All4pets reviews

All4pets reviews

7.9

Venlige, og priserne er OK!

Manglede ting til vores kaniner og de var meget behjælpelige.. Og da vi har mangle kaniner har vi brug for store poser foder og lign. og der kan de fint være med når det kommer til priser :-)

God viden god service

Jeg har handlet ved All4Pets siden de åbnede og er altid blevet mødt af service minded personale og så er det den dyrebutik i fredericia som har den bedste viden omkring krybddyr

Altid god og venlig service

Vi handler fast i All4pets Fredericia, og har nydt godt af deres venlighed og altid imødekommende service fra start. Udvalget er godt og bredt i en stor lys butik, uden lugtgener;-) Hvis det ikke kan fåes, kan det skaffes hvilket er den generelle holdning ,man støder på om det er til hund eller til de mindre kræ.

Is All4pets your company?

All 4 Pets I/S Details

Visit All4pets