Aldi reviews

Aldi reviews

4.5

Fin service i Skibby til defekt GrassBoss

Jeg havde købt en robot græsklipper der ikke kunne køre. Da jeg ugen efter købet kom i butikken for at reklamere, fik jeg simpelthen en hel ny GrassBoss.

Markedsførende!

ALDI leverer den højeste kvalitet i discountbranchen!

Aldis ledelse er kolde og anonyme. Ikke til at få i tale

Min Medion pc fik en fejl, som kunne repareres under den 3-årige garanti. Der blev stillet maks. 3 ugers reparationstid i udsigt. Da tiden var gået kontaktede jeg Aldi i Karlslunde. De oplyste, at de ikke kendte noget til den reparation. Ville undersøge det i løbet af et par dage. Det kunne jeg ikke vente på og kørte selv til forretningen i Søborg. Her fandt jeg maskinen stående på gulvet, der hvor den blev stillet 3 uger tidligere.

Den oplevelse ville jeg gerne dele med de ansvarlige for Aldi (og Medion iøvrigt også). Det havde været naturligt at skrive mails, MEN ALDI BETJENER SIG IKKE AF EMAIL! (Året er 2013). Altså skrev jeg brev til begge foretagender.

Her kommer min allerværste anke: Hverken ALDI eller MEDION har gjort sig den ulejlighed at besvare min henvendelse. Det er simpelthen dårlig firmapolitik. :-(

Jeg troede at et firmas kontaktoplysninger SKAL fremgå af hjemmesiden, men det gælder åbenbart ikke for ALDI. Her skulle jeg lede grundigt.

intet problem med aldi

altså det ikke topklasse men det er et findt sted at handle

Tåbeligt

Hvis man virkelig ønsker at være del af markedet så må man se at komme ind i kampen og begynde at acceptere de mest almindelige kreditkort. Mine besøg i Aldi er blevet til 0 fordi jeg skal have kontanter på mig for at handle der. Hvor mange penge mister de de på det? For jeg er nok ikke den eneste der har det sådan.

Gammel sur fisk og lige så sur bestyrer

Jeg vat i dag den 18. marts 2013 i Aldi Nykøbing Sj.
Jeg harde taget en pakke med røget pebermakrel, da min kone siger, kig lige på datoen den var 14 dage over sidste salgsdato. Jeg henvendte mig til bestyreren som var i butikken, han nærmest hev pakken ud af hånden på mig og sagde DEN TAR JEG MED UD intet med undskyld eller tak eller noget andet, næste gang ringer vi nok til føevarestyrelsen. Vi havde så set et telefon sæt tråløst i udstillingen, hvorfor min kone henvendte sig til suresen, som sagde at den skulle kasedamen tage ud. Hun havde lånt en anden medarbejder sine nøgler, så hun skulle ud at lede, hun var væk så længe at der var 31 i køen ved kassen. Det hele endte med at suresen måtte tage den, og han var 10 minutter om at finde æske og få den pakket ned. Køen kunne havet blevet mega meget større.

Elendigt

Jeg er stoppet med at komme i Aldi, af ganske få grunde.
Hele Deres koncept. Røv kedelig butik at komme ind i.
Og hvad der irritere mig mest, Deres forpulede kassebånds system! Det sku da lige til at blive hidsig af!
Også har Deres opførsel overfor Deres ansatte der er blevet afsløret i 2012, da lige helt sikkert gjort at det ikke er en forretning jeg gider støtte.

Trveler Camcorder HD 5Xi

Jeg mangler mange oplysninger på dette produkt, for at kunne vurdere om jeg vil købe det. Jeg kan ikke finde Traveler´s hjemmeside, navnet falde sammen medrejsebranchens ider. Der bør altid være et producentlink så an kan få supplernde oplysninger. Jeg håber på et hurtigt svar.

Ned venlig hilsen

Niels

LORT

Jeg gav min bærbar til en aldi i Næstved her for 3 uger siden og jeg havde ikke hørt noget om hvor langt den var eller noget i den stil overhovedet endnu. Så jeg ringede ind og hørte hvor langt den var inde hos Medion selv og de har ikke engang modtaget den endnu, og det er fandme for dårligt når de har 15 arbejdsdage til at få den lavet og så skal jeg have den i hånden igen. Hold jer væk fra Aldi

Aldi er en blandet fornøjelse

Priserne er lave i Aldi ,og det er den primære grund til at bruge butikken. Der er ikke meget personale og et lidt sparsomt sortiment. Nogle buttikker virker også enormt rodede. Nogle af deres varer er dog rigtig gode og som sagt billige.
Anmeldelsen er af butikken i Tåstrup som er en virkelig positiv oplevelse.

God service holder 100

I min lokale Aldi kan jeg slet ikke genkende alt det negative folk skriver... eks: købte stationær pc.. kom hjem og der manglede en mus i kassen.. ingen problem den skaffede de mig .. PRONTO.... Altid søde og venlige.. og medarbejdere med humor :-)
Når jeg kun giver 4 ud af 5 er det fordi det irriterer mig at man KUN kan betale med kontant eller dankort.. ikke mastercard, visa, electron, osv....

Boykot Aldi - Deres P-aftaler med Q-park er en pengemaskine

En hurtig tur i Aldi gav en p-bøde, selvom skiven var sat - så skal der argumenteres om minutter, og selvom bilen ikke har holdt på p-pladsen (som i øvrigt var tom) i mere end 15 min - så 590kr.

