkert gøre det samme næste gang jeg skal afsted.

Det var SUPER let at overskue og ingen skjulte ugifter osv.

Prisen var billig og man fik hvad man blev lovet, hverken mere eller mindre :-)

Synes det er en nem og overskuelig side med mange gode tilbud :)

Dog er de engang imellem lidt langsomme til at opdatere priserne på rejser.

fin service

Er en nem måde at få en oversigt over afbudsrejser. Vil anbefale denne og den på travelmarket.

Søger du på SAMTLIGE afbudsrejser, viser den kun rejser fra Apollo!?

Apollo rejser til 499 er alt dette site viser dig når du søger på samtlige afbudsrejser. Går man så ind på Apollos hjemmeside og finder selv samme rejser, ja så koster rejser almindeligvis også kun 499...

Altså - Ingen service whatsoever! Apollo - ejer i Afbudsrejser.dk ?

Is Afbudsrejser24 your company?

Afbudsrejser24 Details

Søger du afbudsrejser? Vi samler afbudsrejselister fra 16 af de største danske rejseselskaber. Vi henter data fra rejseselskaberne flere gange dagligt for at sikre at vores information altid er opdateret.

Visit Afbudsrejser24