Anchers Gulvservice A/S reviews

Anchers Gulvservice A/S reviews

8.3

Superflot!

Har netop fået slebet og ludbehandlet nogle lidt "trætte" gulve i en lejlighed, som jeg lige har overtaget. Resultatet er blevet superflot - næsten som at få helt nye gulvplanker. Arbejdet blev udført hurtigt og effektivt, med venlig service - og så var der pænt ryddet op bagefter.
Mvh Carsten

Godt arbejde, og rigtig god service.

Fik AG til at ordne gulve både i min nye og gamle lejlighed, med tilfredsstillende resultat begge steder. God service og fleksibilitet, både i forhold til at finde tid i kalenderen og til efterfølgende småjusteringer.

Hej Marie - Louise.
Vi takker for anmeldelsen, og medgiver dig at gulvet var en anelse ru, efter 3 x lakering. Det er desværre noget der sker engang imellem, så derfor kom vi som aftalt ud omgående og mellemsleb og lakerede gulvene én gang til.
Vi har en aftale omkring dine dørtrin, som selvfølgelig også bliver ordnet,
og som aftalt, skal du ikke betale regningen før disse er udført til din fulde tilfredsstillelse.
Venlig hilsen Lars Henriksen Anchers Gulvservice A/S

Simpelthen fantastisk fra start til slut!

Når man har 4 drenge, er renovering af køkkengulv og kældertrappe til vaskerum og legerum en meget, meget delikat sag. Men alt er leveret til perfektion både i tid og kvalitet, også selvom jeg som den besværlige kunde lige fik et par gode ekstra ideer undervejs. Så er der kun to ting mere man kan ønske sig, nemlig langsommelig levering af regningen, som gerne må være meget rimelig! Og også der er der leveret, både sen og rimelig regning. Alt i alt fantastisk fra start til slut - mine varmeste anbefalinger!

mvh
Troels Aagaard

Rigtig god oplevelse med tilbud

Jeg kontaktede Anchers Gulvservice, fordi jeg har nogle gulve, der knirker. De svarede hurtigt og hjalp ved at afklare mulighederne. Det endte med, løsningen blev, at jeg kunne ordne det selv ved hjælp af deres råd. Hele processen gav et meget professionelt og seriøst indtryk.

Hej Kristian

Godt at høre vi sammen kunne løse dit problem med knirkende gulve. Det er noget vi er rigtig gode til hos Ancher's Gulvservice.
Du er altid velkommen til at ringe til os igen på tlf 44 92 50 66 eller besøge os på www.aggulve.dk.

Mega fede gulve!!

Anchers gulvservice har leveret varen 100%. Hvis du skal have nogle gulve der spiller max, så er det her nogle super dygtige og flinke gulvmænd! Er meget tilfreds med resultatet og prisen er helt fair. God jul Tim, Jimmy og resten af Anchers :)

Kære Gregers.

Vi takker for den fine anmeldelse. Altid dejligt når vi kan glæde vore kunder. Og glædelig bagjul til dig :)

Blandet ”fornøjelse”

Vi fik for 2,5 år siden afslebet og lakeret vores gulve af Anchers gulve. Der var en del problemer med at få afsluttet opgaven, men den kom til sidst på plads. Nu begynder lakken desværre at skalle af i køkkenet, og firmaet er ikke særlig behjælpelig med at ordne problemet.
Som den gode mand sagde ”vi laver også gulve der holder 7-9 år..."
Vælger næste gang et firma der kan stå inde for den kvalitet de leverer.
Jeg ville ikke vælge Anchers gulvservice igen, og jeg kan ikke anbefale andre at gøre det.

Kære Hans Juhl

Du har i denne sag haft løbende kontakt til en af vores yderst kompetente konduktører, som i mandags sendte dig et yderst attraktivt tilbud på en gang rens og genlakering af dit 9 m2 køkkengulv. Dette tilbud sendte du en mail om torsdag morgen, hvor vores konduktør beklageligvis ikke fik skrevet prompte tilbage. Mindre end 24 timer efter vælger du, at lægge denne udmelding ud, og dermed selv afslutte sagen. Ud fra din udmelding her anser vi sagen for afsluttet.

Men hvis du fortsat ønsker vores service, eller vil have en snak med os, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på
tlf: 44 92 50 66 eller info@aggulve.dk.

Super lækre gulve

Jeg er selv snedker, så jeg ved hvordan man behandler træ, og AG Gulve har slebet og behandlet mine gulve super flot. Jeg kunne tydeligt mærke, at ham der lavede gulvene vidste hvad han lavede, og han var meget bevidst om, hvad jeg ønskede og blev helt glad, da jeg sagde at det var blevet helt som jeg havde tænkt mig. Dejligt at se en håndværker der sætter en ære i sit arbejde.
Korrespondancen mellem mig og "Hovedkontoret" var også meget fin, så der ikke var tvivl om start/slut og pris.
Vil helt sikker kun anbefale AG Gulve til andre, da der er flere hundehoveder på det område end der er gode firmaer som AG. Taler af erfaring!

