Afrodite Ringsted reviews

Afrodite Ringsted reviews

6.3

Fint sted, men ikke til piercinger

Jeg fik lavet en navlepiercing for nogle år siden i afrodite fordi det var til at betale. Man får også en god behandling når man er der, men ville ikke få lavet en piercing der igen. Havde så mange problemer med min navle i et år, efter at jeg havde fået lavet den. Havde fået betændelse i den, og der gik et år før det var væk, og det var selvom jeg rensede den dagligt i det år, jeg havde betændelse i det.
Fin service, men ikke stedet til piercinger.

kanon

har været i butikken rigtig mange gange, har set hvordan det fungere med værtøj + div, for jeg har nemlig været i bagbutikken hver gang, alt værktøj bliver stereliseret hver gang og jeg har ladet min datter piercet i butikken, intet problemer i det, så jeg kan varmt anbefale butikken

Manglende hygiejne

Jeg skulle ha' skiftet en piercing, og den tang der blev brugt, blev taget fra brugt-spanden ude bagved, kunne jeg se gennem døren, og der var blod på tangen, plus at der er hunde i butikken, det er simpelthen for klamt, når hygiejnen skal være i top!

det er en super butik. altid glade mennesker og god betjening, deres priser er så billige at alle kan deltale..
deres e-handel er godt nok lidt dyre end hvis du handler i butikken som ligger centralt i ringsted midt by

Is Afrodite Ringsted your company?

Afrodite Details

Visit Afrodite Ringsted