Ahandyhand.dk reviews

Ahandyhand.dk reviews

6.7

Åbenbart en dårlig side for en elektriker.

Jeg har nu modtaget et brev, og sendt et brev på hver deres opgave. Men ingen tilbagemeldinger har jeg modtaget. Det har været spild af min tid.

2 stjerner: Lavt - En dårlig oplevelse men uden tegn på ond tro.

Super side

Står du med et projekt derhjemme eller er handyman så ville jeg klart anbefale siden. Har selv fået flere opgaver gennem siden både i haveservice og andre opgaver. Efter min mening er siden let at navigere i og det er hurtigt at finde og oprette opgaver.

Det er bare super godt

Det er super at man kan hjælpe og få hjæl til alt der er jo intet som er for småt eller for stort alt i alt bare en skide god idé :-)

Hurtig gode tilbagemeldinger på " Flyttehjælp ønskes"

Vi er meget tilfredse med alle de seriøse henvendelser vi har fået.
Flyttehjælp ligger prismæssigt på fra 100 kr til 130 kr, det kan INTET
FLYTTEFIRMA matche - så vi vælger KLART " ahandyhand.dk" - for
vi forestækker at flytte over flere dage - "stille og roligt" - hvor vi også
selv hjælper lidt til. Havde dog lidt problemer med at oprette profilen,
da vi havde fundet ud af hvordan og fik oprettet 3 profiler og fik høfligt
af redaktionen gjort opmærksom på dette.
Og det ER rigtig god kundeservice, som glæder os.
Så nu sletter vi de 2 og så har vi blot en profil.

Ønsker alle en god dag.

Venlig hilsen
Pia i København

Hej Pia

Tak for de fine ord :-)
Det var godt det lykkedes at få jer i gang. Vi håber at I får glæde af Ahandyhand.dk mange år fremover.

God platform til at få lavet sine ønsker af dem som tilbyder servicen...:-)

Det er en rigtig god ordning og system til hjælp for alle parter der vil have lavet noget eller yde noget.

Det simpelt sat op, opret dig som privat og beskriv din opgave/ønsker og få kontakt med folk i nærheden som tilbyder deres hjælp, men man skal ikke forvente at der bare kommer en til undsætning med det samme eller hvis man er betalende kunde hos ahandyhand.dk der kommer opgaver hele tiden, det kan man jo heller ikke forvente nogen andre steder..

og det fungere faktisk rigtig godt og man kan få klar besked samt det både for den enkelte er godt med pointsystem som fungere sandfærdig og for den der udøver servicen, da alle har ret til at give deres stemme og svare tilbage på den, så alle selv kan vurdere den enkelte opgave der tale om.

og så kan man finde næsten alle salgs folk til rådighed indenfor det man ønsker at få lavet...

mvh www.H2S.dk

Super service fra ahandyhand.dk

Jeg synes at ahandyhand.dk er MEGET seriøse. Jeg har skrevet en del med dem og kommet med idéeer som de har taget godt imod.

Jeg har dog oplevet, at når jeg byder ind på opgaver, så er der nogen mennesker der ikke svarer tilbage. Det synes jeg, er en selvfølge at gøre. Og det er jo ikke noget ahandyhand.dk kan gøre for.

Hej jonathan

Tak for den fine bedømmelse, og dine forslag.

jeg kan ikke huske om jeg har nævnt det for dig i vores dialog, men vi er faktisk ved at lave tiltag for at sikre at folk besvarer deres beskeder. Første del er allerede rullet ud, og i løbet af de kommende uger kommer de sidste tiltag også ud.

Det vil sikre at vores brugere ikke skal spilde tiden på de handyhandere som af den ene eller anden grund ikke er så aktive, og der med skulle svarprocenten gerne stige markant.

Useriøse brugere..

Oprettede en profil og søgte hjælp til en ret simpel opgave. Fik dog ingen henvendelser hvilket så er hvad det er.

Efter lidt tid begyndte jeg at skrive til nogle forskellige der søgte opgaver indeholdende det jeg sku ha lavet i mit område ( Træarbejde )

De var alle vældig intresserede og noget de sagtens kunne indtil de fandt ud af det kun var noget der tog et par dage så svarede de ikke mere ...

De havde endda under deres beskrivelse skrevet at de søgte alle opgaver store som små.

Men det her var åbenbart for småt..

Tror jeg skrev til en 5-6 stykker før jeg opgav.

Så egentlig fungere siden vel mere eller mindre kun for folk der søger længerevarende arbejde.

Ku vel ha anmeldt det til deres kundeservice at de profiler ikke var seriøse brugere åbenbart ... Men set i lyset af de forholdsvis "få" aktive brugere der er ville det næppe for nogen konsekvenser.

Konceptet er fint nok det fungere bare ikke helt

Enten tilbyder man arbejde som beskrevet eller også gør man ik!

