Aldi reviews

Aldi reviews

4.5

Aldi Medion PC

2 uger før to års garantien ender står min Medion PC af, og den sendes til rep.
Jeg forventer at skulle diskutere og det der er værre..
Men nej, PC'en kommer retur efter 10 dage med nyt bundkort monteret.
Har tidligere fortrudt et køb, ( et TV) ingen spørgsmål overhovedet, man får pengene retur med det samme.
Medion support er iøvrigt ligeledes fantastisk, uanset man ringer ind og spørger om noget der vedrører old-gamle produkter, altid hjælpsomme.

UACCEPTABEL! luk kæden - INGEN vil savne jer

Det er da meget muligt at de vil være de billigste (hvilket de alligevel ikke er), men det bør da IKKE være en undskyldning for at være ubehøvlede overfor deres kunder og mangle faglig stolthed. Det virker som om, at deres medarbejdere helst vil være alle andre steder end der - ja faktisk virker det som om at de nærmest er pinlige over at blive set med aldi's uniform på. Det er nok bare resultatet af de mange dårlige personalehistorier som har været i medierne. Det må naturligvis påvirke folks engagement, hvis ledelsen ikke stoler på sine ansatte og i det hele taget er kendt for at behandle sit personale dårligt.
De har vidst misforstået en hel banal ting ved discount. Discount og veltrimmede butikker er IKKE to modsætninger. Butikkerne må gerne være pæne, rene og veltrimmede. De må sådan set også gerne have et smilende personale som er stolte og som får deres kunder til at føle sig velkomne. Også må de da hjertens gerne have friske varer... Tjek dog jeres frugt.

Elendig service

Computer fra Aldi bryder sammen efter 41 dage, jeg tager til butikken jeg har købt den og forventer at få en ny computer, i Aldi butikken siger de at jeg ikke får en ny og at det eneste de kan gøre er at sende den til reparation, jeg går så modvilligt med til at sende den til rep og forventer at den bliver rep inden for rimelig tid (1-2 uger), men nej kassedamen siger at der kan gå 4 uger, så spørger jeg om de kan give mig en udskrift på at jeg modtager min computer senest 4 uger efter, det kunne de så heller ikke så det endte med at jeg måtte tage min computer og gå uden rep, ELENDIG SERVICE

God Behandling

Jeg har en Printer, købt i Aldi dec.2011. Den har drillet og ville nu ikke tage papir ind. Jeg afleverede den i Aldi for 14 dage siden nu er den retur d.v.s. jeg har fået en ny,der er også 2 nye xl blækpatroner med.

RINGE service og kundefrygt

Jeg har haft et kamera købt i Aldi til reparation. Jeg får at vide at det tager 2-3 uger. Men efter en måned ringer jeg til værkstedet og de siger at de lige at fået reservedele og er igang med det og jeg vil få tilbage enten om fredagen og i starten at den efterfølgende uge. Men ak nej, jeg hører ingenting og 10 dage tager jeg hen til butikken og de siger at de ikke har modtaget det, men giver mig et tlfnr som jeg kan ringe på. Jeg ringer, men de ved ingenting, dagen efter ringer til værkstedet igen, men ham der har " lavet " kameraet er syg og ham jeg taler med ved ingenting og kan ikke se om det er sendt eller repararet, men jeg kan ringe igen dagen efter. Jeg skriver til Aldi på deres (latterlige) kontaktformular et langt brev og ønsker en tilbagemeldig dagen efter. men jeg hører ingentting, jeg ringer igen til dem og får nu at vide at kameraet er afsendt og er i butikken senere samme dag.
Jeg afhenter mit kamera i butikken, men på sedlen står at det er ombyttet,super tænke jeg. Men nej igen, mit gamle batteri ligger løst i æsken og da jeg får kameraet starter op viser det sig at det er en pixelfejl på skærmen. En grøn klat i venstre side, jeg har afleveret et defekt kamera (det kunne ikke starte) og nu har jeg fået et andet defekt kamera, føj hvor er det ringe. På hjemmesiden står der :
Kvaliteten helt i top - prisen helt i bund
Men der burde står :
Prisen helt i orden -service helt i bund -
Har nu skrevet igen til Aldi, så må vi se om de gider svare denne gang !

