Ahaservice reviews

Ahaservice reviews

7.6

Top service

skulle have service på min tumbler og vaskemaskine efter jeg var blevet snydt af min tidligere servicecentral.

aha kommer med det samme og har delene og en super service fra behagelige service teknikere.

Kan klart anbefales

Hurtigt og effektivt

Skulle bruge et nyt piskeris til vores Braun. Checkede først Tyskland (det er jo normalt billigere), men de sendte kun indenfor Tyskland. Ringede så til Ahaservice, fik hurtig og klar besked om pris, forventet levering og betingelser. Alt fungerede, eneste årsag til den manglende 5. stjerne er at prisen blev DKK 20 højere end lovet og at det tog én uge længere at levere. Men jeg kommer igen næste gang jeg har brug for en reservedel.

De har de reservedele, man skal bruge

Kontakt til firmaet via telefon og deres betjening = * * * * * (5 stjerner), du behøver ikke at kende alle detaljer om reservedelen - de kan guide dig frem, til den del du skal bruge.
Bestilling = * * * * * (5 stjerner)
Betaling = * * * * (4 stjerner), kun med forudbetaling via net-bank
Levering = * * * * * (5 stjerner)
Support = * * * * * (5 stjerner)

Reklamation (RMA) = ikke bedømt

Is Ahaservice your company?

Aha-Service ApS Details

AHA Service, Reparation af hårde hvidevare, samt salg af reservedele.

Visit Ahaservice

We live here: Klokkestøbervej 27