Alphaline reviews

Alphaline reviews

5.2

Meget dårlig service

Jeg bestilte en stol den 20 november. På hjemmesiden skriver de 2-3 dages levering. Jeg skulle ha brugt stolen til en gave den 27 november, men den kom aldrig. Jeg tog kontakt til firmaet og han ville undersøge sagen. De havde trukket pengene. Den 3/12 kontakter jeg ham igen og han siger at jeg har stolen torsdag eller fredag. Min stol kom heller ikke denne gang. Jeg ringer til firmaet igen men ingen svare. Min kæreste prøver at ti he fra hans telefon og der tog de den. Den 11/12 skrev jeg en besked til firmaet(Robin) om hvor dårlig service det her var. To dage efter fik jeg en besked tilbage hvor der stod undskyld og at jeg havde min stol fredag.
Igår den 17/12 kunne jeg afhente min stol på posthuset! Meget dårlig service når man skriver 2-3 dages levering.

glæder os bare til at se møblerne

jeg har nu prøvet i flere uger at få lov at købe disse møbler på nettet, men dette lykkes ikke. siden skulle dog være oppe og kører igen, SÅ DET ER SUPER.

så jeg bestilte dem vi sms hos sælger og fik en god aftale med fri fragt pga mit besvær. dagen efter er møblerne så kommet på tilbud, så man får et sæt til den specielle pris jeg fik på sofa! kontakter dem igen og får selvfølgelig tilbudet :), men skal nu betale fraget. (hvilket jeg ikke ved om jeg syntes er iorden ) men accepterede at dele fragten og det var en aftale. møblerne skulle efter aftale være her tirsdag, men da DE stadig ikke var kommet onsdag, ringede jeg til dem igen. møblerne var ikke afsendt, pga bank overførslen for ½ porto ikke var gået ind (pga weekend) :(, men møblerne var betalt. man skulle måske have kontaktet kunden, mandag og sige at aftalen ikke holdt, derfor den dårlige karakter, for de andre problemer der har været iforbindelse med købet, glemmes hurtigt med de friske medarbejder virksomheden viser udadtil.

NU GLÆDER VI OS BARE TIL AT SE OM VORES MØBLER KOMMER I DENNE UGE ( bedømmelsen kan jo altid rettes :) )

ville ønske jeg kunne ha givet en bedre karakter, for møblerne på hjemmesiden er super fede.

Udemærket

Bestilte nogle møbler kort før jul og fik efter en del telefon samtaler osv bestilt nogle og sendt dem afsted.
Der blev sagt at jeg ville have dem mandag, men fik dem tirsdag eller onsdag.
De kom dog frem før jul, og var rigtigt fine!

Uorganiseret

Den 7. april 2011 bestilte jeg et børnemøbelsæt hos Alphaline. Fik at vide, at leveringstiden var 3 måneder og der skulle betales et depositum på halvdelen af ordrens beløb. Dette var jeg indforstået med. Proceduren var så lidt mærkelig. Umiddelbart efter at jeg havde besøgt butikken i Fields foretog jeg bestillingen dels pr/ mail og dels pr/telefon. Her blev jeg bedt om at komme ud i butikken igen, så jeg kunne betale det aftalte depositum. Da jeg ankom i butikken, fik jeg så at vide, at de ville sende en mail med det konto-nr, jeg skulle overføre pengene til - øvkay! Jeg gik hjem og overførte pengene med det samme - men fik aldrig nogen bekræftelse på min bestilling.
Da de tre måneder var ved at være gået, kontaktede jeg spændt firmaet for at høre om leveringstiden holdt? Jeg fik så at vide, at der var 4 ugers forsinkelse, øv. Bad i den forbindelse om at få en bekræftelse på min bestilling/betaling - men selv om det blev lovet, fik jeg den aldrig. Efter yderligere 2 uger kontaktede jeg igen firmaet, der oplyste, at de havde modtaget leveringen. Efter at have gennemgået varerne måtte de dog konstatere, at mine møbler ikke var iblandt disse. "Men var det ikke også noget med, at det var mig, der ikke havde betalt depositum" - øhh, nej!
Vi aftalte derfor at møbelsættet blev bestilt på ny (leveringstid ca. 2 måneder) men at prisen i stedet blev lig med det depositum, jeg betalte godt 4 måneder tidligere. Jeg fik dog stadig ingen skriftlig bekræftelse på trods af gentagne anmodninger.
Da jeg en dag var i Fields ville jeg lige følge op på min bestilling - men butikken var væk! Jeg ringede til ejeren, Robin, der oplyste, at de var flyttet pga huslejestigning og at de forresten havde problemer med leverandøren - men at jeg skulle sende en mail til kundeservice, der straks ville undersøge sagen. Alligevel gik der en uge, før jeg hørte fra firmaet, at de ikke kunne få møblerne leveret pt, men at de kunne returnere mit depositum, hvis jeg sendte mit konto-nr. Igen gik der en uge uden jeg modtog mine penge og først efter at have rykket for dem modtog jeg de 1000 kr, som jeg så havde undværet i mere end 5 måneder.
Spild af tid og energi og jeg har stadig ingen møbler.
Så hvis du overvejer at købe dine møbler hos Alphaline skal du nok vælge nogen af dem, der står i den fysiske butik (hvor den så end måtte være). Vær opmærksom på, at du hverken kan regne med firmaets adresse eller de priser, der fremgår af deres hjemmeside.

Is Alphaline your company?

alphaline.dk Details

Visit Alphaline