Har nu talt / skrevet med aldi og fik at vide at det skulle ikke gå ud over kunderne at der var sygdom på værkstedet eller at de manglede reservedele, så jeg kunne få mine penge igen :-) og de ikke har internet på deres arbejdsplads i kundeservice,så for at tjekke kundehenvendelse skal de gå andetsteds hen og tjekke mails og andre skriftlige henvendelser, come on Aldi det er 2013 og internet er kommet for at blive !
Perfekt, det var en rigtig god afslutning og tak Aldi.
Pengene igen selvom kameraet var 1 år gammel.
Men er dog stadig meget usikker på om jeg køber elektronik der igen, men en god afslutning på sagen.

Betaling med Visa Electron.

Hvordan kan Aldi stadig ikke tage Visa Electron...

Jup Awesome

100% Bedste service jeg har fået, Billige Priser + ingen faggot visa electron i buttiken +Rep

I orden men med plads til forbedring

Aldi er ok men de får ikke top da jeg desvære ofte har oplevet de Avocadoer stort set altid har været rådne sidst måtte halvdelen smides ud de tager trods alt 16.95 kr for 3 stk så skal de være i orden vil ikke købe frugt og grønt i Aldi mere newer det er bare ikke friskt. Nej gå i Lidl der får i frisk frugt og grønt i hvertfald i Horsens selvfølgelig kan det også ske noget ikke er helt frisk her men de sker jo alle steder i hvertfald i discount butikkerne. Aldi's andre vare er da ret ok

Betalingsmetoder

UPDATE.: Har de læst anmeldelser ? For nu kan man bruge kort - 10 år for sent Aldi. Derfor i har så stort underskud i DK - Og så jeres ringe kopi varer der smager af kemi

Aldi er til grin. Forfejlet koncept til det danske marked.

Men sjovest er - de er en discount butik - nok det billigste gøjl af dem alle. Men de vil ikke selv være ved det og undgår de kunder der måske gad handle i deres butikker.

De tog meget sent imod kort og stadigvæk er det kun muligt at betale med dankort, hvor en hver med et minimum af intelligens ved, at langt de fleste danske på skideren kun har et MasterCard eller et Visa Electron. Folk hæver ikke kontanter.

Så de går i nabo butikkerne, med udvalg og et sortiment der passer til danskerne.

Lidle lavede samme fejl da de åbnede i Danmark - de rettede disse fejl på 3-5 år. Aldi har været her over 20 år og er kun gået bagud....

PINLIGT

Gammelmosevej

Til Aldi på Gammelmosevej der er så dårlig betjening aldrig har min mand og jeg oplevet noget lignende.
Hvis man spørger om hjælp for man et beskidt svar. Div vare er altid udsolgt man kan stå i kø ved kassen.man skal kalde for at betale sine vare. Der er mange der står i butikken og siger at det har gider vi altså ikke mere. Nu er dette firma jo Tysk men håber da at der er en person som kan læse dette.Og stramme op på dette .Mvh Anni.

Skod kæde

Skod koncern de sender en enkelt ting ud til samtlige butikkerne så har de deres ryg fri der var jo den pågældende varer til salg kl.8.00 så har man opfyldt lovgivningen og det er så deres påstand at der var et kæmpe salg af netop den vare den dag samme plade hver gang tror ikke der er mange der køber en tablet til 1500
Så skriv dog i reklamen at der kun er et styk i hver butik

