Ajabajakids reviews

Ajabajakids reviews

7.0

Rigtig øv! oplevelse!

Jeg handlede hos dem, sidste dag siden var åben. Det har jeg i dag fortrudt!

Efter en lille uge kontakter jeg dem via deres mail, for at høre hvad status er, da der står at der er 2-3 dages levering og jeg endnu ikke havde modtaget mine varer. Jeg kontaktede dem løbende - både via mail og pr telefon - uden held! Jeg endte med at gå ud at købe den ene vare et andet sted, da jeg stod og havde brug for den. Efter 14 dage dukker den ene af de 2 varer op, som jeg havde bestilt. Og selvfølgelig den vare jeg havde været ude at købe = jeg nu står med et par støvler jeg ikke kan bruge :/ Den anden vare var (åbenbart?!?) udsolgt, men ikke et ord om det - ikke engang på den vedhæftede faktura - der var den blot slettet fra. Jeg ærger mig SÅ meget over at jeg handlede hos dem, for har lige smidt 600 kr ud af vinduet og kan set langt efter den anden vare jeg har købt, da den også er udsolgt andre steder fra.

Super dårligt at de lukker og slukker trods de ikke har sendt de bestilte varer ud!

Så fin butik

Lækker svensk butik med dansk personale.

Har handlet der ca 10 gange altid fine varer til gode priser. Hurtig levering og perfekt lagerstyring.

Fornem og hurtig service - kan klart anbefales

Fornem og hurtig service - kan klart anbefales.

Manglede mål på sko, sendte mai med spørgsmå herom og fik hurtigt svar - købte efterfølgende både sko og bukser, så kom med poste få dage efter.

Hurtig levering og fin service.

Har flere gange handlet hos Ajabaja. Hver gang har været en rigtig fin oplevelse.
De har enda ringet til mig fra Sverige , hvis de var i tvivl om min ordre.
Jeg vender helt sikkert tilbage ;o))
Mvh Anne Gry

TOP karaktér

Har ofte handlet hos Ajabajakids.
De er Super hurtige til at ekspedere ordrene - selv under udsalg.
Super kundeservice hvor alle forstår dansk :)

Købte støvler m.m. hos Ajabaja ved udsalgsstart - ville kun have støvler hvis de havde de korrekte mål. Fik svar fra kundeservice rimelig hurtigt, og fik en dejlig pakke med posten i dag - med korrekte størrelser og hele ordren - trods udsalg.
Har handlet her før med samme fine service.

Is Ajabajakids your company?

Ajabajakids Details

Barnkläder AjaBaja - Funky, Trendiga, Coola, Roliga, Härliga, Tuffa Barnkläder. Online shop

Visit Ajabajakids