Allposters reviews

Allposters reviews

6.2

Hurtig levering - god service ved reklamation.

Virksomheden kan anbefales. Hurtig levering og super-service ved reklamation.

"Craftsmanship" min bare ... !

Modtager min bestilling, hvor trykket i rammen er total skævt og på ingen måder ser ud til, at ligne billedet af produktet på deres side .. Henvender mig til kundeservice, som vedkender fejlen og vil sende et nyt.. Det modtager jeg så en uge efter, men INTET lavet om, fuldstændig ligeså skævt tryk i rammen, som det sidste, de "craftmen" må da være enten komplet blinde eller pissefulde.. Har henvendt mig til kundeservice igen, men intet svar denne gang overhovedet.. Helt til grin, sidste gang, at jeg har noget med den biks, at gøre !

Øv-ØV-ØV

Jeg bestilte nogle plakater, fin service og hurtig levering. Som tak fik jeg en mail om, at jeg kunne bestille fragtfrit, hvis jeg afgav en bestilling inden for 7 dage. Da der stadig var udsalg med 30 % rabat tænkte jeg, at jeg da godt kunne bestille et par stykker mere, Men nej, jeg kunne ikke få varerne til udsalgspris, hvis jeg valgte at bruge min gave om fragtfri levering. Det er da en sær politik og der kommer ikke flere ordre til det firma fra min side :(

Rigtig god service

Kan anbefale denne virksomhed. Hurtig levering og rimelige priser. Hurtig og tilfredsstillende reaktion på reklamation over defekt vare.

Hurtig og smertefri levering til døren

Bestilte mine varer 17. januar og modtog dem, med afsending over weekenden, allerede d. 21 januar, selvom leveringsdatoen var sat til d. 24/1. Det drejede sig om plakater og t-shirts. Afsendelsen kom endda helt fra Holland.
Derudover en fed side med kæmpe varekatalog og gode priser.
Jeg vil efter mine erfaringer gerne bruge sitet igen.

Vent forgæves på din levering.

Da min levering var udeblevet, kontaktede jeg allposters, der efter nogle dage svarede tilbage at de ikke havde sporing på deres forsendelser. Derfor kunne de ikke fortælle mig hvor min pakke var blevet af, så jeg skulle vente yderligere nogle dage for at se om pakken den nu dukkede op. Efter at have ventet yderligere 7 dage, tog jeg kontakt til dem for at kræve mine penge igen.
Alt for besværligt og forsendelsespriserne opvejer hurtigt alle de billige plakaters pris.

For dyr forsendelse

Troede lige man fik en plakat til en fornuftig pris, men så så man forsendelsen... nej tak.
Desuden har de ingen Sherlock-plakater, så det var skuffende.

dårlig lagerhåndtering, go service

Bistilte en plakat ved dem, men de sendte en forkert. sendte enmail til dem og fik at vide at de ville sende en ny og jeg bare kunne beholde den forkerte. Senere fandt de så ud af at de ikke havde den plakat jeg havde bestilt, på lager og ikke kunne få den hjem.

Levering: 126,5 dkr!

Ville bestille 3 plakater, som var på tilbud. Alt så fint ud, indtil jeg kom til leveringssiden. Her vil de forlange 126,5 for at sende 3 sammenrullede plakater. Vildt - og nej tak!

Skriv nu de leveringsomkostninger på

Det er skidt når man for sent opdager at der til prisen på varen lægges leveringsomkostninger på. Det gav en dårlig (næsten) købsoplevelse. Valgte at annullere ordren.

De er fuldstændig ligeglade med deres kunder..

Først sender de et ødelagt billede, efterfølgende sender de endnu et ødelagt billede..Men denne gang høre jeg intet fra dem, siden er fed samt alle deres posters, men mig og en kammerat er begge blevet snydt.. Han modtog slet ikke sinde billeder...Kan ikke advare jer derude nok, hold jer langt væk fra allposters, ikke lad jer lokke af deres gode tilbud.. Du modtager ingen ting, eller er emnet intakt når du modtager det, jeg kunne blive ved!!!

Uacceptabelt

Bestilte tilbage i maj-måned nogle ting hos Allposters. En af de T-shirts jeg havde bestilt var desværre udgået, så den kunne jeg jo så desværre ikke modtage.
Jeg regner derfor med at få mine penge tilbage for den ene t-shirt, men Allposters betaler kun en lille del af beløbet tilbage, og uforstående kontakter jeg dem, som tilbage sender en mail, hvori de giver mig ret i at jeg mangler at få nogle penge tilbage, og at de nok skal betale dem.
Der går så flere måneder, hvor jeg hverken ser penge eller høre fra dem - har stadig ikke fået pengene og de er ikke til at komme i kontakt med.

Jeg vil stærkt fraråde andre til at handle hos Allposters med sådan en behandling af deres kunder - det er UACCEPTABELT ud over alle grænser - ren TYVERI, at tage folks penge på den måde.

Jeg handler aldrig hos dem igen.

Ok, men med udfordringer

Egentlig ok butik med et KÆMPE udvalg og det eneste sted i DK jeg har set hvor man kan få the Mountains T-shirt. MEN ak disse bestilles jo fra USA så er der laaang leveringstid og det er MEGET svært at gennemskue størrelserne. Et dansk størrelsesskema ville virkelig gøre det lettere for kunden.

Super sted at købe pynt til hjemmet!

Købte to plakater hos dem, og er helt igennem tilfreds. De kører tit forskellige rabatter, så det sjældent koster særlig meget, og de har simpelthen ALT. Det kan tage evigheder at finde lige præcis dén plakat man vil have, fordi der er så mange at vælge imellem. Men efter man har bestilt og det hele, går der kun få dage, før man får sine varer. Det hele er super! :)

Fuldt ud tilfreds!

Har nu to gange bestilt en plakat fra Allposters.dk - og det er gået forrygende stærkt. Har begge gange bestilt en torsdag eftermiddag/aften og lørdag formiddag er plakaterne ankommet. Desuden kører Allposters.dk ofte med rabatter og begge gange har jeg kunne nyde dette og få min fine plakater til meget billige penge.
Det er absolut ikke sidste gang jeg køber plakater derfra.

Super.

Jeg bestilte her for nyligt to plakater, og blev rimeligt overraskede da de kom en dag før de faktisk havde sat leveringsdatoen til !
Det er ikke sidste gang jeg bestiller plakater derfra !

god service

alt gik efter hvad de havde lovet og jeg er fuld tilfreds med min varer samt forsendelsen.
kan klart anbefales.:-)

Stort udvalg, hurtig levering

Stort udvalg, men webshoppen mangler mulighed for at sortere varerne efter størrelse.
Portoen var desuden en smule dyr (den var dyrere end den plakat jeg købte, som dog var billig)
Indpakning var fin! Og plakaten er i super kvalitet :-)

Godt sortiment Hurtig levering

Der er ikke noget snyd med Allposters.dk. Har bestilt flere plakater derinde og det fungerer perfekt, efter min mening. Så jeg vil gerne anbefale den til andre.

Har bestilt en del, og der har ingen problemer været. Noget lang leveringstid på billeder da de sendes fra udlandet, men de oplyser en ca leveringsdato.

Is Allposters your company?

Allposters Details

Over 500.000 Posters & Plakater, Filmplakater, billedrammer & andet. Indramning til fornuftige priser, hurtig levering, 100 % tilfredshedsgaranti.

Visit Allposters