AGOODSALE reviews

AGOODSALE reviews

8.1

Super service - var i tvivl om min ordre kunne nå at komme. Men Benjamin sendte hurtig email med svar og igen ved afsendelse. God stil - ikke sidste gang jeg handler der!

Hej Benny

Tusind tak for de flotte ord. Jeg er glad for at gaven kom frem inden weekenden :-)

Ha en rigtig god dag og god fest i morgen.

Endnu engang tusind tak for feedbacken.

Verdens bedste kundeservice - ganske enkelt

Bestilte diverse dele til Nobel bestik. Indeholdt i ordren var en restordre, hvorefter jeg bad om at få fremsendt de ting, som var på lager hurtigst muligt og resten til eftersendelse. Jeg blev kontaktet af firmaets direktør Benjamin F. Hansen - både på mail og telefon, hvor han bekræftede fremsendelse af varerne allerede dagen efter
bestilling - det kalder jeg kundeservice i verdensklasse! Helt klart et firma, jeg vil
benytte i evt. fremtidige køb.

Hej Norma

Tusind tak for de flotte ord. Det betyder rigtigt meget for hele vores team - det jo den kundeoplevelse vi hver dag arbejder for at kunne tilbyde.

Ha en rigtig god dag og endnu en gang tusind tak.

Forrygende tilbud & hurtig service

Nu er det 3. gang jeg benytter mig af en tilbudskampagne på A Good Sale, og er aldrig blevet skuffet. Sortimentet passer min familie og mig, og det er jo lidt sjovt at få mærkevarer til halv pris. Havde et spørgsmål til en vare, og fik mail svar 10 minutter senere!!!

De får mine anbefalinger :-)

Underlig service - eller mangel på samme

Jeg har to gange tidligere købt hos 'A Good Sale' hvor der ingen problemer var med varen - med undtagelse af senere levering end lovet.

Men har idag købt 2 x 2 sengesæt og ringede tilbage til 'A Good Sale' efter ubesvaret opkald.. Jeg fik en unge kvinde i røret, som afbrød mig under præsentation og forvekslede mig med anden kunde, der havde købt en taske, de (heller) ikke kunne levere..
"Nå, du har købt sengetøj, så får du lige min kollega" Der går lidt tid, hvor jeg kan høre mumlen - den samme unge kvinde kommer så i røret igen og lader som om hun er en anden... ?? og giver meldingen, at de så heller kunne levere et eneste af de sæt, jeg havde bestilt pga lagerfejl.
Under hele telefonsamtalen var hun fjantet, som om hun blev distraheret af nogen omkring hende.. Det var en meget besynderlig telefonsamtale, hvor jeg faktisk bagefter sad lidt med følelsen af, at jeg var blevet gjort til grin..

Jeg må derfor konstatere at på baggrund af - 'A Good sale' ikke kunne levere mine varer og åbenbart heller ikke den anden købers taske, plus den dårlige service overfor kunderne, både i telefon og at jeg ved den tidligere handel, ikke blev gjort opmærksom på sen leverance før jeg selv tog kontakt - at dén forretning er et sjusket foretagende, som ikke tager sine kunder seriøse.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Svar på A GOOD SALE's tilbagemelding:

Det er meget muligt, at personEN var nystartet - med tryk på EN, for prøv ikke at bilde mig ind at det var to forskellige! Selvfølgelig skal der være plads til oplæring på jobbet... Men hvis hun havde sagt at hun var ny i job, så havde man havde haft en anden opfattelse af samtalen - Det ændrer dog ikke på, at I ikke kunne levere vores varer (anden køber og jeg) pga sjusk i lagerbeholdningen - der må jo være noget galt med jeres system, eller måske skulle I droppe at sælge dagstilbuddet på Trendsales - kunne forestille mig at bestillinger har krydset hinanden dén vej og derfor ender om med skuffede købere, som alligevel ikkekan få deres vare..
- At I leverer senere end aftalt, hvor der i forvejen er ret lang ventetid på jeres varer og at I ingen melding giver om forsinkelsen, før man selv henvender sig - Dét er ikke god kundepleje!!

Men bild mig ikke ind at det var to personer, for det var det ikke!!!!
Der har stået én ved siden af, som pigen gerne ville have givet røret videre til, men det var åbenbart ikke ok, så pigen måtte selv komme i røret igen og lader derfor som om, at hun er en anden... Jeg er altså ikke født igår!!

