Akvariefisk reviews

Akvariefisk reviews

5.2

Med plads til forbedring

Konceptet og selve sitet er virkeligt godt. Det har formået at blive samlingspunktET for hobbyakvarister, hvilket gør sitet virkeligt virkeligt stærkt qua sin mange brugere og store mængde opsamlet viden. Det er dejligt overskueligt og brugervenligt med mange gode features.

Administrationen af sitet lader dog meget tilbage at ønske. Der er stor nedetid og administratorerne tér sig langt mere som pedantiske politibetjente end guider og vejledere for brugerne. Det er mange af de utilfredse brugers oplevelse, at kritik er ilde hørt og profiler slettes for et godt ord. Siden synes også at være langt mere til for annoncørerne end brugerne; "annoncørerne skal være her, brugerne må være her", er efterhånden et mantra, som har bredt sig i folkemunde.

Den dag, at ejeren får styr på nedetiden og udvalgt nogle admins, der evner at agere i sitets interesse mere end i deres egne, er der i min optik ikke grænser for, hvad dette site kunne udvikle sig til.

Jeg er personligt rigtig glad for stedet og håber derfor virkeligt, at de snart kommer ind i kampen, før de får skræmt hele grundlaget væk for deres eksistens.

Da man ikke kan give halve stjerne, giver jeg 3, samt et lille bonusopråb: Stram op!

Uintelligente admins

Jeg skrev noget derinde som en admins misforstod,det resulterede i 4 private beskeder fra ham hvor han svinede mig til og for hver af dem bedyrede jeg min uskyld og prøvede at forklare ham han havde misforstået det.
jeg gider ikke finde mig i den slags og lukkede min profil derinde men det stoppede i kke admins for han fortsatte med at svine mig til først på andre forums både i hans egen og i hans kones profil uden hendes tilladelse,han fik så lukket hans og konens profil på det ene forum for udover at svine mig til gav han også ejeren af siden en omgang.
Bagefter fortsatte han med at svine mig til på en facebook profil jeg har men som jeg ikke benytter og da det ikke lykkedes ham fortsatte han med at svine mig til på min mail adr også.
kan kun konstatere at denne admins iq ligger væsentlig under dørkarme niveau,det er en ok side med gang i salgs annoncerne og jeg sponsorerede en fisk derinde for at hjælpe siden og havde næsten skaffet dem en forhandler sponsor men alt dette blev stoppet pågrund af denne admin.
Håber ikke hele befolkningen omkring nakskov er lige så uintelligente som denne person.
Det er sku synd for siden at den skal styres af sådan et arrogant fjols,sidens ejer [navn fjernet]) er dog en yderst sympatisk type som ikke er skyld i hans admins manglende respekt for andre eller hans manglende forståelse eller læse evner der gør han reagerer som han gør.

Den går ikke omkring viden

Siden bruges af en flok mennesker der har læst en bog og tror de ved og kan alt.

Ud over det er siden god til køb og salg af udstyr og fisk.

En sammenspist gruppe

Desværre ikke en side for nybegyndere, idet alle tror de ved det hele..Ofte misinformation. forhandlere/sponsorer blander sig i debatter, hvilket nok kun er til deres fordel (penge)
Siderne er ekstremt ustabile, og går ofte ned :-(

For mange brugere

Der er alt for mange meninger om tingene på siderne, fordi der er så mange brugere og jeg vil give olev ret i at der er mange der tror, at det de siger, er absolut det rigtige.
Siderne er meget ustabile og nogle af deres regler og betingelser er fuldstændige uforståelige.
Dog skal de havde to stjerner fordi det er et godt koncept og de har fået tiltrukket mange brugere og der er da også ting, man godt kan bruge på siderne.

Ikke 100%

Det er en god side at snakke med andre akvariefolk på, samt at finde løsninger på problemer og spørgsmål. Men man skal ikke tage alle svar for gode svar, der en mange imellem som udtaler sig om ting som de ikke har styr på. Admin's på siden er af en meget svingende kvalitet, og desværre tror mange af dem at de kan alt om akvarie bare fordi de er blevet admin på siden. Dette synes jeg sætter kvaliteten væsenligt ned på siden.
Der går meget lang tid imellem at der sker noget nyt på siden, sådan rent teknisk set. Så jeg vil give Olav fra Århus ret en god del af vejen men en stjerne er for lidt. Jeg giver den 3 da man ikke kan give halve, ellers havde den fået 2,5

Perfekt side

Dejlig side med masser af gode informationer.

Lidt op og ned

Siden, som faktisk er 3 sammenlagte sider, har i længere tid lidt under tekniske vanskeligheder, men fungerer dog acceptabelt. Der er masser af artikler, dog af stærkt varierende kvalitet, og et meget aktivt forum. Forummet er præget af, at der er brugere på alle niveauer, hvilket godt kan sætte tålmodigheden lidt på en prøve.
Det er dog ikke til at komme uden om, at det er DKs langt største og mest aktive side, og vanskelig at komme uden om.

Is Akvariefisk your company?

Visit Akvariefisk