AGL reviews

AGL reviews

5.3

Prøvede at sælge mig nye dæk under påskud at gammelt ikke kunne repareres!

Punkterede på mit forhjul i december og kørte til AGL på Frederiksundvej for at få det lappet. Dækmedarbejderen så på det og sagde at hullet var for stort til at det kunne lappes og mente derfor at jeg blev nødt til at købe nye dæk, selvom der stadig var god slidbane på de eksisterende.

Nægtede at tro på at så lille et hul ikke kunne lappes og kørte til min sædvanlige mekaniker, der også lapper dæk. Han lappede det på 10 min og grinte af min histore fra AGL og sagde : "ja de prøver altid at sælge dig nye dæk, fordi de ikke tjener noget på at lappe dem".

Tror jeg holder mig væk fra jer næste gang AGL !

Dårlig service og latterlige medarbejdere

'AGL - helt enkelt' - arhh, det må jeg så være uenig i. Men tak fordi i smed min fælg væk da i skulle lappe dækket, tak fordi jeg har måtte undvære bil i tre dage og tak fordi i har ansat de mest flabede skrankeamatører jeg er støt på længe.

'Helt enkelt', tak for dårlig service

Billig. Hurtig. Professionel

AGL Kastrup var mere end 1000kr billigere end dyreste tilbud fra Autobutler for et olieskift. Efter jeg accepterede prisen, kontaktede de mig for at arrangere tidspunkt og sendte derefter en reminder per mail og sms. Alt i alt en professionel tilgang. Selve olieskiftet tog 20 minutter og de bød på kaffe mens jeg ventede.

Kostede mig dyrt

Skulle have nye støddæmper, men min forhandler var lidt for dyr, så på nettet fandt jeg ud af at Auto Gummi Lageret havde et billigt tilbud, så jeg bestilte tid i Brønshøj Afdelingen på Frederikssundsvej og fik hurtigt sat 4 nye støddæmper på og kørte glad væk.
Men et par dage efter begyndte bilen langsom at køre lidt mærkeligt, nu kører jeg ikke så meget så der gik en måned før jeg gjorde noget ved det og gik til min forhandler, der hurtigt konstaterede at sporingen var helt gal, det kostede mig 4 nye dæk! En dyr oplevelse og jeg kan naturligvis ikke bevise at det var p.g.a. af at jeg havde været på et andet værksted, men iflg. mekanikeren så var det sandsyneligvis sket da jeg fik støddæmper i.

Hurtigt - men tjek selv at alt er OK

Yep - det er hurtigt. Men tjek lige selv at fælgene er skruet OK på. Der bruges IKKE momentnøgle ved montering af alu-fælge.
Sporing af køretøj kan anbefales. Betjeningen fra "opnoterings-manden"'s side kan fra tid til anden være noget bøvlet.

Is AGL your company?

Agl A/S Details