Vil overveje mit næste køb hos 'A Good Sale' igen - så må vi se, om handlen kan gennemføres/leveres uden problemer.

Hej Louise

Jeg vil starte med at beklage at du har fået en dårlig kundeservice behandling. Det har ikke været i orden, og vi vil drøfte internt hvad der gik galt, og hvordan vi kan gøre kundeservicen bedre fremadrettet.

Det er bestemt ikke fordi, at vi ikke har villet tage dig seriøst, men det skyldes at de 2 personer du har talt med er nystartede og under oplæring. De 2 personer er begyndt for 14 dage siden, og dit opkald var blandt de første de havde taget. Det var ikke en og samme person, men 2 forskellige.

Du havde lavet en bestilling idag, hvor varen desværre var blevet udsolgt. Vi forsøgte derfor at ringe tilbage til dig for at oplyse om den udsolgte vare.

Da du ringede tilbage var det altså en ny person, som er under oplæring der tog kundeservicetelefonen.

Grunden til at du oplevede kundeservicen som fjantet skyldes ikke manglende respekt for dig som kunde, men usikkerhed pga. hun var under oplæring. Hun kunne desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, og forsøgte at løse det ved at give telefonen videre, som så desværre heller ikke lykkedes med at hjælpe dig.

Vi undskylder at vi ikke kunne hjælpe dig, men vi håber på din forståelse for at vi alle må starte en oplæring et sted med en første kundeservice samtale.

Vi undskylder endnu engang at kundeservicen langtfra var i top, men vi håber at du trods alt ikke mister troen på os fuldstændig.

Vi håber du får en rigtig god aften.

Hilsen

Benjamin
AGOODSALE

Godt koncept, fede varer, billige priser, god service

Jeg har købt flere gange hos A GOOD SALE og har kun positive erfaringer. De har fede produkter, de har store rabatter på det meste og leveringen fungerer super. Jeg fik sågar besked fra Post Danmark om hvornår varen ville blive leveret - det har jeg kun oplevet før hos Nespresso.
A GOOD SALE er virkelig et premium koncept jeg varmt kan anbefale.

En tilfreds kunde

AGoodSale er i min optik et genialt koncept, med lækre mærkevarer til budgetvenlige priser, & hjemmesiden er dejlig nem & overskuelig.

Jeg aflagde min første bestilling & blev sat i udsigt, at der ville gå op mod 16 dage, før jeg ville modtage den. Positivt overrasket har jeg allerede modtaget varen, mere end en uge før forventet.

Firmaet yder en rigtig god & personlig service ved henvendelse til kundeservice.

Så herfra en stor ros for en rigtig god førstegangs oplevelse. Der er ingen tvivl om, at jeg forsat vil handle hos AGoodSale!

Gode mærker til gode priser

Jeg var uheldig at modtage et par sko i en forkert størrelse. Fik hurtigt svar på min mail, at de ville undersøge sagen og vende tilbage. Få dage efter havde jeg et par nye sko og AGS bad mig returnere de fejlleverede som pakke, og jeg ville få portoen krediteret. Meget positivt, da jeg helst ikke sender som brev. AGS er gode til at informere om sagsforløbet, så trods en fejl en positiv oplevelse og ikke sidste gang, jeg handler her.

Meget tilfreds...

Jeg har bestilt for første gang hos Agoodsale.dk. Der gik ca. 2 uger, som jeg var sat i udsigt, før jeg fik mine sko hjem.

Jeg modtog dem tirsdag, men desværre havde skoene en lille fejl.
Jeg tog et billede af det og sendte det på mail til deres kundeservice samme dag(tirsdag).
Torsdag ringede postmanden på min dør med et par nye sko... Det kalder jeg for klasse kundeservice!!

Selvom der var et lille bump i min første oplevelse med firmaet, så fik de med god service imponeret mig meget - jeg kan varmt anbefale dem =o)

Hurtig, præcis og billig

Agoodsale.dk er absolut anbefalelsesværdigt. Ikke alene er konceptet genialt, samtidig formår firmaet også at tilfredsstille mine behov som kunde. Jeg har for nylig købt et ur på siden (i øvrigt langt under den originale købspris), hvor betaling og levering skete helt uden problemer. Rent faktisk ankom min vare rigtig hurtig til mig.

+++++

AGOODSALE Details