Allerservice reviews

Allerservice reviews

5.0

MEGET ringe behandling

Har været igennem en endeløs række af forfærdeligt oplevelser med Allers abonnementsservice. Gaveabonnement der bare fortsætter - rykkere og inkasso sende til modtager af "gaven". Også starter en lang række email og opringninger til dem.
Meget lidt nytter det og efter alt skulle være ok og endelig orden - samt en skriftlig undskyldning fra en chef.

Ja så kommer der rykkere til både modtager og afsender af abonnement.

Jeg er ret sikker på forløbet er så grelt at det ikke er en enlig svale. Det virker til at være en håbløs virksomhed der kører under "går den så går den"
Tommelfingeren ned herfra!
Allerservice

Reply from Allerservice

Kære K Hansen

Det er jeg ked af at høre. Vil du ulejlige dig med at sende mig kundenr. eller adressen på modtager, så vil jeg meget gerne undersøge sagen. Du kan kontakte mig på britta.joergensen@aller.dk.

Kundeservicechef
Britta Jørgensen

Gaveabonnement fortsætter

Jeg har IKKE bestilt yderligere abonnement hos Aller, hvorfor fremsendt faktura bedes annuleret.

Det er træls at jeg skal bruge tid på det her når i ellers har lovet at abonnement KUN fornyes hvis JEG henvender mig aktivt.

God service!

Hos Allerservice, oplever man en god og hurtig betjening, når der bliver skrevet til dem, via mail. Det var for mig ikke muligt, at ringe til dem og da jeg sendte en mail, stod der, at mailen højst sandsynlig ikke ville blive besvaret inden 3-5 hverdage, dog lagde der et svar i min mailboks blot 2 timer efter! Det kalder jeg god service!

Visit Allerservice