Allposters reviews

Allposters reviews

6.2

Helt igennem fantastisk! - jeg bestiller sku et billede mere!

Helt igennem perfekt!
To dage senere modtog jeg mit kæmpe lærreds tryk, endda 14 dage før den ellers forventede leveringstid! Super super SUPER SERVICE!

Superhurtig levering fra Holland

Var meget imponeret over at plakaterne kom i løbet af 2 dage når de bliver sendt fra et lager i Holland. Og så var plakaterne utroligt fint pakket ind og ankom i perfekt stand alle sammen. Portoen er lidt dyr - men det er selvfølgeligt forståeligt når tingene bliver sendt fra udlandet.

Kan klart anbefales.

Bestilte 2 varer fra Allposters om tirsdagen. Der stod levering 1 uge efter men allerede 3 dage efter havde jeg mine varer.
Forsvarligt pakket ind.
Handler meget gerne hos jer igen.

Nemt og hurtigt.

Min bestilte vare kom i løbet af et par dage. Jeg har intet at klage over.

Både og.

Jeg har handlet to gange ved Allposters.dk
Varen har været i fin stand, og været det bestilte. - Så det jo rart.

Dét jeg synes der er ærgeligt, det er tempoet fra man har købt varen til den er på ens adresse.
Jeg synes ventetiden kan forekomme lang og især responsen på hvornår den bliver afsendt fra stedet, der kan gå dage før man høre noget da det ikke står i kvitteringen der bliver sendt på e-mail.
- Og det kan være irriterende.
Ud over det, er det en super hjemmeside med en masse at byde på og til rimelige priser.

F_A_N_T_A_S_T_I_S_K_!

Bestilte mine 4 plakater omkring tirsdag aften. De var på min dør fredag morgen og der var ingen problemer med kvaliteten.
Jeg havde snakket med en af servicemedarbejderne fordi de ikke havde trukket rabatkoden fra min ordre, og fik svar 45 minutter efter at beløbet ville blivet trukket fra når pengene blev hævet.
Alt i alt - hurtigt, nemt og troværdigt! Kan kun anbefales :)

Fuldkommen problemfrit.

Ingen problemer! Pris, levering & kvalitet som lovet :-)

rabatkoder er fup og svindel!

Fik to rabatkoder, en med 25% rabat og en med gratis levering.
efter at jeg havde fundet hvad jeg skulle bruge tastede jeg først 25% rabatkoden, det slog lige 307.- kroner af prisen, fint tænkte jeg og gik videre.
Her stoppede glæden så, da de i pludselig forlangte 371.- i forsendelse!(?)
jeg droppede den rabat kupon og prøvede så den med gratis levering, og bum, så blev så bare det dyrere end før.

Så det endte med de fik en finger gennem skærmen, her skal jeg i hvert fald IKKE handle.

Lækkert lækkert lækkert

Har kun godt at sige om Allposters.dk.
Bestilte to plakater den 11/3 og de blev allerede leveret den 15/3. Udover den hurtige levering var plakaterne pakket super professionelt og kom derfor i perfekt stand. Derudover er deres hjemmeside helt fantastisk. De har næsten alt i plakater og tilbehør til en yderst rimelig pris.
Det er i hvertfald ikke sidste gang jeg handler der!

Min favorit plakat forretning

Jeg har købt plakater fra allposters.dk flere gange, med og uden indramning. Jeg har aldrig haft problemer, de har et stort udvalg og leveringen sker hurtigt og i god stand.

BARE PERFEKT

Bestilte indrammet billede, var ødelagt ved ankomsten, øjeblikkeligt blev der sendt et nyt, igen, samme problem pga postvæsnet. Penge retur inden 3 dage, efterfølgende bestilt nyt uden ramme, bare perfekt og meget flot kvalitet. Bestilt 2 mere billeder, bare perfekt kvalitet og ikke mindst kundeservice og levering.

Utrolig mange varer

Kan kun anbefale Allposter.dk.
God service, alt for mange varer, når jeg er derinde, tager det timer :)

Dårlig service og alt for langsommeligt.

