All4bike reviews

All4bike reviews

5.9

Alt for langsom svartid

Jeg bestilte lidt tilbehør, som skulle have en leveringstid på 2-3 dage, men da der var gået en uge og jeg endnu ikke havde hørt noget valgte jeg igen at afbestille.

Desuden undre det mig lidt at der findes to virksomheder (all4bike og cykelsportnord.dk) som sælger de samme ting, har de samme lagernumre på varerne, de samme priser og ikke mindst samme adresse. Er dette mon udtryk for noget dybere eller er der bare to ens butikker som deler tag.

Langsomme og dårlig site

Udvalget er rigtigt godt, men når du først har købt, så kan du ikke se ordrestatus. Siden er generelt elendigt lavet, hvor du hurtigt mister din indkøbskurv.

Efter 6 dage uden andet end en ordrebekræftelse, skrev jeg til dem for at høre, hvad der skete. "En gang i denne uge..." var så svaret - super kommunikation....

Købte en cykeljakke, men desværre passede den ikke. Kom dagen efter bestilling.

Han havde ikke den rigtige størrelse, så jeg fik pengene retur uden problemer.

Handel kun trygt her.

Michael

Billigt, men sikke en l***e service!!

Valgte all4bike.dk fordi de var billige. Lagde først senere mærke til, at de ikke oplyser telefonnummer, men kun e-mail under kontakt (hvilket jeg synes er mega uprofessionelt!)
Da jeg ikke havde modtaget varerne efter 5 dage, skrev jeg en mail, og fik et meget ligegyldigt og løst svar tilbage. Skrev lidt arrigt tilbage, og fik efter ventetid fik jeg endnu et løst og ligegyldigt svar tilbage. Ikke engang et "Venlig hilsen"..!

Modtog først varerne efter næsten 14 dage, og den ene skærm jeg havde bestilt (29" bag- og forskærm) var ridset foran. Og det var tydeligt at se på pakken (og ventetiden) at de først bestilte mine varer hjem, da jeg bestilte dem på deres hjemmeside..

Såå... Køb ikke hos dem, med mindre du er ligeglad med ventetid og service!

god service

bestilte diverse cykeludstyr, bla. en vintertrøje i rød, da den var udgået af sortimentet blev jeg kontaktet og spurgt om jeg ville have en i sort i stedet, og det ville jeg gerne hvis jeg kunne få den til samme pris som den anden (den sorte kostede omkring 100 kr mere(nyere model)) det var der intet problem i og jeg fik mine varer til stor tilfredshed.....
handler der gerne igen...

Salg og ombytning fungere fint

Jeg købte en styrfitting som ikke passede. Ombytningen foregik rimelig smerte frit og fik lidt vejledning undervejs.
Den eneste anke jeg har i dette tilfælde, er at nogle af varerne på nettet mangler lidt information.

Alt i alt en fin oplevse

Sen levering & manglende tracnr.

Bestilte nogle cykelbukser.

Der var anført leveringsdato på 1-5 dage. Fik først varerne efter 9 dage. Ingen information undervejs om at de var forsinket.

De reklamer med trace numre så man kan følge sin postpakke på nette. Dette nummer fik jeg dog aldrig.

Men ellers var alle de leverede vare i den rigtige størrelse, model m.m.

Mange fejl og dårlig kommunikation

Bestilte ny transmission(klinger, cassette, kæde, pullhjul) + et par sokker + et stk værktøj hos All4bike.
Pakken kom rimelig hurtigt, men må være blevet pakket med bind for øjnene, da der var fejl eller delvise fejl i 5 af 7 varer: forkert cassette, forkert kæde, forkert farve sokker, forkert fabrikat klinger. Af bestillingside fremgik det at klinger var Campagnolo, men det var Stronglight jeg modtog. Valgte at acceptere Stronglight.
Ifm returnering var der meget dårlig kommunikation fra All4bikes side. Spørgsmål blev ikke besvaret og hele tiden havde man en fornemmelse af at tiden bare blev trukket ud.
Varene blev ikke ombyttet, da All4Bike åbenbart slet ikke havde de korrekte varer på lager!
En rum tid efter returnering af varer blev pengene tilbageført, men uden min udgift til porto. Først efter at have rykket, blev porto-beløbet også refunderet.
Alt i alt en dårlig oplevelse, hvor man flere gange følte, at man måske var ved at blive snydt.
Det er tydeligt, at der er god plads til forbedring hos All4bike. Og det må siges at være nødvendigt hvis All4bike vil blive i branchen.
Det nuværende niveau skræmmer kunderne væk.
Jeg kan ikke anbefale All4bike.

