Airtiki reviews

Airtiki reviews

7.4

Formidabel service og gode priser

Jeg har to gange bestilt ferie gennem Airtiki og har KUN godt at videregive. Sidste rejse gik til Zanzibar... Airtiki har planlagt flyrejse og en del af opholdet - og har ramt fuldstændig i øjet i forhold til vores ønsker og behov. Da vores søn fik skoldkopper op til rejsen, og vi var i tvivl om, hvorvidt vi overhovedet kunne komme med flyet, stod Airtiki på hovedet for at hjælpe os - også efter lukketid. Jeg kan kun anbefale andre, at booke gennem Airtiki. Begge mine rejser har været til rigtig gode priser.

Is Airtiki your company?

Airtiki Details

Billige flybilletter til hele Verden. Søg selv flybilletter, fly og rejser. Eller ring til os på 33 66 90 00, vi hjælper meget gerne.

Visit Airtiki