Albelli reviewed by

Venray, NL

1 Reviews

Perfecte service!

Albelli is in 1 woord geweldig! Hele mooie albums van goede kwaliteit. En is er toch iets niet helemaal in orde? Dan kun je via de online chat meteen contact leggen om het probleem direct op te laten lossen.
Ik heb onze trouwalbums allemaal zelf in elkaar gezet en ze zijn gewoonweg fantastisch! Van de bruidsreportage heb ik een speciaal album gemaakt. Platliggende en glanspagina's, kost wel extra, maar dan weet je ook wel wat je hebt... topkwaliteit!
Toch was er 1 van de andere 2 albums niet helemaal goed ingebonden, waardoor 1 bladzijde al snel (na 2 maanden) los liet. Dus contact opgenomen via deze online chat en het probleem werd direct opgelost. Ik moest het ordernummer van dit album doorgeven en nu word mij hetzelfde album opnieuw opgestuurd zonder extra kosten!
Bij een gewoon album mag er natuurlijk ook geen inbindfoutje zijn, maar bij een trouwalbum al helemaal niet!

Nogmaals... ik kan dus alleen maar vol lof spreken over Albelli, goede service, klantvriendelijk, schitterende albums, gewoon perfect!
    Comment (?)