Agulve reviews

Agulve reviews

7.9

Fantastisk flotte gulve

Agulve sleb og lakerede vores meget gamle gulve. Resultatet er utrolig flot, de er professionelle og flinke. Kan varmt anbefales.

Flotte gulve og god service

Har fået nogle rigtig flotte gulve. Det gik hurtigt, alt forløb som aftalt og ejeren er meget samarbejdsvillig, imødekommende og serviceminded. Dem kan du trygt vælge.

Fantastisk farvet oliering af gulve

Verdens bedste gulvmand er fundet...!

Vi har være igennem 2 meget uheldige oplevelser, men heldigvis fik vi anbefalet Allan og hans folk.

Vi har fået den bedste service - både ift. rådgivning, pris, indsats, finish, ihærdighed ALT - og det har været en genneført god oplevelse. Og ikke mindst - vi fået de flotteste gulve.

Helt som vi havde drømt om det - måske endda bedre...

Der er næsten ingen der har erfaring indenfor farvet oliering af gulve, men Allan har løst opgaven til perfektion.

Jeg kan varmt anbefale ham og hans folk!

Is Agulve your company?

Visit Agulve