Reply from Ancher's Gulvservice A/S

Hej Thomas. Mange tak for de rosende ord, det betyder meget fra en fagmand. Vi bestræber os netop på at levere kvalitet og god service, som det var tilfældet ved dig. Håber du bliver glade for dine gulve, og at du ved evt. vedligeholdelse/ny-slibning tænker på os igen.
MVH Henrik Ancher

Super flot arbejde, helt som aftalt og til tiden!

Vi fik slebet og lakeret vores paket gulv i vores nye hus, og de blev super flot! De aftalte tider blev overholdt, og vi havde nogle gode snakke med ham der udførte arbejdet. Hvis du også skal have ordnet dine gulve er vil jeg klart anbefale dem til opgaven, jeg bruger dem i hvertfald igen

Flot resultat på massive parketgulve

Fik slebet og lakeret nogle grimme massive parketgulve med massere af limrester og malerpletter. De var så grimme, jeg frygtede for om de nogensinde kunne blive flotte igen.

Det kunne de, flot udført arbejde af Karsten fra AG gulve, som på et par dage formåede at genoprette de ødelagte gulve med et meget flot resultat!

Rigtig fint resultat og super service

Vi fik anbefalet Ancher's Gulvservice ifm. at vi skulle renovere gulvene i vores nye hus. Vi har tidligere brugt andre gulvfirmaer, men dén oplevelse vi har haft med Ancher's gulvservice gør, at vi klart vil anbefale denne virksomhed til andre.
Allerede fra første telefonopkald har vi oplevet en rigtig fin service. Vores kontakt hos Ancher's gulvservice var hurtig til at komme ud og vurdere gulvene, og var meget præcis i vurdering af gulvenes stand, og hvilket resultat vi kunne forvente. Undervejs i projektet fik vi et par telefonopkald fra Ancher's gulvservice for at fortælle os, hvor langt de var kommet, hvilken stand gulvene under mange lag olie var i, og hvornår vi kunne forvente at de var færdige. Rigtig fin service!
Ifm. efterbehandlingen af gulvene var Ancher's Gulvservice igen meget servicemindede, og ringede til os for at sikre sig at nuancen på gulvene var som vi ville have den, og vejledte os i, hvordan vi kunne efterbehandle gulvenes overflade.
Resultatet af Ancher's Gulvservice's arbejde er blevet rigtig flot, og vi er meget tilfredse. Så er man på jagt efter et gulvfirma, der virkelig leverer høj kvalitet både på faglighed og deres service, er denne virksomhed klart at anbefale.

Kompetent og fagligt dygtige håndværkere...

Til rette vedkommende.
Jeg har benyttet AG igennem mange år og kan kun give dem mine bedste anbefalinger.
Sidste gang var ved min sammenlægning af 2 stk 2 værelses lejligheder til en stor lejlighed. Arbejdet involverede fjernelse af eksisterende gulv, bortskaffelse af samme, opretning af spær +/- 20 mm, isolering, lægning af nye gulvplanker, slibning, lud behandling, samt lægning af et linoulium i et walk in closet.
Det er uundgåeligt at der ikke forekommer problemer og udfordringer i forhold til hvor stort dette privat projekt ( + 100 m2) har været, men de er alle blevet løst af de fagligt dygtige og kompetente arbedsledere og arbejdsmænd, der har været tilknyttet til fuld min fulde tilfredshed.
De møder desuden til tiden og hvis de en sjælden gang er forsinket har de ringet.
Så ring kun trygt til AG for et godt stykke arbejde til en god pris :-)

Hej Flemming....
Tak for den fine anmeldelse.
Det er vigtigt for os at have tilfredse kunder. :-)
MVH
Henrik Ancher

Kvalitet og pris i top

Vi har flere gange benyttet Aggulve og har altid været yderst tilfredse med deres arbejde. Det har altid været muligt at få udført et haste job og kvaliteten bliver ikke ringere heraf.
Vi har derfor anbefalet Aggulve til familie og venner og sidst fik min svigermor ordnet alle gulvene i hendes 3 etagers rækkehus. En konsulent kom hurtig ud og vurderede arbejdet og sammen planlagde de forløbet da hele huset skulle tømmes. Alle aftaler blev holdt og hun er i dag meget tilfreds med resultatet og positiv overrasket over hvor flot både slibning og lakering er blevet. Derfor kan vi på det varmeste anbefale Aggulve, især når du ikke går på kompromis med kvalitet.
Det er tydeligt at firmaet sætter en ære i at levere så godt et resultet som muligt.

Venlig hilsen
Karina Ammentorp-Schmidt
Østerbro

Super flot arbejde

Jeg har ved 3 forskellige lejligheder/flytninger benyttet AG gulve og har begge gange været mere end super tilfreds. Jeg kan på det varmeste anbefale firmaet. Og de altid søde og venlig gulvfolk, som tager meget hensyn til naboer og tidsplaner. Man mærker tydeligt, at de brænder for arbejdet.

