All4sex reviews

All4sex reviews

8.3

Nemt, hurtigt.

Jeg har købte nogle enkle vare fra denne webshop.
Jeg har ikke oplevet noget dårligt overhovedet.
Selvom man selv skal være ops på allsize.

God service, hurtig levering, og god kvalitet

Ja som overskriften siger, fik jeg en super god behandling, og produktet fejlede ingenting, og var som lovet, derudover kom varen hurtigt, og der var absolute ingen problemmer med at handle med denne hjemmeside...

Kun ++++ herfra :)

super god service

Jeg købte et kostume til sidste månede og aldrig har jeg fået sådan en god service.
Jeg giver dem mine bedste anbefalinger.
Mvh Kis

Sindsyge billige priser

Handlede på All4sex forleden og jeg må sige at deres priser ligger væsentligt lavere end alle andre sexshops. Kan kun anbefales. Samtidig er der meget hurtig levering.++++++++

FANTASTISK GOD BUTIK

Jeg har nu handlet på nettet i mange år, men intet sted har jeg fået m,ne varer så hurtigt og sobert.
De kom i helt neutral kasse dagen efter jeg havde bestilt dem.
Da jeg ville retunere det ene par sko, gjorde jeg som de skriver og skrev først en mail, de svarede de på efter kun ca. 1/2 time, derefter sendte jeg pakken og havde mine penge på min kontor 4 dage efter, det har jeg aldrig tidliger oplevet.

FANTASTISK BUTIK

Modtog varerne dagen efter bestilling, alt var der og det var super kvalitet.
kan anbefales 100%.

super god service

pakken kom dagen efter bestillingen med præcist de ønskede varer, da jeg var lidt for stor til det ene par sko, fulgte jeg deres vilkår beskrivelse, skrev en mail, svaret havde jeg 17 min. efter. Så retunerede jeg skoene og 3 dage efter stod pengene på min konto.
Det er absolut første gang jeg har prøvet det nogle steder, til dem der har skrevet negativt, læs først vilkår og følg vejledningen, ellers er i useriøse. super super leverandør... jeg kommer igen meget snart....

Super service!

Jeg kan kun anbefale det her firma, de er hurtige til levering, billige og ærlige produkter, og så får man altid en god vejledning om ens produkter!!!!

SUPER SERVICE UD OVER ALT.

Jeg bestilte 9 stk. kostumer hos dem om fredagen, Mandag blev de leveret hos mig med post DK, jeg retunerede 6 stk om Tirsdagen og fik ombyttet de 3 stk til andre kostumer dem modtog jeg igen fredag på trods af de først modtog dem torsdag med posten fra mig, de sidste 3 ville jeg have refunderet Fredag aften lå der en mail i min postbakke med information om pengene nu var refunderet og ville vælre til rådighed i min bank indenfor 1-3 arbejdsdage. Det er jo helt vildt.... jeg har aldrig set en så hurtig og effektiv service.. Jeg kan kun anbefale dem da de yder en service ingen anden kan....

Tager ikke din tlf. og er enormt uhøflig via. kundesupport(mail)

Firmaet tager ikke deres telefon og det er umuligt at komme i kontakt med rette vedkommende på mail. Kundesupport er under alt kritik. Vil bestemt ikke anbefale dette sted til nogle, med mindre de ønsker en dårlig oplevelse og et tovtrækkeri omkring at få sine penge retur. ØV oplevelse.

Manglende kontakt

Ved køb af varer som efter levering ønskes returneret, findes ikke returadresse på hjemmesiden. Ved telefonisk kontakt oplyses at der skal sendes en mail til firmaet hvorefter de vil returnere en mail med deres adresse. Den mail kom aldrig og efterfølgende forsøg på telefonisk kontakt har blot resulteret i at telefonen ikke blev taget hos firmaet.

Is All4sex your company?

www.all4sex.dk Details

SEXLEGETØJ - Danmarks største udvalg af sexlegetøj til billige priser. LINGERIE - Danmarks største udvalg af Lingerie til billige priser. KOSTUMER - Danmarks største og billigste udvalg af kvalitets kostumer. LAK - Danmarks frækkeste og billigste lak tøj. Læder - Danmarks billigste flotte læder tøj kostumer.

Visit All4sex