Afsyring reviews

Afsyring reviews

6.1

Afsyring.dk er ingen stjerne værdig, en stjerne er en for meget

Jeg har aldrig været ude for noget lignende ved afsyring.dk
Jeg havde bestilt slibning af 12 stole. Efter gentagne rykkere fik vi ligene af stellene retur. De var fuldstændigt ødelagte og på trods af denne hårdhændede behandling var ikke alt lak fjernet. Da jeg foreholdte Klaus dette samt påpegede at jeg på ingen måde var tilfreds med resultatet, mente han jeg havde fået det aftalte leveret. Jeg kan ikke advare kraftigt nok mod afsyring.dk telefon 3323 2424. Han kørte med resterne og sagde jeg ikke fik stolene retur uden betaling. Det eneste jeg kan sige til dette er, TILLYKKE med ligene.

Is Afsyring your company?

afsyring.dk Details

Visit Afsyring