Agknordic reviews

Agknordic reviews

Very low
1.7

Elendig service

Bad om softwaren til noget af deres grej, hvilket de hverken gad eller kunne hjælpe med.
Desuden er deres produkter mest af alt noget kina-bras hvor til de smider deres logo på... Så mit bedste råd er - Køb noget andet.

Secur Home Security System

Jeg har for 14 dage siden købt ovenstående alarm i Silvan, og kan simpelthen ikke få gsm-delen til at virke. Jeg har i dag kontaktet AgkNordic's support, og fået bekræftet at jeg har gjort alting rigtigt, han kunne heller ikke forstå at det ikke virkede. Jeg kan bruge sim-kortet i en telefon osv. men alarmen kan ikke finde det. Selvom alarmen var billig mener jeg simpelthen ikke det er i orden at reklamere med noget der ikke virker. Jeg kontaktede desuden Silvan og prøvede med en ny alarm samt med et sim-kort fra en af deres telefoner, heller ikke dette virkede. De var søde og hjælpsomme i Silvan, men det retter desværre ikke op på det hul osv. jeg har lavet i skab, og vægge. Samt de 149 kr. jeg har givet for at oprette telefonnr. Hold jer langt væk fra produkter fra dette firma.

EasyGrabber

Hvorfor kan man ikke opdatere til Win 8.
Dvs. man skal have nyt AGK "skidt".
De tjener penge på noget som der ikke er opdatering på.
Kan ikke finde noget på Google, men måske er der noget, men ikke hos AGK.
Er det et snydefirma som lever på os kunder der ønsker at overføre vores Video's

Kunne håbe de giver besked tilbage, sætte link til driver, skulle det ske kan mine stjerner godt flytte sig.

GrabMe 10315

DA mit Pinnacle PCTV deluxe skal på pension købte jeg et Terratec produkt. DET VIRKEDE IKKE PÅ 3 FORSKELLIGE PC-er.
Så faldt jeg over GrabMe model nr. 10315 i BILKA.
Nem lille installations vejledning og overskuelig Installations CD.
Jeg installerede uden besvær softwaren på Win XP SP3 og Win 7 SP1 og det virker på begge maskiner.
Jeg skal bruge det til at koble en CamCorder på Skype. Og det virker!
NCH Debute kan også tumle med det.
Så ... Hvis det holder er jeg sikker på at jeg vil få megen glæde af det lille billige produkt :-)

Jeg har også købt AGK produkter

og som alt andet kina junk er det noget BRAS.

Både med store og små bogstaver

Du får mikke mere end du betaler for.
Jeg har købt TV Tuner model 10314 og der står at den understøtter Win7. Under driver install skriver den - no support for this os.

SNYDT (igen)

GrabMe

Har købt en Audio/video Grabber i Bilka har installeret den på windows 7 uden problemer driver blev automatisk hente på Windows update.
Billigt og giver et fint resultat.

GrabMe

Jeg købte en 'grabber' til VHS bånd i Føtex - men men men - det er et dårligt produkt. Øverste del af billedet er revet, hvilket er MEGET irriterende, så jeg kan under ingen omstændigheder anbefale dette produkt.

Jeg har nu 'løst' problemet. Jeg tror det er fordi VHS båndene er kodet/kopibeskyttet. Hvis jeg overfører en alm. video optagelse så er der in gen problemer, så jeg har nok været for hurtig på aftrækkeren.

10469 Wireless 11n Router

Købte wifi routeren i Aldi. Gode specifikationer og performance. Produktet har virket stabilt i 2 måneder.
Strømforbruget fremgår dog hverken af pakken, dokumentation elller hjemmesiden. Jeg har selv målt den til 3.6 W hvilket er meget lavt og vidner om et produkt der ikke går i stykker pga varmeudvikling (som routere ellers ofte gør).

Opfordring til AGK:
Mål det typiske elforbrug på alle jeres produkter og skilt med det - i det mindste på hjemmesiden.
Tilføj også gerne en e-mail kontakt mulighed på jeres website.

Manglende Drivere og Produkter af ringe kvalitet

For det første er AGK's Produkter af så ringe kvalitet at de går i stykker efter kort tid. Taget i betragtning af prisen på disse kan det vel heller ikke overraske nogen. Men udover dette har AGKNordic valgt at fjerne "aldrende" produkter fra deres hjemmeside (2 år gammel USB-Tuner) hvilket gør at man ikke kan hente f.eks drivere til PC-udstyr. Også min Digitale TV-tuner til fjernsynet er forsvundet fra hjemmesiden hvilket gør at jeg ikke kan opdatere Firmwaren på den. Ringer man til AGK's kundeservice siger de at der ikke er noget at gøre ved det. Men jeg vil væde på at de filer nok skal ligge på deres server et sted! Uprofessionelt og imod enhver skik om pc-hardware. Rigtige hardwareproducenter beholder gamle Software-opdateringer og drivere i mange år så selv nostalgikere kan få glæde dem. Det er ikke alene uprofessionelt men også uforskammet og fuldkommen uden grund at man fjerner en så enkel men fundamental kundeservice!