PC ombytning til UG

Min MEDION gik ned efter nogle timers mindre opdatering af noget foto.
Jeg kommer tilbage for at skulle se hvor langt den er kommet, men ak, der er sort skærm...
Kontakt MEDION, hjælp som ikke gav her og nu resultat, men vi blev enige om, at efter en kontakt til ALDI kunne man ombytte til ny maskine og jeg kunne ombytte min HD med mange af mine data på, til den nye PC. Den gav ALDI også et OK for efter en samtale med MEDION og butikken i Greve.
Suverænt, min stationær kunne ombyttes og HD'erne, og så kunne jeg bare fortsætte hvor jeg slap med mit arbejde, ingen nye indtalinger samt opsætninger.
I alt skulle der løsnes og spændes 10 skruer - lidt flytning af HD'er.
ALDI og MEDION det kaldes service og "PC førstehjælp", og dette her kan selv en ikke erfaren medarbejder i Jeres butikker gøre, helt uden at ryste på hænderne.

Aldi - op på dupperne

Hej mr. xxxxxx! Hva synes du om Aldi? Nåe, det er lidt det samme som jeg. Hvorfor Søren har de flyttet grøntafdelingen op på den mest lune og solbeskinnede plads i butikken - alle andre steder har de frugt og g grønt i køleafdelinger, og hævet lidt over gulvet, kunne det jo stå ud for de forskellige kølere og dermed blive lidt koldere. Har du fundet ud af, om fjernsyn osv. opfylder de ting, der kræves for at vi kan bruge dem herhjemme??? NÅ, du mangler også at kunne se, om det er en t eller c tuner og om det er den her mgp4 den har - eller hvad det nu er den hedder - noget med 4 i alle tilfælde. Nej, jeg tør heller ikke købe et fjernsyn der. Ærgerligt det ikke fremgår helt klart - det har store konsekvenser at komme hjem med et forkert. Ja - ellers synes jeg også, at man kan spare en del penge ved at handle der. Og man finder da virkelig mange spændende og sjove ting inden for madvarer der.

Det værste 'super'marked, til dags dato!

Jamen hvor skal jeg starte. Aldi er simpelthen ikke værd at støtte, på nogen som helst måde! Udover at de ikke lever i år 2013, med henblik på deres kassesystemer og det faktum at de kun tager dankort, så er ALT andet i butikkerne også ringe. Den værste frugt og grønt afdeling, med rådne ting hver dag, samt gamle mejeriprodukter og kød. Ja, Aldi er billig, men det er der også en grund til! Medarbejderne bliver udnyttet på det groveste, og der er på ingen måde styr på løn osv. Så Aldi, fjern nu bare jeres butikker fra Danmark.

Nogle varer er OK....

Ja, som sagt er nogle af deres varer okay. Nogle af varerne bærer tydeligt præg af at være rettet mod et tysk publikum, og det virker ærligt talt nærmest latterligt at sælge dem i Danmark. Deres frugt/grønt-afd. er aaaaalt for lille og dårlig.

OG så er Aldi nok snart den eneste kæde der ikke tager andet end Dankort. Seriøst dårlig kundeservice i 2013!

Opdatering, og en stjerne mere: Aldi har nu set lyset, og accepterer alle gængse kort!

Aldi Nyk F

Aldi arbejder åbenbart seriøst på at gøre Nykøbing F. til et sted man bare ikke bruger Aldi, nu er damen men den ekstremt dårlige måde at tale med kunderne på fra Østerbrogade (se indlæg fra dec. 2012), åbenbart flyttet til Aldi på Møllebakken hvor hun fortsætter sit hævntogt mod uopdragne kunder, ville ellers gerne have givet Aldi et gratis råd på en E mail, men det tager de ikke imod, så de får det her i stedet for, sæt én lille hylde på skranken så kan man vælge at lade en kurv med sin indkøbspose sidde i , og fylde den med det samme, eller lade sin indkøbsvogn lige glide hen over hylden og stadig kan man fylde sin pose eller indkøbsvogn, det kunne være et fint kompromis mellem Tysk grundighed, og Dansk fleksibilitet, og seriøst Aldi, vi skriver 2013, få dog i det mindste en kontaktformular på Jeres hjemmeside, alt andet er = 0 stjerner, ender dog på 2 stjerne for det ellers søde personale og rimelige udvalg i øvrigt.