Den 11/12-12 bestilte jeg en T-shirt, som skulle bruges som julegave. Jeg tænkte, at den nok ville kunne nå at komme inden jul. Det faldt mig ikke ind at kigge efter, hvor lang leveringstiden var (min fejl). I begyndelsen af januar tjekkede jeg bekræftelses-mailen, hvori der stod, at forventet levering ville blive mellem den 15. og 25. FEBRUAR. Jeg tænkte, Hvaaaad ... er de her mennesker ikke interesseret i at sælge varer til folk? Den 9. januar fik jeg så en mail om, at vareren desværre var udsolgt, men jeg kunne da få 15 % på et nyt køb. Sagen er bare den, at de havde 30% på alle varer den dag, jeg bestilte (fratrukket inden moms naturligvis), og i øvrigt kørte de på det tidspunkt med 10% på alt. Jeg skrev prompte tilbage, men har har stadig ikke fået andet end et autosvar.
Jeg har ikke mistet penge, men det kunne ikke falde mig ind at handle hos Allposters igen endsige anbefale dem til nogen som helst. Totalt uprofessionelt og fuldstændig serviceforladt.

Nåede heldigvis ikke at gennemføre mit køb

371,- kr. i levering, som bliver pålagt ordren lige inden man trykker godkend handel!

Det er sgu ikke ok......

Kvalitet og levering som lovet!

Har ingen klager vedrørende AllPosters.dk.
Fik alle mine bestilte varer indenfor den lovede leveringsperiode og alle produkterne var i perfekt stand. Vil med glæde anbefale AllPosters.dk til andre.

Langsom lavering! og ikke til at få kontakt med

synes simpelthen at det er for dårligt, deres hjemmeside er en fin en. nem og ingen problemer der. men så at kontakte dem er en anden sag prøvede alle deres numre men ingen tager telefonen.. prøver mail.. ingen svare..

har nu ventet 9 dage på at få 2 plakater. aner ikke om de kommer da jeg står og skal flytte mandag.. fedt fedt 200kr muligvis smidt ud af lommen!

Rigtig god kvalitet for pengene

Jeg er rigtig tilfreds efter at have handlet på AllPosters.dk. Plakaterne var meget forsvarligt pakket ind, og begge var i god kvalitet. Taget i betragtning af en afsendelse fra Holland, er jeg rigtig tilfreds med leveringstiden. Anbefalelsesværdigt!

Super god kvalitet og hurtig levering fra Holland

Må sige at jeg var lidt skeptisk da jeg skulle bestille eftersom Allposters.dk også er præget af elendige anmeldelser, men jeg blev overrasket over den hurtige levering fra Holland og kvaliteten på plakaten er fantastisk god!

Dog er det dårligt at man ikke kan følge ordren gennem DHL!

Allposters.dk kan anbefales til køb af plakater :-)

Super!

Købte et "blik-billede og en mindre plakat hos Allposters i mandags, og allerede onsdag havde jeg første billede og torsdag næste billede... De var altså ikke leveret sammen, men det er til at leve med. Tror de sender forskellige steder fra. Levering var lovet til 5-10 dage... Super flotte billeder. Handler gerne her igen.

God kvalitet, hurtig levering!

Super firma, med et stort sortiment, men til meget forskellige priser.
Bestilte nogle billeder, som blev sendt et par dage efter, pga. noget vedligeholdelse af deres server, men de ankom dog hurtigt med posten efterfølgende.
Kvaliteten er i top og billederne (i dette tilfælde; kunsttryk) er meget "proff" printet, selv de billige til under 100 kr.
Desuden en god ting, at man kan få rabat ved at bruge en kode, som bare indtastes inden betalingen.
Også en fin ting at man kan få indrammet sine billeder direkte fra allposters, men det er absolut ikke nogen billig løsning, selv ikke med de mindste billedmål.
Forsendelsen er også ret dyr, fordi de åbenbart bliver sendt fra Holland (så vidt jeg er orienteret), og det står der ikke noget om på hjemmesiden, i hvertfald ikke særlig tydeligt.
Men udover det - ingen problemer. Rigtig godt firma. Bestemt tilfreds!

Is Allposters your company?

Allposters Details

Over 500.000 Posters & Plakater, Filmplakater, billedrammer & andet. Indramning til fornuftige priser, hurtig levering, 100 % tilfredshedsgaranti.

Visit Allposters