Akvarieudstyr reviews

Akvarieudstyr reviews

3.4

Ingen respons....!!!!

Bestilte en reservedel til et akvarie, og der stod det blev leveret inden for 5 dage, men det er ikke dukke op. Ej heller svarer de på mails.

Aldrig mere!

Bestilte Søndag d. 15/9-2013 via hjemmesiden. Da jeg fik ordrebekræftelsen, stod der et andet firmanavn på, temmelig forvirrende!
Allerede tirsdag fik jeg besked om at min pakke lå til afhentning, dejligt hurtigt! MEN da jeg får læst beskeden igennem, har GLS afleveret pakken i den forkerte pakkeshop!
Jeg ringer til Minizoo/Akvarieudstyr.dk, som ligger alt ansvaret fra sig og oplyser at jeg da selv må ringe til GLS og høre hvad der sker, men mener ikke det er mit ansvar, så de ringer selv til dem. Beskeden lyder, at man ikke ved hvad der er sket, men at pakken bliver hentet derfra onsdag og bliver leveret ud til rette pakkeshop. Jeg er lidt utilfreds med deres ligegydige holdning og får 10% på min bestilling.
Onsdag eftermiddag da jeg forsøger at spore min pakke, kan jeg se at den stadig ikke er hentet og sendt til rette pakkeshop. Jeg ringer til Minizoo, som lover at ringe tilbage, når de har talt med GLS. Hører intet fra dem og ringer så selv tilbage. Svaret er, at GLS selv ringer til mig. Dette opkald får jeg aldrig og ringer så selv til GLS. De er fortsat igang med at få fat på chauføren og vil ringe tilbage. Det sker igen ikke og jeg ringer til dem endnu en gang. Denne gang har de lige fået besked fra chauføren, at man i pakkeshoppen ikke har pakken og at man faktisk ikke ved hvor den er. Men man lover dog at den kan komme ud til rette pakkeshop torsdag. Hvordan kan man love det, når man ikke ved hvor pakken er?
Jeg ringer derefter tilbage til Minizoo/Akvarieudstyr.dk og oplyser at nu er pakken væk. De ringer senere tilbage med besked om, at de selv kommer ud med min bestilling senere. Stort plus! MEN da man kommer med filteret får jeg besked om at de har ét filter til mig. Jeg spørger om der ikke er 2 i pakken da det er det jeg har bestilt, jo jo det var der skam. Naiv som jeg er, tjekkede jeg det ikke med det samme og da jeg så åbner pakken, er der kun 1 filter i. Jeg havde bestilt en pakke med 2, det er oplyst både på ordrebekræftelsen og pakken som filteret var i.
Torsdag morgen ringer jeg igen til Minizoo/Akvarieudstyr.dk og oplyser at der mangler et filter. Jeg bliver af Morten beskyldt for at lyve! Det kunne ikke passe, for der var altid 2 i pakken.Fint nok, men fakta er, at der kun var 1 stk. i min pakke. HVORFOR tjekker man ikke sådan noget inden man leverer det?
Men jeg er tydeligvis en løgner ifølge Morten og han siger opgivende at nu vil han bare refundere alle mine penge. Men jeg er sådan set bare interesseret i at modtage det filter jeg mangler og som jeg har betalt for. Jeg får lovning på at dette sendes til mig med posten. Jeg forventer at modtage det inden for et par dage.

Om der er gået noget galt med kommunikationen mellem Minizoo/Akvarieudstyr.dk og GLS ved jeg ikke. Men Minizoo skal simpelthen tage ansvar og droppe deres ligegyldige holding og så skal man ikke beskylde kunderne for at lyve.

Var egentlig oppe på at give dem flere stjerner, men da jeg blev beskyldt for at lyve, mistede de dem alle!

Jeg handler ALDRIG her igen!

Supergod service

Fandt det jeg præcis søgte.. Havde kigget mange andre steder, men uden held.. Så faldt jeg over dette firma, og der gik maks nogle arb. Dage og så havde jeg det jeg havde brug for..:)

Simpelthen for ringe!

Jeg bestilte foder før påske, det kom ikke og jeg ringede for at høre hvorfor. Det var ikke på lager!? Det er en alt for dårlig service ikke at gøre opmærksom på det! Jeg fik af vide, at de nok fik det hjem dagen efter og jeg så ville få det med posten den kommende lørdag, der kom ikke noget og jeg fik ikke besked om det.

Ringede i dag og det er stadig ikke kommet på lager, ufatteligt at man kan drive en virksomhed der har en så elendig service, eller mangel på samme!

Jeg kan ikke anbefale stedet overhovedet. Øv, at jeg ikke lige tjekkede herinde først.

Fin handel

Alt fint. Varen kom hurtigt og prisen var vel ok.

god hjemmeside

God side med svar på en masse ting, og rigtig gode priser til os akvarister!

Aldrig nogensinde har jeg oplevet så elendig service!!!