Hej Tupper

Jeg er ked af at høre om dine oplevelser, men jeg kan forsikre dig om at du har været uheldig. Vi har mange handyhandere som er interesseret i små opgaver. Mange af vores handyhandere har jo fast arbejde, så de er mest interesseret i de små hurtige opgaver.
Jeg ville ønske at du havde kontaktet os, så kunne vi have gjort en indsats for at finde nogle gode handyhandere til dig, og rusket lidt op i dem som ikke gad løse din opgave.
Jeg vil dog oplyse at de fleste har størst succes med at oprette en opgave på ahandyhand (frem for at skrive til de enkelte) det sikrer nemlig at opgaven sendes ud til alle vores handyhandere, og dermed får man svar fra de proaktive handyhandere som ér interesseret i opgaven.
Jeg håber da at du vil give ahandyhand.dk en chance igen, og hvis du gør...... så giv supporten et kald på 5325 7800 hvis du oplever problemer.

ahandyhand.dk virker faktisk....fik løst en hasteopgave

En god veninde bad mig om at gennemlæse en række tekster, som skulle sendes videre til hendes arbejdsgiver næste dag. Men da jeg ikke selv havde tid, blev jeg anbefalet at kigge på ahandyhand.dk. Efter lidt bladren frem og tilbage fandt jeg faktisk en super flink fyr, som fik klaret hele opgaven til punkt og prikke. Måske var jeg bare heldig men jeg kan varmt anbefale andre at tage et smut forbi ahandyhand, hvis man har et job der haster.

Hej Penelope
Tak for den fine bedømmelse.
Godt at høre at ahandyhand.dk også bruges i forbindelse med distancearbejde.

Genialt :-)

Søgte akut rengøringshjælp...og fik det :-) Skulle ikke undre mig, jeg 'vender' tilbage til jer, hvis jeg får brug for hjælp igen!,

Hej Anne

Tak for den fine bedømmelse, vi håber selvfølgelig at du vender tilbage.

Spild af penge komplet useriøst

Ahandyhand's plat form er i sig selv en god ide. Men når man ripper folk for penge for en service der ikke er eksisterende er det nærmest plattenslageri. Du får måske en eller 2 seriøs henvendelser ud af 100 og i sidste ende bliver de nok ikke til noget irl. Siden lever af sine kunder = håndværkerne men dømmer dem og bortviser dem på grundlag af utilfredse kunder. Dette burde være mellem kunde og håndværkeren. hvem kan sige sig fri fra en utilfreds kunde eller anden personer der sku bære nag? og hvor tit hører de måske fra alle de tilfredse kunder? ahandyhand er jo kun en reklameside med kontakt mulighed, Ikke en en formidlings side der æder sin del af kagen før den sender pengene videre. Men det er nok meningen i det lange løb.

Hej Kim

Du kontaktede os på supporten for at få slettet en af dine bedømmelsr, som du mente var dårlig og unfair. Vi nægtede at slette den dårlige bedømmelse, og du sagde til os at hvis vi ikke slettede din dårlige bedømmelse ville du ikke være kunde hos os længere.
Vi er naturligvis kede af at miste en betalende kunde som dig, men som vi informerede dig om da du kontaktede vores support, så kan og vil vi ikke slette brugernes bedømmelser.
Bedømmelser er med til at give brugerne en ide om hvordan handyhanderne er, og så hjælper det jo ikke noget hvis vi går ind og sletter negative bedømmelser hver gang en profil skriver og beder os om det - præcist som du gjorde.
Selv om vi selvfølgelig er kede af at miste en betalende bruger, så står vi ved at gennemsigtigheden er afgørende, og vil ville ikke slette dårlige bedømmelser.

Ahandyhand.dk

Spild af penge

Spild af penge at lave et abonnement, ikke en eneste henvendelse.

Hej Thomas

Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse, måske er der gået noget galt, måske skal noget optimeres.... så jeg håber at du vil kontakte os på support@ahandyhand.dk

Lynhurtig service!!

Det er bare en superfin ide!
Jeg havde et akut elektrisk problem i mit hus, og valgte at prøve 'ahandyhand.dk' for første gang.
Gik på nettet og fandt en hjælper som ringede tilbage efter to timer. Han boede endda 200 meter nede af gaden, og var hos mig i løbet af 10 minutter - og løste problemet til stor tilfredshed indenfor 20 minutter.
Jeg honorerede ham med kr 200 for hans lyn indsats!
Jeg kan varmt anbefale 'ahandyhand.dk' og de service ydelser der bliver reklameret med, og vil helt sikkert bruge sitet igen. Mange 'Likes' fra mig og min familie!

Hej Ole

Tak for de rosende ord, og tak fordi du tog dig tiden til at bedømme os her på TrustPilot.

Perfekt fino ligeud

mulighed for at finde gode billige kontakter

Hej Jørgen

Dårligt

Iden er god nok men når de folk der er oprettet til og ville hjælpe og få ex i mit tilfælde 150,- i timen ikke svare når de står som aktiv er det for dårligt.
Når man så skriver til ahandyhand.dk for og gøre opmærksom på det, for man heller ikke svar fra dem.
min ide til deres side, luk den ned da det er nemmer at finde folk til at hjælpe med ex male ardejde i telefonbogen.

Hej Lars

Vi er opmærksomme på at nogle handyhandere ikke svarer på deres beskeder, men præcist som ved email og f.eks. den blå avis, så er det ikke muligt forr os at tvinge folk til at besvare deres mails.
Vi har dog allerede lavet tiltag for at motivere handyhanderne til at svare, f.eks. ved at lave en count down så de skal svare inden et vist antal timer.
Vi er dog klar over at dette ikke er nok og derfor arbejder vi netop nu på at få frasorteret de handyhandere som ikke svarer i tide, således at brugere som dig ikke skal besværliges med at skulle skrive til en handyhand som måske slet ikke svarer.

fantastisk hjemmeside til at finde hjælp til små opgaver i det daglige

er lige gået i gang med at bruge denne side til at finde hjælp til diverse små opgaver.

indtil videre synes jeg den er helt fantastisk. Jeg har længe ledt efter noget lignende.

Hej Peter

ahandyhand.com ApS Details