Alliance Trafikskole reviews

Alliance Trafikskole reviews

9.8

Super kørelærer og køreskole

At tage sit kørekort hos Alliance Trafikskole er helt bestemt en anbefaling værd. Teoritimerne er meget effektive og lærerige. Hertil kommer det, at man kan tage teori flere forskellige steder, hvilket giver stor frihed og mulighed for at komme hurtigt gennem teorien.
Som kørelærer havde jeg Amir, som er en super flink og hjælpsom kørelærer. Amir er desuden god til at lære fra sig, og han giver en god konstruktiv kritik, som gør at man hurtigt bliver bedre til at køre. Amir går op i sine "elever", og sikrer at de er klædt ordentlig på til køreprøven. Jeg kan i høj grad takke ham for, at jeg bestod min køreprøve i første forsøg!
Jeg kan derfor klart anbefale Alliance Trafikskole samt Amir som kørelærer.

Uovertruffent!

Super god undervisning
Super gode køretimer
Super fleksible tider
og sidst, men ikke mindst super billigt.

Jeg havde Sajad Hussein som kørelærer og han kan varmt anbefales. Ud over den fede Audi A3 er han også en super kørelærer. Jeg dags dato bestået pga ham og det har generelt været et uovertruffent forløb.

Mvh Sebastian B. Larsen

En god og professionel køreskole!

Det har været en fed oplevelse at få kørekort hos Alliance Trafikskole. Specielt tak til min kørelærer Ibrahim. Han er uden tvivl en mand fyldt med energi og derudover med den fedeste humor og samtidig meget professionel.
Alt i alt har det været et godt forløb, både med den teoretiske og praktiske del.
Takket være Ibrahim, har jeg i dag 04-04-14 bestået køreprøven.

Fleksibelt, hurtigt og problemfrit forløb

Jeg fik anbefalet køreskolen af nogle venner, og kan kun sige at jeg er meget tilfreds med hele forløbet. Prisen bliver ikke bedre, undervisningen er fleksibel, og kørelærerne har fuldkomment styr på det.

Jeg havde Sajad og han kan kun anbefales. Han tilrettelagde forløbet efter ens evner og svagheder, og gør en helt bekendt med alt man skal kunne for at bestå. Kører rundt i de rigtige områder og gør en tryg med det hele, inklusiv hans nye Audi A3.
Køreskolen ved bare hvad de laver.

Sjovt og hurtigt forløb

Jeg startede på et lyn kursus hos Alliance Trafikskole på åboulevarden og blev posetivt overrasket, da jeg fik Ibrahim som kørerlærer. Han er en super underholdende lærer, der samtidig er meget professionel og god til at lære fra sig. Man kommer bestemt ikke til at kede sig med ham ved sin side. Alt gik rigtig godt og jeg bestod både teori og køreprøven i første hug.

Godt arbejde drenge!

uovertrufne god køreskole !

Super gode køretider.
Super gode kørelære.
Super god køreskole.
Super godt sted at tage sit kørekort!
det er langt billigere end andre køreskoler, så det var lækkert.

Jeg havde Sajad som min kørelærer han var perfekt og super flink!
Skal lige siges at man fik lov til at køre rundt i den fedeste Audi A3 fra 2013, det var super lækkert!

det er ikke så meget at sige mere end kan kun anbefales !

Super køreskole som jeg helt klart kan anbefale.

Har været meget tilfreds med at generhverve mit kørekort på Alliance Køreskole.. Er kommet helt vildt hurtigt igennem forløbet,selvfølgelig med hjælp fra en fantastisk kørelære "Gøgan"...
Takker mange gange for god sevice...

Perfekt - klar anbefaling!

Super kørelærer, Amir! Fantastisk arbejde - lærte at køre i byen, hvilket fungerede super godt. Teoriundervisning var godt planlagt og struktureret. Godt arbejde Alliance. Kan klart anbefale Alliance køreskole, men især Amir som kørelærer. Jeg tog kortet i Søborg afdelingen.

Rigtig godt!!

