Aloeverapower reviews

Aloeverapower reviews

7.1

De yder simpelthen en fremragende service!

Jeg købte et produkt aloevera koncentrat d.26/01 -09. de havde den dog ikke på lager og der gik usansynligt lang tid før end min vare kom så jeg brokkede mig til dem og de sagde at der ingen spor var af den i første omgang.

De gjorde dog det usædvanlige at de personligt kom forbi med min vare og det er første gang jeg har oplevet det!

Så jeg må indrømme min harme i første omgang pga. jeg ikke var sikker på siden var en omgang løgn og latin eller om det var reelt firma, blev gjort til skamme.

Godt nok havde de ikke helt tjek på det men de gik langt for at få en glad kunde.

Og det skal de havde ros for, hvis jeg skal købe et produkt et fornuftigt sted igen mht. aloe vera produkter ville det være et naturligt valg.

Deres hjemmeside kunne dog godt trænge til en løft..

Grunden til jeg først anmelder dem nu er jeg simpelthen kom i tanke om det ved et tilfælde eftersom de gjorde indtryk på mig.

Fremragende hjælp fra ejerne hvis der er nogen spørgsmål

De har fortjent alle 10 stjerner, er der noget ejerne bag firmaet ikke ved så finder de ud af det, jeg lider af diabetes og havde brug for en del viden omkring en del af deres aloe vera produkter, den viden de ikke havde om diabetes, den fandt de ud af i løbet af 30 minutter, og vendte tilbage telefonisk. kan kun give www.aloeverapower.dk og Birgitte og Thomas De bedste ønsker, og sige tusinde tak for hjælpen

Mange hilsner
Bente

Is Aloeverapower your company?

Aloeverapower Details

PlejeProdukter.dk forhandler produkter fra LR, heriblandt Aloe Vera, Slankepulver, Kosmetik, Parfume og hårprodukter. Vi formidler forhandleraftaler i norden.

Visit Aloeverapower