Alecto reviews

Alecto reviews

6.4

Advarsel - et ringe, ubrugeligt og arrogant foretagende

Alecto mangler komplet forståelse for, hvad jeg som cand. theol har brug for som hjælp til at komme i præsteembede.
Jeg har ikke sporet antydning af hverken faglige eller sociale kompetancer i foretagenet. Det er rent tidsspilde at indfinde sig til de møder, man tilfældigvis opdager, man er indkaldt til via en telefonsvarerbesked.
Også i dag har jeg spildt temmelig lang tid i Alectos gabende øde reception, før et surt kvindemenneske dukkede op og kunne finde den godt gemte herre, der havde kommanderet mig til et møde, som forøvrigt var blevet annulleret, da min klage over Alecto har resulteret i, at jeg er blevet overført til AAK som anden aktør.
Jeg kan ikke på nogen måde anbefale Alecto.

Skræddersyet til akademikere!

Blev kort sagt positiv overasket!
Medarbejderne er virkelig kompetente og man føler sig mødt i øjenhøjde. Mener forløbet er skræddersyet til akademikere. Jeg har lært nye fremgangsmåder, metoder, samt er motiveret for at lære mere på trods af at jeg selv har undervist i jobsøgning og CV i et jobcenter.
Det er en fornøjelse at være der og føler at jeg virkelig udvikler mig trods min erfaring indenfor området. Underviser er spændende, humoristisk og motiverende.
Lokalerne kunne være bedre, men alt de andet postive opvejer lokaliteten :)

Medarbejder i verdensklasse

Har modtaget kursus fra Alecto. Medarbejder var virkelig motiveret og meget dygtige. kan kun sige tak for hjælpen.

Is Alecto your company?

Visit Alecto