Akademiskboghandel reviews

Akademiskboghandel reviews

5.2

Lorte service!!!!

Vi er tre piger der har bestilt bøger for over to uger siden, og vi har stadig ikke set skyggen af dem. Trods mange opkald og mails, er det stadig ikke lykkedes at komme i kontakt med dem. Så lad være med at bestille fra dette lorte firma!!

Akademisk Boghandel er stedET at købe faglitteratur!

Jeg lærte Akademisk Boghandel at kende, da jeg studerede, og allerede dengang indså jeg hurtigt, at man, hvis man har brug for specielle fagbøger, der er trykt i meget små oplæg, så er det stedet, man må søge og handle. Man får en dybt professionel vejledning og hjælp, og de skyr intet for at hjælpe én til at få fat i de mest "umulige" bøger! Så har du til dine studier eller dit arbejde brug for meget specielle fagbøger, kan du ikke komme udenom Akademisk Boghandel!

Levering tager 2-3 uger og de er umulige at komme i kontakt med.

Jeg har nu to gang bestilt bøger gennem akademisk boghandel. Begge gange var meget dårlige oplevelser. Første gang kom bøgerne først 20 dage efter vi havde bestilt. Anden gang annulerede jeg ordren efter 2 uger da jeg havde brug for bøgerne med det samme.
Jeg var dum nok til at tro det kun var en enkelt svipser fra deres side, men det viser sig at, det er normalen, hvis man er dum nok til at bestille online hos dem.
Yderligere er de umulige at komme i kontakt med. Man kan ringe, skrive faxe, altsammen uden resultat. Den arrogance overfor kunderne er mig hidtil uset.
Jeg vil aldrig anbefale Akademisk online til nogen. Lad være med at bruge det!!!!

Hjemmesiden gav problemer men handlen gik fint

Da jeg skulle oprette en bruger på hjemmesiden fik jeg gentagne gange fejlbeskeden "Du skal udfylde alle felter med *", selvom jeg havde udfyldt alle de stjernemarkerede felter og mere til. Det viste sig, at jeg havde angivet en ugyldig e-mail-adresse, men det var ikke lige til at læse ud fra fejlbeskeden.

Ellers forløb handlen fint. Dagen efter bestillingen fik jeg en e-mail om at jeg kunne afhente bogen i den valgte filial. Jeg afhentede bogen i Panum-afdelingen næste dag altså 2 dage efter bestillingen i alt.

Fuldstændig uacceptabelt!

For over et år siden bestilte jeg en bog hos akademiskboghandel.dk, som skulle være en fødselsdagsgave.

Først da jeg havde bestilt bogen, opdagede jeg, at der stod 2. bind og det var ikke lige det, jeg skulle bruge. Jeg forsøgte at annullere med det samme, som man jo kan gøre det på de fleste hjemmesider. Dette kunne imidlertid ikke lade sig gøre, hvorfor jeg straks ringede og annullerede.

Det var i orden, fik jeg at vide.. Men 2 dage efter modtog jeg bogen allligevel. Jeg sendte den tilbage med postbudet med det samme og ringede for en sikkerheds skyld til firmaet og fortalte om fejlen, bare så de ikke skulle hæve fra min konto. Det var i orden, fik jeg at vide..

Men en uge efter kunne jeg se i min netbank, at de havde hævet pengene fra min konto. Så fulgte flere telefonsamtaler, altid flinke medarbejdere, men problemet er, at de stadig har mine penge.

Jeg var dengang ikke vidende om, at jeg kunne have fået min bank til at hive pengene tilbage. Firmaet bad mig om et kontoudtog fra min bank og det fik de. Men da jeg senere ringede for jeg ved ikke hvilken gang, sagde de, at de ikke havde modtaget noget kontoudtog og hver gang kommer de med en masse udflugter, der går ud på, at de har fået nyt system, så de ikke kan se min betaling nogen steder, men jeg skal bare vente og se tiden an... En af gangene fik jeg at vide, at jeg nu var kommet til den rette person (i bogholderiet), som helt sikkert kunne løse problemet for mig, jeg skulle bare lige vente og se tiden an igen...

Nu er det jo ikke en formue, jeg har brugt på den bog. Men jeg synes, at det er uacceptabelt, at de bare trækker penge fra min konto uden at der foreligger nogen handel og så kører mig rundt i manegen på den måde. Hvis det ikke er tyveri, er der så nogen, der kan forklare mig, hvad tyveri er?

Jeg vil foreslå, at man placerer sine ordrer et andet sted.

Birgitte

Min ordre blev pludselig ændret! Til sidst annulleret

Bestilte en forholdsvist sjælden lærebog sidste år som akademisk boghandel havde ca. 15 dages leveringstid på.

Lidt tid efter forventet levering opdagede jeg at min ordre online havde skiftet (!) til en HELT anden bog, trods jeg tidligere fik en korrekt e-mail bekræftelse!
Handelen endte med at akademisk boghandel valgte at annullere min ordre uden mit samtykke, efter jeg gjorde dem opmærksom på fejlen.

Tilbage sad jeg ganske utilfreds. Deres priser er ellers meget rimelige, men forudsætter naturligvis at de kan levere!

Fuldstændig uacceptabelt!

Leveringstid er et relativt begreb. Hvis du skal bruge dine skolebøger inden din skolegang er slut, så er det ikke Akademisk Boghandel du skal benytte!

Én bog bestilt d. 20. Juli 2009. I dag d. 12 august har vi fået nok og vil afbestille - 7 opkald til hhv. 35 32 68 08 og 35 32 68 09 som står på deres site gav ingen resultater, så jeg smuttede en tur på CVR og slog dem op. Søreme så om der ikke står at de er UNDER KONKURS!!! Ergo er det nok ikke lige stedet at handle. Nu får jeg først blod på tanden, og finder et andet telefonnummer inde på CVR: 35 32 68 06, og her er der gevinst. Telefonen bliver taget, og jeg får anulleret min ordre.

Kort sagt - du skal ikke engang overveje at købe dine ting hos Akademisk Boghandel!

Is Akademiskboghandel your company?

Akademisk Boghandel - Biotek Details

Visit Akademiskboghandel