Det var en rigtig god køreskole, jeg havde kørelæreren Sajad. Det eneste negative jeg har at sige om dem er at det til tider virkede en smule uorganiseret.
Dog var det rigtig fedt at man kunne tage teori lige der hvor man havde lyst. Bilen jeg kørte i var rigtig fed det var en hvid Audi.

Uden tvivl en god og professionel køreskole

Jeg har ikke én dårlig ting at sige om denne køreskole, jeg fik mit kørekort på under 3 måneder, jeg havde en fantastisk kørelærer, Sajad, der var utrolig fleksibel og imødekommende. Han var ikke bleg for at sige hvad man gjorde forkert, men han kommenterede også når man gjorde tingene godt. Så jeg fik en følelse af at jeg var 100% klar til både køreprøven og teoriprøven, fordi han mente jeg var klar.
Teoritimerne er klasseundervisning, hvilket er positivt, da man så kan have samtaler omkring de forskellige emner, og hvis man ikke forstår forklarer lærerne det gerne 10 gange hvis man har brug for det.
Udover det øver man hver gang en til to teoriprøver så man får en fornemmelse om hvordan den endelige prøve kommer til at forløbe.
Så alt i alt kan jeg kun anbefale denne køreskole fuldt ud, ingen tvivl om at den er i toppen af køreskoler.

Perfekt køreskole og kørerlærer!

Jeg har haft en meget god oplevelse med Alliance-Trafikskole. Kørelærerne formåede at gøre teoritimerne mindre kedelige end forventet, og de var meget gode til at forklare det man ikke forstod. Min kørelærer var Omar, som er meget dygtig. Man kommer i hvert fald ikke til at kede sig under kørelektionen samtidig med, at man også lærer en masse i hans lækre BMW! Jeg vil klart anbefale Alliance-Trafikskole og Omar som kørelærer!

Kørekort på 18 dage!!!

Jeg tilmeldte mig et lynkursus og et lynkursus har jeg bestemt fået.
Det har været en fantastisk oplevelse at få kørekort hos Alliance Trafikskole og det vil jeg takke min dygtige kørelærer Ibrahim for. Som den anspændte, nervøse og lidt stædige person jeg nu engang er, har Ibrahim virkelig formået at lære mig at slappe af og bare nyde dét at køre bil. Han er en energibombe uden lige, med den fedeste humor og samtidig meget professionel. Han kommer med konstruktiv feedback og forklarer hele tiden hvordan min kørsel kan forbedres og hvad der er vigtigt at være opmærksom på i de forskellige situationer.
Teorien er foregået som klasseundervisning, hvilket har fungeret super godt, da det giver mulighed for at spørge indtil de forskellige emner.
Jeg kan derfor varmt anbefale Alliance Trafikskole og Ibrahim som kørelærer!

Kørekort til en fornuftig pris

Jeg havde en rigtig god oplevelse med min kørelære Enver som virkede meget erfaren og professionel, han er samtidigt en meget sympatisk fyr og behagelig at køre med.

En Køreskole Udover Det Sædvanlige

#Billigste, Grundigste & Mest tillidsfulde trafikskole.

Igennem mit forløb på Alliance-trafikskole og indtil jeg modtog mit kørekort, er alt forløbet fuldstændig sublimt. Dette er en trafikskole hvor kørelærerne tager sig tid til at undervise eleverne så de forstår færdselsreglerne, og derved undgår at dumpe til teoriprøven efterfølgende. Hvilket også udtrykkes ved at lærerne underviser eleverne i teorien omkring trafikken på tavlen, og ikke bare giver dem en cd som de så kan glo på i 4 timer, imens kørelæren sidder og spiser sin frokost over i hjørnet. Personligt gik jeg på Amagerafdelingen, hvor min kørelære var Joseph, man kan umuligt ønske sig en bedre kørelære, snaksalig, sjov og gæstfri. Derudover er det enormt billigt prismæssigt, hvor de tilbyder det helt samme som en køreskole med den dobbelte lovpakkepris, og det er ikke bilerne de spare på.