USB højttalere Model 10464

Jeg har for lidt over 2 måneder siden købt et sæt AGK USB højttalere Model 10464 i Føtex her i Aarhus. Sjældent har jeg fortrudt mit køb så meget!!!! OK.. 100,- kr. springer jo ikke budgettet, men fortjenesten på denne vare må være min. 90,- kr. For der er kun materialer for 10,- kr. max!! Det eneste der kommer ud af disse plastik ting er ganske enkelt SKRAT!! Jeg har fået byttet disse 2 gange men resultatet er det samme!! Kunde"service" udtaler- "Der er nok en fejl i dem!" og "de er nok ikke kompatible med din PC!." Øh godt så!!! Kompatibel med hva?? Der er jo ikke andet end et USB-stik med ledning til 5.0 volt, 2 stk. pap og en magnetisk spole??? Hvilket jeg ikke ser som den store højteknologiske løsning?!. Gider ganske enkelt ikke at bruge mere tid på AGK!!! Det er livet squ for kort til!! SUK!!

AGK Audio/Video Grabber - det medfølgende software er noget lort - waste of time

Har købt Audio/Video Grabber model 10315 i Føtex - kan ganske enkelt ikke få lortet til at virke, har downloaded drivers og Codec men lige fedt hjælper det - venlig support men helt nytteløs - påstår at det er det medfølgende software fra ArcSoft show biz 2 ikke er deres problem men blot noget software til understøttelse af optagelser - ting kan åbenbart købes for billigt - jeg er færdig med AKG og jeg sætter ikke mine ben i Føtex - de burde da for fanden sikre at sådan noget lort ikke kom ud i handlen.

Digital TV USB Device

Købt i Bilka og kan ikke få den til at virke. AGK Support begrunder det med, der ikke er en driver til Windows 7 64 bit og der kommer der heller ikke.

Reinstaller maskinen til 32 bit var rådet - Very nice advice.

Udemærket!

Jeg har lige købt AGK 10314 Digital TV USB Device i Bilka, og det virker upåklageligt, samt prisen var mere end overkommelig. Manglede hjælp til opsætningen af den, ringede til deres support og fik hurtig og venlig betjening. Super god oplevelse med deres produkt, kan ikke genkende deres ellers negative kommentarer herinde.

AGK 10400 kan ikke lade iPhone 1G

Jeg har købt en AGK 10400, som de skriver virker med iPhone og iPod.

De skriver...
Når din iPhone™ er anbragt i systemets dock, vil apparatet oplades, indtil det er fuldt opladet.

Det gør den så bare ikke.

Deres Support, siger de kender problemet, men kan ikke gøre noget ved det. De ville ikke tage det retur, tilbyde andet eller på andre måder hjælpe mig. Surt.

Køb ikke deres produkter, for de har IKKE en skid service...

AGK 10315 Audio/Video Grabber

Købt i Bilka, men kan ikke installeres grundet manglende driver...... og ubrugelig instruktion !!
Spild af tid og mange ærgelser. Kan absolut ikke anbefales !!!

AGK 10314 Digital TV USB Device

Virker out off box, i Windows 7 Ultimate, så meget tilfreds. Skulle have købt 2.

AGK mpeg-4 tv tuner

Købt i Føtex til sommerhuset, fungerer upåklagelig forbundet med hdmi-kabel til lidt ældre fladskærmstv. Nem og logisk menu på dansk. Overkommelig pris. Fatter ikke de negative anmeldelser.

Igen manglende driver

Øv, købt en Digital tv usb device og desværre ingen driver til win 7.
Fandt så en opdate på deres HP under produkte, desværre virker lorte bare ikke.
Desværre er det heller ikke muligt at kontakt fimaet.
Så 2 stjerner er alt.

Nul support, nul drivere, dårlig vejledning, dårlig dårlig dårlig...arggggg!!!

I den grad et skod produkt. dog mit første fra det firma, men det bliver også det sidste......der går længe mellem jeg finder så dårlige produkter og det undrer mig, at agk ikke er blevet offentligt slagtet endnu. jeg er dybt chokeret over så ringe et produkt. agk 10359 mpeg 4 bla bla bla tuner...DOH!!!! ved ikke hvad jeg skal fremhæve som dårlige punkter da alt er skod. plastic, minus support, minus software/driver, minus funktion.....amen herregud

DVB-T box Ubrugeligt

Købte en DVB-T tuner box i bilka til 479 monterede den og måtte sande det ikke virker ca 500 kr spildt på lort der ikke virker og support? det er en by i rusland

Is Agknordic your company?

Agk Nordic A/S Details

Visit Agknordic