Albatros Travel reviews

Albatros Travel reviews

7.7

De Luxe Rejsebureau

Jeg har købt 3 rejser hos Albatros Travel,og har hver gang fået en god oplevelse og en perfekt service under bookningen.
Gode og engagerede rejseledere og medarbejdere!.
Kan kun varmt anbefale Albatros Travel til andre!.

høje priser på single rejser

et eks.rejsen til svalbard for en dob.kakyt,for 2personer,ca.50.000,og en person.koster45000,00.det er meget dyrt for enlig

Albatros Travel

Har rejst med selskabet flere gange og er yderst tilfreds med både service og guiderne.

dårlig service

Min mor vandt et gavekort til albatros travel, som hun gav til min mand og jeg i gave eftersom hun syntes vi efter en god potion uheld trængte til en ferie, og hun selv ikke må rejse udenlands pga. sygdom.

Hun kontaktede albatros og det kunne ikke lade sig gøre at forære gavekortet til os. Sikken service, ingen forståelse fra deres side, og den manglende service gør at vi heller ikke kunne finde på at vælge at rejse med dem i fremtiden. Havde håbet på da vi var i familie sammen at de havde haft forståelse for sitoutionen.

Vidunderlige Viet Nam

SUPER rundrejse fra nord til syd med dygtig rejseleder.

Vores tur i november 2011 bød på fantastiske natur- og kulturoplevelser. Bl.a. solopgang i Halong Bugten, by- og hektisk scooterliv i Hanoi og Seigon, kejserbyen Hue, sjov togtur og flydende marked i Mekong-deltaet.

Heldigt var vejret med os med høj solskin og 30-38 grader. Blot 4 dage før var der oversvømmelser, men vandet var trukket bort. Utroligt at lokalbefolkningen kan leve under de normalt skiftende og varme oplevelser, og så alligevel være smilende og imødekommende :-)

Kritikpunkt: Valgte flyselskab, Polske LOT.

Absolut uprofessionelle!!

Vi har været på en rundrejse med Albatros rejser.. Og nej hvor var vi skuffede.... Da de udelukkede arrangerer special rejser havde vi regnet med noget mere end en guide der kaldte de forskellige seværdigheder "gammel lort" og iøvrigt ikke kunne ret meget mere end hendes udenads lære... Dvs ikke besvare nogen former for spørgsmål... Og det gik da HELT galt da vi skulle hjem.. Allerede tidligt om morgenen havde SAS cancled det fly fra Kastrup til Sankt Petersborg som vi skulle have været med hjem til middag, og de vidste guiderne, men de havde intet gjort for at finde en anden løsning.. Så da vi ankom til lufthavnen var der masser af andre mennesker som stod i kø for at få ombooket deres billetter... mens vores guider bare bare os tage det roligt.. Det gjorde vi så i 8 timer i lufthavnen indtil det gik op for nogen at vores visum udløb til midnat så blev vi alle smidt om bord på et fly til Helsingki, og lovet at der stod en SAS medarbejder og ventede på os og ville få os indlogeret på et lufthavns hotel... Men da vi ankom stod der ABSOLUT ingen SAS medarbejder og ventede på os.. Og da vi ringede på Albatros "nødtelefon" var det eneste vi fik et MEGET sur svar om at hvis vi var i lufthavenen var det lufthavens problem og ikke deres... Efter en masse snak med en lufthavnsarbejder som ikke anede hvem vi var og hvor endte det dog med at vi kom til et lufthavns hotel ca 12 timer efter vi havde forladt vores bus til lufthavnen i Sankt petersborg.. Dagen efter kom vi så hjem efter lidt mere ballade fordi de i Helsinki ikke kender Tirstrup lufthavn landede vi i Billund.... MEGET uproffesionelt og helt sikkert et selskab vi ikke benytter os af igen...

Albatros Travel A/S Details

Visit Albatros Travel