Alt i alt, en oplevelse jeg ikke ville havet været foruden.

Rigtig god køreskole.

Flinke mennesker og god undervisning i både teori og kørsel. 5 stjerner til skolen og 10 til min lærer Amir.

Fantastisk køreskole!

Jeg er rigtig glad for jeg valgte alliance-trafikskole!
Kørelærene er super søde og sjove! Hvilket gjorde mig mere tryg ved at køre fordi de ikke blev skide sure hvis man lade en fejl! Men samtidig gode til at fortælle hvis man skulle gøre noget bedre eller lavede fejl på en god måde så man ikke blev nervøs(:
Jeg havde Amir som altid var sød og sjov men også god til at give ris og ros!
Han er god til at lære fra sig hvilket gjorde jeg fik mit kørekort ret hurtigt !
Kan klart anbefale alliance-trafikskole!
Rigtig god service!!!

God service og lærere.

Det er en utrolig god køreskole. Teorien er skemalagt overskueligt og klares hurtigt. Min kørelærer Mumi, var god til at hjælpe og undervise en på vejen, og er god til at give konstruktiv kritik og til at give ros, når det er fortjent.

Bedste service og skide god kørelære

Jeg er super glad for at have valgt Alliance køreskole. Hele forløbet gik hurtigt, især på grund af at min kørelærer Mumi var så god til at koordinere teorilektioner og praktiske lektioner, men også fordi at teoriprøve, glatbane, førstehjælpskursus og praktisk prøve blev bestilt så hurtigt. Alle teorilektionerne var gode oplevelser og især havde jeg frygtet det ville være kedeligt og langtrukket, men teorilærerne formåede at gøre det spændende og sjovt for mig. Dette resulterede også i at jeg bestod min teoriprøve første gang med én fejl. Jeg var rigtig glad for min kørelærer Mumi. Han var rigtig sjov og meget behagelig, og sørgede for jeg slappede af både under køretimerne, men også at jeg tænkte positivt før min køreprøve, hvilket hjalp rigtig meget. Jeg kunne ikke tænke mig til en meget bedre køreskole og jeg kan klart anbefale den!

Bedste service jeg hidtil har oplevet!

Dedikeret til Ibrahim

Ibrahim du har været en kæmpe fornøjelse under hver enkelt time vi har haft med vores begge tilstedeværelser. Jeg har i en hård periode, valgt at tage et kørekort, men jeg vidste aldrig om det var den rette tid på pågældende tidspunkt. Set bort fra kørelektionerne, har du virkelig været god til at fører en normal dialog, for at formindske min nervøsitet, det har jeg virkelig beundret, i og med hvor nervøs du vidste jeg var. Du har været yderst serviceminded, i takt med med en af dine største spidskompentencer, lært mig at køre bil. - Det er virkelig noget af en udfordring du valgte at tag imod, da jeg dukkede op på køreskolen og spurgte, om en kunne hjælpe mig, jeg kan med åben hånd fortælle du gjorde det fantastisk under hele forløbet.

TAK Ibrahim

Stor frihed

Jeg begyndte på teori sidst i Oktober 2013 og bestod køreprøven i første forsøg for et par dage siden (primo Marts 2014). Muligheden for at tage teori på de forskellige afdelinger giver stor fleksibilitet, og man kan altså skynde sig igennem eller tage det mere roligt. Teoriundervisningen er god og grundig, og de forskellige lærere er alle meget kompetente og pædagogiske.

Alliance Trafikskole Support

Alliance Trafikskole - sammen når vi målet

Alliance trafikskole er en topmoderne køreskole med afdelinger i brøndby strand, amager, frederiksberg og søborg. Vi bruger et fleksibelt undervisningskoncept, som gør at du selv bestemmer tempoet for hvor hurtigt det skal gå. Vi har holdstart hver uge på alle vores afdelinger. Du behøver ikke at tilmelde dig, mød blot op.

Visit Alliance Trafikskole

We live here: Åboulevard 39