Jeg købte d. 11 november en højtrykspumpe til mit terrarie på akvarieudstyrs hjemmeside. Varen var ikke på lager, men der stod at den ville komme hjem i løbet af 16 dage. Samme dag fik jeg en mail om at varen var på lager alligevel og jeg kørte ud og hentede den.
Pumpen så temmelig slidt ud da jeg hentede den og da jeg kom hjem viste det sig også at den ikke virkede. Jeg ringede så og fik af vide at de havde en anden jeg kunne få den byttet til. Nr. 2 pumpede hentede jeg lørdag, og da jeg kom hjem virkede den heller ikke. Jeg ringede igen og fik at vide at de havde en 3. jeg kunne bytte til.
Endnu en gang kørte jeg ud og fik den byttet til en anden som så også viste sig ikke at virke!! Alle pumper så temmelig slidte ud, om de så har fået fugt eller har været brugt er ikke til at sige.

Fjerde gang jeg var derude krævede jeg at der blev bestilt en helt ny og jeg fik af vide at der ville gå 10 dage. 14 dage efter ringede jeg og spurgte, hvor pumpen blev af og fik af vide at den ville komme ugen efter. 10 dage senere ringede jeg igen og fik af vide at den burde være der ugen efter igen, hvorefter jeg intet hørte. Så ringede og fik af vide at ordren var forsinket fordi at der var nogle andre ting som også skulle med hjem og det ville være for dyrt kun at tage min pumpe hjem!! Jeg fik så overbevist ejeren om at de ting der manglede for at min pumpe plus lidt andet kunne blive sendt, måtte blive eftersendt og han fik mit telefonnummer og ville ringe efter at han havde snakket med grossisten. Det var lidt før jul!!
I mandags næsten 2 måneder siden jeg købte min pimpe, kørte jeg ud til akvarieudstyr og krævede at få mine penge tilbage. Heldigvis var det ikke noget problem, hvilket jeg mildest talt var lidt overrasket over.

Aldrig nogensinde har jeg oplevet så ringe en service, og hver gang skulle jeg selv ringe for at få besked. Hvis jeg så bare kunne have fået af vide at de ikke ville kunne sige hvornår min pumpe ville komme hjem så ville jeg have købt den et andet sted. Igår bestilte jeg den på exotiskedyr.dk og fik i dag at vide at den blev sendt og formentlig ville være fremme i morgen, se det er service!!

Men helt absurd dårlig behandling jeg har fået af akvarieudstyr og jeg vil til hver en tid fraråde alle at handle der!!!

Rent til grin

Bestilte vare for lidt over 1000 kr. efter 14 dage havde jeg intet hørt om hvornår de kom. ringer ind og afbestiller min vare og håber så at mine penge bliver frigivet. Der går et par dage, ringer ind og høre om det er afbestilt de siger ja og jeg spørger om hvorfor mine penge så ikke er frigivet. Det ved de ikke men de vi undersøge det og vende tilbage til mig. Der går 2 dage jeg ringer igen og spørge, de siger nu at jeg skal snakke med min bank om det. Ringer til banken og spørge hvordan de kan blive frigivet. De siger at butikken skal sende en fax til deres kort afd. om købet er afbestilt og lidt andre infomationer. Ringer igen til akvarieudstyr og sige det manden i den anden ende. han siger igen at det er banken og at det er noget om gebyre osv. han nægter ligefrem at sende en fax til dem.
Sådan en lorte butik!
Værste service nogen sinde!!!!

Denne butik er en joke

Bestillte et aqua el nanoakvarie til 269:- det var ikke hjemme,2 uger senere er det hjemme til en pris over de 600:- som de ville hæve fra mit konto.
Lidt utrolig prisstigning da det samme akvarie koster ca 269:- i hele europa,købte mit i tyskland til ca 250:-

God service og pris billig !

Jeg bestilte et aquael 70 liter hjørne akvarie og fik det allerede dagen efter. De er rigtig søde og giver god vejledning. Har handlet adskillige gange og erfaret at de ikke er skyld i hvis varen bliver lidt forsinket - de er meget billige og man får altid hvad man bestiller.De har et kæmpe udvalg og er nok de bedste i nye produkter.

Under al kritik

Bestilte noget udstyr i for 3 måneder siden. Jeg annullerede bestillingen en uge efter, da jeg ikke havde modtaget varerne - der stod som værende på lager. Hørte ingenting - nu 3 måneder senere sender de varerne og trækker penge på mit kreditkort - totalt amatøragtigt.

Rigtig dårlig shop

Denne butik sælger brugt udstyr som nyt,købte div. ting og et varmelegeme der var beskidt sidste gang jeg handler her

Generelt god handel...