Meget hurtig levering-god kommunikation

Varerne ankom som lovet 3 dage efter bestillingen var afgivet. Oveni en allerede afgivet bestilling, nåede man endda at medsende varen fra en senere (tidlig dagen efter) afgivet bestilling, samt at refundere (som lovet) portoen.
Jeg er ovenud tilfreds!!

Er muligvis blevet snydt - opdateret (ingen snyd)

Update 21-05-2010
Så kom hjulopretteren - helt uden varsel. All4bike har skrevet til mig og oplyst de kunne sætte pengene tilbage på min konto, men at det krævede en ny ordre ??? ...jeg interesserer mig ikke for dere interne arbejdsgange. Samlet set er oplevelsen dårlig, da all4bike ikke overholder de de leveringstider de skriver på hjemmesiden og samtidig ikke sener noget information. Her handler jeg ikke mere.

Jeg har bestilt et multiværktøj og en hjulopretter fra all4bike. På hjemmesiden stod der en leveringstid på 1-5 dage. Der kom omgående en automatisk bekræftelse. Efter 3 dage skrev jeg til all4bike for at høre hvornår de ville leverer. Der kom et ikke særligt høfligt svar, at varerne var forsinket fra leverandøren. Så 8 dage efter bestillingen havde posten været forbi og lagt en seddel om at der kunne afhentes en pakke. Den hentede jeg i dag og opdagede hjulopretteren ikke var med. Til gengæld har alle4bike trukket alle pengene fra min konto. All4bike har skrevet noget ulæseligt på fakturaen, men jeg er da lidt bange for at være blevet snyd for mine penge. Det her er bare ikke i orden - og slet ikkenår jeg sammenligner med den service jeg har oplevet hos cykelpartner.dk.

God virksomhed

God og hurtig service. Bestilte en "spinnings-rulle" som kom kun 3 dage efter. Billigt og godt. Kan anbefales.

God behandling under reklamation

Jeg har købt en ny krankboks som hedder: A04BBUN26C23X - Krankboks BB-UN26 122,5mm. Krankboksen har en firkantet aksel og passer til de fleste cykler.
Desværre mangler der en ekstra beskrivelse af denne krankboks på hjemmesiden. Du kan ikke se om den passer i en 68 mm krank eller en 73 mm krank, eller måske begge dele via en bøsning. Kranken burde hedde 122,5mm x 73 mm.
Jeg faldt i vandet på grund af denne manglende beskrivelse, og fik en forkert krankboks da min krank er 68 mm.
Jeg giver alligevel ALL4BIKE 4 stjerner fordi de klarede reklamationen til alles tilfredshed.

Hurtig service varen iorden

god/overskuelig hjemmeside med mange billige cykeldele.
Pakken var hurtig fremme :-)

Kanon service og lave priser

Vi fik en superservice som vidner om stort kendskab til special cykler og justering - Handlen gik som en drøm og pakken var hurtig fremme.

Is All4bike your company?

www.all4bike.dk Details

ALL4BIKE online cykel forretning med Danmarks laveste priser. Vi sælger racercykler, mountainbikes, road bikes, alt indenfor cykeludstyr og cykel tilbehør. stort udvalg af cykeludstyr fra fx ideal, shimano, manitou, rock shox, ultegra, dura ace, continental, bell, giordana, sigma, dmt, look, vittoria, sella italia, ritchey, giro, finishline, sks, blackburn, fizik, pro, rudy project, kenda, parktool, h5, elite, tacx mv.

Visit All4bike

Call us on: 20129554