Jeg tager den i retten

0 Stjerner , giv mig mine penge igen, i har 7 dage , ellers melder jeg jer personligt til politiet

hej aldi. i har valgt ikke at bruge email så skriver offentligt, i bruger vel internet ?
jeg har købt en medion NAS hos aldi, nakskov, der er fejl på den og den har nu været sendt ind 4 gange, da aldi medarbejderne i nakskov siger de ikke må give mig pengene igen, det er brud på købeloven. så det bliver i meldt for nu.
de 3 gange den har været inde på værkstedet og jeg har fået den retur, der er fejlen ikke rettet , selvom at der står på papirerne vedhæftet produktet at det er lavet. det et løgn, det bliver i også meldt for. jeg synes i skal til at tage det seriøst, at drive en virksomhed i danmark. ca 50% af dem der handler i nakskov har valgt aldi fra, det er jo klart når der er skilte i byen hvor der står man skal holde sig væk. giv mig mine penge igen for den medion nas inden 7 dage, det får konsekvenser alligevel medmindre i tilbyder mig erstatning yderligere, for at have rendt og slebt mig igennem jeres butik 4 gange med en retur vare....det drejer sig om 3000kr i skylder mig så slipper i for at bruge mere tid på alle de politi sager i får på halsen her,

løgn og bedrag

Den 3 januar aflever jeg min st medion pc i aldi butik.
Her en måned efter får jeg, at vide af en medarbejder hos Aldi hovedkontor i Karlslunde, at jeg har lavet en ridse i skærmen. Den opysning har hun fra en medarbejder som lige pludselig er holdt op fra hotline.
Ja ja men de frasiger sig jo altid Deres ansvar.
Hos Aldi i Karlslunde siger de, at jeg skal tale med hotline, men de kan ikke hjælpe mig ud fra mit reparationsnummer som butikken skrev på reparationssedlen.
Endvidere så er alle syge i Tyskland som ved noget om dette.
Godt jeg ikke er tysker med så sart et helbred ?.
Ærlig talt så er der noget muggent over hele forløbet.
Alle os der føler sig snydt skulle kontakte tv programmet Kontant.

Michael

Aldicomputere

Har haft 4 computere fra Medion 2 stationære og 2 bærbare, som er købt gennem Aldi. Begge bærbare har haft temmeligt mange fejl, selvom de aldrig har været på farten og kun stået hjemme. Omkring rep. På garanti så tror jeg Medion har et standardsvar væskeindtrængen og beskadigelse via ydre påvirkning, samt prduktet har tegn på beskadigelse som er påført via uhensigtsmæssig brug af produktet. Ingen af delene kan reelt henføres til mit produkt, men bruges som et påskud til ikke at løfte garantien. Det koster 364 kr at få computeren tilbage fra Medion, hvilket nok vil være rimeligt hvis deres påstand omkring brugen af produktet var korrekt. Derfor husk at Aldis garanti på 3 år nok ikke reelt er så meget værd. Min konklusion efter 4 Aldicomputere er nok at man får hvad man betaler for og sjældent mere.

Lortefirma

Har købt en mobil som ikke kan lægge på i den lokale aldi siger de at det er et kendt problem men de vil ikke betale penge tilbage. Lorte firma handler der ikke mere. Køre en sag hos forbrugerklagenævn og de kan heller ikke få telefon til at lægge på
Mvh preben

Gode produkter og god service.

Jeg er altid blevet behandlet godt i aldi. Lige meget om det har været i Søndersø, Korup, Middelfart, eller i Bogense. Altid personale der forstår ens problemer til henholdsvis skadet eller ødelagte produkter.

I sommerferien 2012 havde jeg købt en cykel i Aldi for knap 2000kr. Jeg styrtede desværre på den, fordi jeg bremsede for hårdt op, så en af baghjulets egere røg af. Tre uger efter jeg havde købt den, tog jeg den til Aldi i Søndersø og fortalte hvad der var sket. Jeg fik tre valg. Bytte - reparation - pengene tilbage. Jeg sagde så pengene tilbage, og uden videre omsvøb fik jeg pengene. De så ikke engang på cyklen tæt på.

dårlig kundebehandling i aldi, skanderborg

Idet Aldi jo er berømt for at have et laaaang varebånd før kassen og ingen efter kassedamen blev jeg bedt om ikke at forsinke hende ved at putte tingene ned i poser med med det samme men lægge dem ned i indkøbskurven for så at køre hen til et andet sted og så tage dem op igen og putte i poser...

For som hun sagde, var det jo sådan de gjorde i Tyskland og det kunne de ikke lave om på selvom de ville.

Sur betjening, ingen forståelse - glæder mig til Lidl åbner...

meget uacceptabel flabet opførsel i ALDI i vejgaard!!!

havde løbet og kørt det hurtigste jeg kunne på en lovlig scooter, vidste de lukkede kl. 20:00! var der nede 19:54 gik så ind af døren, hvor en aldi medarbejder (en ung dame) kommer i mod mig og siger vi lukker nu på en meget flabet måde.. så spørger jeg om jeg ikke kan få lov at købe et usb stik, hvor til hun svare nej du skal ud.. så jeg bliver smidt ud før lukketid af samme vej som jeg er kommet ind. så da jeg er kommet ud ringer jeg til en og spørger om hvad kl. er for at se om det er mit ur der ikke passede, men det var det ikke der var kl.19:56... jeg synes det er for dårligt at blive smidt ud inden lukketid....

Butikken i Ebeltoft

Pæn, ren og ryddet butik. Altid en fin betjening, også når man spørger om produkter der er låst inde (det er dog ikke alle Aldi forretninger jeg har oplevet det, den i Viby kunne godt lære noget i Ebeltoft).

Bonen passer altid - også selv om der er produkter der er ekstra nedsat med en manuel pris. Det kunne andre kæder lære noget af!

www.aldi.dk Details

Visit Aldi