Jeg bestilte i butikken et Juwel Trigon 190 l. akvarie og fik at vide, at det ville komme en uge efter, om fredagen - Og ganske rigtigt. Et opkald fra Akvarieudstyr.dk og jeg kunne hente mit akvarie som aftalt. God service og de var endda så flinke at bære det ud i bilen for mig. Det kan man næppe klage over :-)

Generelt gode priser og et bredt udvalg. Eneste lille minus er, at mange af deres varer på hjemmesiden ikke er på lager. Dette er en skam når man er en utålmodig køber, som falder for prisen ;-)

Man kan ikke altid regne med leveringsdato

Jeg bestilte et akvarie på siden som ikke var på lager, men stod til 6 dages lev. Der udover bestilte jeg andet akvarieudstyr. Efter 14 dages mail frem og tilbage, droppede jeg akvariet, da de ikke kunne levere inden for overskuelig fremtid. Mine andre varer kom og var fine og var forsvarligt pakket ind. Jeg fik også hurtig og høflig svar på mine mails. Jeg vil dog ikke handle der igen, da jeg har fundet en anden akvariebutik som altid har hvad der er på deres site.

Brugt!

Denne virksomhed sælger brugte varer! jeg købte et armatur af dem med nogle pærer og armaturet var meget slidt ledningen havde ridser, man kunne tydeligt se at det havde haft en anden ejer før mig. Nogle af de pærer jeg fik med kunne man også se var slidt og der var brændemærker på dem..
Akvarieudstyr

Reply from Akvarieudstyr

Hej

Nej vi sælger ikke brugte varer og varene er også i orginalembalage.
I dit tilfælde har jeg jo skrevet til dig for 14 dage siden at du kan komme i butikken og vi kan se på lampen eller sende et billede af den som vi kan sende til Eldorado og vi kan tage den derfra.

Vi får varer fra dem 2 gange om ugen og derfor er det ikke en vi har haft på lager og derfor bør den være ny. Har du et ordrenr eller tlf nr kan vi også ringe sammen.

Vi har åbent tirsdag til fredag 11-1730 og lørdag fra 10-15.

Akvarieudstyr.dk

ventede 2 mdr.

Fik aldrig det jeg havde bestilt hos akvarieudstyr.dk og blev holdt hen via e-mail i næsten 2 mdr. hvorefter jeg fik dem til at annulere handlen.
I løbet af de 2 mdr. fik jeg ingen tilbagemelding med mindre jeg selv skrev til dem og har aldrig fået at vide hvorfor jeg ikke fik mine varer (?).

- Servicen er personlig, men desværre uprofessionel. Synd da de ellers kunne tjene godt på at kunder anbefalede dem videre til andre akvarie entusiaster.

Lynhurtig levering

Jeg bestilte en skummer kl. 17. Den var fremme dagen efter kl 13!!!

10 minutter efter min bestilling var ordren afsendt. Fremragende.

fik ikke den vare, jeg betalt for

Fik leveret en billigere model, end den jeg var faktureret for. Hentet i butikken (betalt 9 dage før afhentning trods 6 dages levering lovet på hjemmeside). Den var også dyrere, end den bedre model på hjemmesiden. Nu hvor jeg har undersøgte modelnumrene, får de den retur i morgen. Jeg køber et andet sted, selv om jeg dér skal betale fragt. tilslutter mig anmelderen, der skriver "aldrig mere"

over holder ikke købeloven og snyder folk!

de nægtede at reperere eller skifte min spandpumpe selv om den kun er 2måneder gammel den tabte på de 2 måneder over halvdelen af trykket, vilket resulterede i at mine fisk til sidst døde det var malawi vf´er så ikke nok med at jeg måtte ud og finde en ny pumpe skal jeg også ud og finde nye fisk, for i alt 4-5000,-.de behanlede mig som om jeg var idiot og bagtalte mig højlydt og uforskamme, det endte med at de inureret mig, ind til jeg gik i vrede

2år efter flyttede de og jeg tænkte at man kunne prøve igen........det var dumt......
ligegyldigt hvad de kalder sig så snyder de, de sælger brugte vare hæver pengene uden at sende varene og undlader at bestille vare hjem og i stedet for at kontakte kunden ved fejl eller mangler enurere de kunderne også hvis man mailer som jeg der nu har skrevet 9 gange på en måned uden at få et svar.......Jeg endte med at afbestille min vare og da jeg ringede fik jeg af hvide at de ikke altid gad svare folk..........oven i dette var ejeren nedladende og onskabs fuld...
!! MIT RÅD.....Hold jer væk!!!
Pas på de kalder sig også for minizoo.dk.....

Det er stort set umuligt at komme igennem på deres telefon, da de kun har en linie ind og der kun er åbent 3 dage om ugen, de besvarer ikke mails og kan overhovedet ikke overholde det de lover.

Jeg har en spandpumpe til reperation på anden måned og de har endnu ikke fundet fejlen på den, jeg har derfor bedt om at få den sendt retur flere gange, men når man endelig kommer igennem til dem, siger de bare den er på vej - den kommer sikkert aldrig.

JEG HANDLER ALDIG HER IGEN!!!!

Is Akvarieudstyr your company?

Akvarieudstyr Details

Akvarieudstyr- Stedet med alt til din Hobby til danmarks billigste priser.

Visit Akvarieudstyr