Gulvene har stået flottere alle gange - end jeg forventede - da de har været både meget ridsede og beskidte. Udgangspunktet var dårligt og resultatet var over al forventning. En fornøjelse at se på efterfølgende. Oven i købet med flotte kantlister, som lige sætter prikken over i-et.
Jeg flytter lidt tit, så mit budget er altid fastlagt. AG gulve har holdt prisen 100 % efter aftale og arbejdet bliver udført punktligt til aftale tider. Den ene gang hvor det hastede voldsomt, løste de også det uden merpris. Jeg er meget tilfreds med arbejdet og kan ikke sætte en finger på noget.

Jeg kan kun på det varmeste anbefale AG gulve.

Iben Holm
Gentofte

Dårligt håndværk.

For nogle år siden, havde jeg AG ude for at slibe gulve og derefter lud og hvidolie behandling.

For at gøre en laaaang historie kort, så fik jeg slebet mit gulv 2 gange, da det første resultat var så skævt og ujævnt, at de måtte erkende at det måtte laves om. De sendte en ny gulvsliber ud. Så der røg lige 3-4 ekstra mm af mine gulvbrædder.

Da slutbehandlingen skulle udføres, kom der igen nye folk på. Efter hvidolieringen bad jeg om en polering, da det var meget rut i overfladen. Ny mand igen og jeg husker han stod og fumlede med polermaskinen, med det resultat, at maskinen stod på samme sted og polerede i alt for lang tid. Så da han havde øvet sig lidt på mit gulv med denne nye maskine (for ham), var resultatet, at mit hvide gulv var mørkere flere steder. Olien var selvfølgelig slidt af flere steder og den hvidpigmenterede farve.

Igen kom Lasse Ravn forbi og han virkede efterhånden lidt irriteret over alle de problemer de havde haft herude. Jeg fik besked om, at de ikke ville gøre mere i sagen og at jeg bare skulle betale fakturaen hurtigst muligt.

Efter diverse mail korrespondancer med Lasse Ravn og deres Direktør, blev jeg enig med mig selv om, at jeg droppede at indgive sagen for ankenævnet. De har jo mange gange fat i den lange ende og når man står med et renoverings projekt, hvor håndværkere står og venter på at komme videre med at påsætte fodpaneler og gøre rummene færdige, kan man ikke lade det hele gå i stå og vente på en afgørelse i et ankenævn, der kan trække ud i uger / måneder. Jeg var ikke i tvivl om, at en syns- og skønsmand, ville ha' været til min fordel.

Jeg valgte at leve med det dårlige håndværk og skaden er stadig synlig.

Så næste gang der skal slibes gulve, skal jeg aldrig-aldrig-aldrig ha' fat i Anchers Gulvservice. Jeg fortryder bittert jeg valgte dem, fordi de var billige... i forhold til nogle andre tilbud jeg fik. Tjae, man blir jo klogere. Pris og kvalitet følges jo mange gange ad.

Fin oplevelse

Vi fik AG gulvservice til at afslibe og lakere vores stuegulv og havde en fin oplevlese med dem.
Det startede med et behageligt konsulentbesøg, og derefter et par dage med en håndværker, der fremstod kompetent og venlig i kontakten. Desværre måtte den 3. lakering gøres om 2 gange, formentlig pga. snavs i rullen, hvilket "kostede" os 2 dage ekstra før vi kunne flytte ind igen. Men vi følte os trygge og godt behandlet i hele forløbet og fik et fint resultat til sidst.

Super service Go kvalitet

Vil gerne sige tak til AG Anchers Gulvservice for en utrolig go service og nogle flotte gulve.

De hjalp os da vi var blevet brændt af af vores boligselskabs egne håndværkere, og mildest talt stod i kaos til op over begge ører.

Hele vejen igennem har bekendskabet med Anchers gulvservice været meget positivt, og vi nyder idag vores flotte flotte nye gulve.

Kan klart anbefale AG - Anchers Gulvservice

Venlig hilsen
Maj-britt Velling

Tjekket og gennemført

Blev anbefalet AG Gulve, af en ven, og blev mødt med god og hurtig ekspedition på trods af forestående juleferie. Selv om flere forskellige var knyttet til opgaven med at afhøvle og lakere gulv samt lægge linoleum, var der styr på processen, og alle overholdt aftaler, gav god rådgivning og gjorde et godt stykke arbejde. Kan varmt anbefale dem.

Ancher's Gulvservice A/S Details

Ancher's Gulvservice har eksisteret siden 1988 og tilbyder alt indenfor gulve. Vi er specialister indenfor rådgivning og vejledningen, når I står og skal have nyt gulv/slebet gulvet.

Visit Anchers Gulvservice A/S

Write to: info@aggulve.dk