Allergikost reviews

Allergikost reviews

7.0

Prisvenlig til allergikere

De har et rimeligt udvalg – man kan jo håbe at de udsolgte varer ikke forbliver udsolgt?

For det koster at være glutenallergiker – derfor er det også godt, at man så kan købe en større mængde brødblanding, f.eks. 3kg fordelt i flere pakker, til en fornuftig pris.
Håber de bliver ved med det! – Men betalingsgebyret er på 22 kr., det trækker lidt ned!

Vareudvalget er der intet galt med..

Det er kun priserne, den er gal med. De er skyhøje.
Det er rigtig dyrt at være allergiker i Danmark. Som voksen allergiker ydes der desværre sjældent tilskud (kommunal afgørelse i hver enkel kommune!).
I starten betalte jeg i dyre domme for varer hos allergikost. De har en høj service og gode varer, men jeg må af hensyn til økonomien vælge at hente glutenfrit mel osv. i Sverige. En veninde fylder ofte bilen op med mel, spaghetti, sojaost osv. til mig, når de er i Tyskland. Her betaler jeg 23 dkr. for det samme glutenfrie mel, som koster min. 43 kr. i Danmark. Det giver mig mulighed for at bage, når jeg har lyst - og ikke kun når jeg har råd. Hvor er det dog ærgerligt, at Danmark halter så langt bag efter med allergivenlige varer til overkommelige priser. I England kan man for det første købe varerne overalt - og som i Sverige og Tyskland er der ingen høj merpris.

Is Allergikost your company?

ALLERGIKOST DANMARK ApS Details

Allergikost Danmark - Skandinaviens førende online-supermarked for allergikere