Aktivtraening reviews

Aktivtraening reviews

4.4

penge bliver trukket til tiden, MEN man får IKKE varerne til tiden, ØV!

Jeg bestilte aktiv traening, hvor jeg blev trukket penge til tiden, men jeg da jeg skulle have mit første blad fik jeg det ikke. der gik lang tid før jeg fik det samt mit andet blad fik jeg også sent. da jeg bestilte mit blad skulle jeg få en velkomst gave. Den gave fik jeg også først efter 2 månneder. hvor det blev lovet at jeg ville få det 3 uger efter det blev trukket på min konto.
rigtig træls oplevelse og dårlig service, synes jeg.

har afbestilt mit abonnement.

Ikke hvad jeg forventede

Havde abonnement på ifom, som er en besynderlig blanding mellem et dameblad og noget der skal forstille et sportmagasin. Men valgte istedet aktiv træning. Det er så et herreblad blandet med sportsmagasin. Underlig kombination, men det virker som om at bladet primært henvender sig til mænd (og i form kun til kvinder). Hvor er bladet der henvender sig til dem der dyrker sport, mænd og kvinder?

Elendig kundeservice

Der må være noget de ikke kan finde ud af. Jeg fik et prøve abb. med 2 numre af aktiv træning. Efter nummer 2 kontaktede jeg kundeservice for at opsige abb. Da jeg måneden efter modtog endnu et nummer kontaktede jeg kundeservice igen hvor de sagde de ikke havde modtaget min opsigelse og at jeg skulle betale det modtagne blad. Med bladet var der kun 1 girokort hvor man skulle betale for 3 numre af bladet (ca. 192 kr), så det gjorde jeg. Nu 14 dage efter betalingen er sket modtager jeg et girokort, på 64.95 kr, fra dem hvor de siger at jeg skal betale for nummer 4, som var det 3. blad jeg modtog, men som jeg altså betalte med det girokort der var med bladet (senere viste de sig dog at girokort bare kunne smides ud da det er et automatisk system der sender det, kunne dog godt gøres bedre). Så vidt jeg kan se er det dem der skylder mig penge og ikke omvendt. En skam man ikke kan give 0 stjerner.

Virker men langsomt

Bestilte introtilbud på Aktiv Træning og har fået blad og gave som forventet. Dog tog det lidt lang tid, men det er vel ris til egen røv, at de ikke er hurtigere til at få kunderne i folden.

Godt blad - elendig mailservice & website

OPRINDELIG ANMELDELSE:

Bladet er godt, men nu har jeg et par gange skrevet til med med spørgsmål ang. træning og produkter, de har bragt de bladet, men jeg har ikke fået svar fra dem. Det skal dog siges, at jeg tidligere har fået svar fra dem, så jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke har de seneste gange.

NY ANMELDELSE:
Bladet er stadig rigtig godt, men deres mailservice er virkelig så elendig, enten får man ikke svar, og får man så svar, får man at vide, at de ikke har tid til at besvare.

Websitet er virkelig også til at lukke op at sk*de i. Det er langt bag ud i forhold til iForm.

Is Aktivtraening your company?

Visit Aktivtraening