lorte aldi

lorte kartofler halvdelen rådne efter 2 dage _ mange flere hvis man ikke sorter ved indkøb

smårådne stilktomater allerede ved køb

ALDIS grønt sager er efterhånden til skraldespanden INDEN man køber dem

ps det er vel ikke normalt man ikke kan klage til den ansvarlige

ELLER ER DET VIL DE SKIDE PÅ

Hold da kæft

Aldis grønt er nok det samme i hele DK Nord som Syd ikke noget vær ....Det er heller ikke her man skal købe grønt, men hos den lokale landmand det meget nemmere..

ALDI nej tak Lidl JA TAK :) ...

Og mærkeligt deres personale, enten kan de ikke li danskere i ALDI ellers har de ansatte helst polakkere eller andet de kan støve op, de brokker sig jo heller ikke, ALDI skam jer. Surhed er der nok af tag eks Aldi i Hillerød deres dankort ting er altid i stykker det varmer på en varm dag, og mon de har lavet den griner tror det ikke gang på gang på gang står man der...ALDI i ISHØJ KOM OG KÆMP DIG IGEMMEN TOMME PAPKASSER og find en råden banan slet ikke godt nok troede vi var i danmark kæmpe minus her...ALDI Tingvej hold nu op sur sur sur lille bi omkring har hørt gamle mennsker blive ravset her kom nu ind i kampen eller find dog et andet taber job.En ven der købte en bærbar der, men kom hjem med en kasse med en haveflise i der var foret med avis papir, samt strømstik men ingen computer, ved henvendelse i butikken stod butikschefen bare og grinede, igen en polak, manden blev sat på plads og efter en råben og gøren lykkes det at få penge retur godt nok en dårlig dag for ALDI takke være det danske politi, håber virkelig idioten er blevet fyret.. Skal vi tage flere ? hvad med Kastrupvej mærkelige medarbejdere lad nu være med at ansætte folk der er ligeglade med deres job for fanden da..AlDI bremensgade kommer her aldig mere beskidt og ingen danskere i butikken troede jeg var landet i Irak samt butiken er slesk, ak til den sikkert eneste unge ikke danske svenske unge dame, føj gamle grise chef....
Flere nej vej ALDI kom i gang eller sluk vi kan sagtens undvære jer..

Grøntafdeling i Aldi er alt for ringe

Da det er umuligt at komme i forbindelse med Aldi må man ty til dette her. Grønt i Aldi er for ringe og for gammelt når det udbydes til salg. De enkelte butikker har ikke det store ansvar for dette for de får de varer en eller anden indkøber uden hensyn til kvaliteten. Alt for tit går man i Aldi og kigger på de gamle frønnede grøntsager og går igen fordi varerne er for længe om at nå butikkerne og Aldis salgschefer har ikke øje for at de aldrene varer faktisk burde bruges til dyrefoder. Det ser slemt ud for en ellers meget troværdig kæde men her er virkelig noget hvor en lille indsats kunne udvirke et meget større salg.
Stivheden i Aldis system er nok en af hindringerne for at de enkelte medarbejdere tør gøre indvendinger imod at de skal sælge gamle grøntsager.

Umulig at kontakte?

Jeg har en ALDI indkøbsvogn stående ude på fortovet, hvor den har stået nogle dage. Ville være venlig og oplyse ALDI herom, så de kan komme og hente den (ca. 3 km til nærmeste forretning). ALDi oplyser imidlertid hverken tlf.nr. eller mailadresse, så indkøbsvognen kan de vist godt afskrive. Der må være en grund til, at ALDI ikke ønsker at komme i kontakt med kunderne - i det her tilfælde er det ris til egen røv!

www.aldi.dk Details

Visit Aldi