Alfastumper reviews

Alfastumper reviews

9.2

Kanon!

Snabb leverans, smidig orderläggning. Så här borde fler näthandlare jobba!

Kan bare ikke blive bedre!!

Har handlet der et par gange uden problemer. Bestil i dag, og få det i morgen. Kan varmt anbefale Alfastumper.dk. Næste handel til Alfaen bliver endnu engang hos Alfastumper!

Gode dele til gode priser med service i top.

Alfastumper er én af de første sider jeg checker når der skal findes reservedele til Alfaén.
Jeg syntes at kvalitet og priser hænger godt sammen og man kan regne med en hurtig lev. tid.
Fast pris på levering er også et plus.
Jeg kan varmt anbefale siden og har kun ros til Alfastumper.
Mvh.
Erik V. Kristensen

ingen problemer

Har bestillt deler fra Peter mange ganger og aldri hatt problemer med noe.
Han tar kontakt om de ikke har delen på lager og gir beskjed om når de forventer og få den inn igjen og om du har bestillt mer enn den delen så spør han om du vil ha resten nå eller om du kan vente til den delen som mangler kommer.
Fantastisk bra service både på mail og over telefon når det krevest. Svarer mail både lørdag og søndag om du har en ordre inne.

Meget bra nettside og hyggelige personer

PERFEKT !

Jeg har handlet med alfastumper / Zeatek adskillige gange i de 5 år jeg har haft min alfa og altid været 100 % tilfreds.
Hos Peter handler man med en kompetent person der ved hvad han sælger, og som har de rigtige dele til de rigtige priser.
Altid god information om ordrestatus og hvis noget ikke lige er på lager, skaffes det hurtigt
Jeg vil klart fortsætte med at handle med ham, og kan anbefale alfastumper til alle :)

Bare iorden...............

Har handlet der mange gange, og aldrig haft nogle problemer.
Kun roser fra mig :)

Perfekt !

Bestilte dele til min Alfa den ene aften og næste dag blev de afsendt.
Alle dele levede op til mine forventninger.
Kan varmt anbefale Alfastumper. Mine næste reservedele bliver helt sikkert også købt her :-)

God hjemmeside med fin info, så man undgår at bestille forkert.

Har flere gange benyttet Alfastumper og fået de ønskede varer til en god pris.
Fint med afhentning på den lokale døgnåbne tankstation.
De sidste 2 gange har leveringstiden dog været overraskende lang.
Alfastumper har først skullet skaffe varerne.
Til gengæld har informationen undervejs været prima.

Good communication and fast shipping

Will definitely use again!! few problems with the availability of some items, but was sorted quickly enough. Super fast shipping to australia.

Thanks again

Utrolig kompetent rådgivning, hurtig levering og bedste priser

Har brugt Alfastumper flere gange. Fik én gang placeret ordre på forkert reservedel, blev kontaktet at Peter, som fra tidligere køb kendte min Alfa-model, fik placeret den korrekte order og modtog som altid alle perfekte dele til aftalte tid.
Kan varmt anbefale Alfastumper til alle Alfa/Fiat ejere, fair og professionel behandling og jeg har altid modtaget perfekte dele. Fantastisk nethandel oplevelse, hvis andre net-shops havde denne standard, ville al handel snart foregå på nettet. Fornøjelse at læse at også kunder i udlandet har samme gode oplevelse. GODT GÅET Alfastumper.dk - et forbillede for nethandel shops.

Hej
Har lige købt bagkofanger hos Alfastumper. Det viste sig at kofangeren var lidt speciel, så den var ikke på lager. Dette betød, at der ville gå lidt længere tid end aftalt, men Peter kontaktede mig flere gange under forløbet på mail og telefon. Jeg følte mig godt behandlet, og varen var som altid af bedste kvalitet! Vil til enhver tid bruge shoppen!

Hurtig og rigtig god service

Handel på nettet med Alfastumper er hurtigt og nemt. Hurtigt respons og levering. Jeg handler helt sikkert hos Alfastumper igen og anbefaler gerne.

Reservedele til tiden og til en god pris!

Jeg bestilte viskere, sprinklerdyser og lygter til min 156´er. Ingen problemer med levering, betaling eller ventetid.
Jeg bruger gerne alfastumper igen og kan kun anbefale dem!

Alfastumper 'Peter' - A fantastic service provider

Hi all,

Just a quick note to endorse Peter and the service provided through Alfastumper.

I'm a Alfa Romeo owner in Australia who's currently building a vehicle for competition and show in Australia and have been purchasing parts and equipment through Peter at Alfastumper for the last 12 months.

Peter and the team at Alfastumper have maintained a professional attitude and demeanor at all times while including a personnel level of support when I've ordered parts or when requiring information on my upgrades.

I have no hesitation in recommending Peter to anybody considering purchasing parts and equipment or even just if information is required regarding potential upgrades to their vehicle.

Peter, keep up the great work and thanks for all of your help.

Regards,

Andrew Payne

Sådan skal det gøres ...

Et kendskab til Alfa Romeo og Fiat i særklasse, et gennemført professionelt forretningskoncept samt et altid fremragende serviceniveau; det er min erfaring fra en årelang handel med Alfastumper.dk.

Alfastumper.dk vil til enhver tid få min varmeste anbefaling.

Altid iorden

Det er altid en fornøjelse at handle hos Alfastumper, hurtig forsendelse og super priser

Alfastumper virker.

Jeg er ejer af en ældre Alfa Romeo og har handlet med alfastumper i 5 år og har ALDRIG haft problemer.
Delene er blevet leveret til tiden og har jeg haft spørgsmål er der altid kommet svar tilbage via e-mail eller telefon.
Jeg kan kun varmt anbefale alfastumper.

Alfastumper virker.

Jeg har handlet hos alfastumper i 5 år og ALDRIG haft problemer.
Delene er blevet leveret til tiden og jeg har altid fået top betjening, jeg kan kun varmt anbefale andre at handle med alfastumper.

Bra service

Jag har handla många gånger hos AlfaStumper och ALLTID fått bra service och feedback.
Visst en order tog väldigt lång tid men jag fick information hela tiden och även frågan om jag ville cancerlera ordern. Men eftersom jag inte hade brottom med delarna så fick den ligga kvar.
Deras priser är helt Ok vissa delar dyrare en del billigare men oftast billigare en vad jag kan hitta i Sverige.
Kan starkt rekommendera AlfaStumper

//Henrik

Jeg kan kun sige god service og hurtig levering, delene er i anerkendt kvalitet og samme priser eller billigere en fks ebay, så vil til enhver tid handle hos alfastumper.

Morten Jensen
ordrenummer 7779

Is Alfastumper your company?

alfastumper.dk Details

Visit Alfastumper